دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هنر پیشه محبوبتان چه عطری استفاده میکند ؟؟؟
14
زمان مطالعه: 13 دقیقه
هنر پیشه محبوبتان چه عطری استفاده میکند-ویشکا آسایش چه عطری میزند - ادکلن اشکان خطیبی چیست -روناک یونسی چه عطری میزند -امین حیایی و همسرش از چه اسانسی استفاده میکنند -هنرمندان معروف سینما چه عطری میزنند -

خوش پوشی و داشتن ظاهر ایده آل مساله ای است که نمی توان اهمیتش برای عموم مردم را انکار کرد. حالا در این میان هستند افرادی که بیش از دیگران به این مسئله اهمیت می دهند و به همه جزییات هم با دقت زیاد فکر می کنند.

هنر پیشه محبوبتان چه عطری استفاده میکند


بازیگران و چهره های مطرح هم نه تنها از این قاعده مستثنی نیستند، بلکه به خاطر شرایط کاری و حرفه ای شان و البته بیشتر دیده شدن و در چشم بودن، به آنچه می پوشند و حتی جزییات آن هم اهمیت ویژه ای می دهند. این روزها دیگر همه مان می دانیم که منظور از خوش پوشی و خوش تیپی فقط به پوشش و لباس محدود نمی شود و موارد زیاد دیگری را هم دربر می گیرد.


مثلا استفاده از عطر مناسب با شرایط و موقعیتی که هر فرد در آن قرار می گیرد، یکی از مسائل مهمی است که شاید در ابتدا کم اهمیت جلوه کند اما وقتی وارد ماجرا می شویم، می فهمیم که برعکس، همین جزییات است که ما را به یک خوش تیپ تمام عیار تبدیل می کند.


خوش بویی نکته مهمی است که همه به آن اهمیت می دهند و سعی می کنند با انتخاب دقیقشان برای استفاده از یک عطر، نزد همه خوش بود باشند. شاید شما هم همیشه این نکته را که هر کس باید عطر مخصوص خودش را داشته باشد و همیشه و همه جا با آن بو شناخته شود را شنیده باشید اما الان اوضاع کمی فرق کرده و دیگر خبری از این حرف ها نیست.


در واقع این روزها هر کس بنا به تناسب شغل و موقعیتش و البته مراسمی که قرار است در آن شرکت کند، عطرش را انتخاب می کند. بی دلیل هم نیست که این همه تنوع و رنگارنگی محصولات مختلف را از کمپانی های مطرح می بینیم.

مثلا بد نیست بدانید امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق هر دو از عطر ANGEL استفاده می کنند و از بویش هم واقعا لذت می برند.


بازیگران و چهره هایی که حتما برای تان جالب است بدانید یکی از رموز آراسته بودنشان چیست؛ عطر و ادوکلن مورد علاقه شان برای شما گفته اند.

حامد بهداد

هنر پیشه محبوبتان چه عطری استفاده میکند

شخصیت پر جنب و جوشی دارد. این روزها تبدیل به یکی از محبوب ترین و سرشناس ترین بازیگران سینمای ایران شده و خیلی ها دوستش دارند. وقتی از حامد پرسیدیم چه عطری می زند، جواب داد: من از هزار مدل عطر مختلف استفاده می کنم.»

به تیپ او می خورد که از ادوکلن های اسپرت استفاده کند ولی در جشن تولد حامد، وقتی یکی از دوستانش عطر LAGERFELD به او کادو داد، کلی ذوق کرد و گفت: «از کجا می دانستی با این عطر خیلی حال می کنم؟» لاگرفلد با بوی گرم، بیشتر رسمی و مناسب مهمانی های عصر است.


ویشکا آسایش

هنر پیشه محبوبتان چه عطری استفاده میکند

برندهای شناخته شده همیشه طرفداران خاص خودشان را دارند. به هر حال بعد از سال ها تجربه، تولیدکنندگان محصولات می دانند که مشتریانشان بیشتر به دنبال چه هستند. از بین شرکت های تولیدکننده عطر، GUCCI همیشه طرفداران زیادی داشته.


ویشکا آسایش که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد و بعد از اکران عمومی فیلم «ورود آقایان ممنوع» هم با بازی تحسین برانگیزش توجه خیلی ها را به خود جلب کرد، از طرفداران عطرهای GUCCI است.

این بازیگر خوش پوش این برند عطر را یکی از برندهای محبوبش می داند و می گوید: «من عطر GUCCI را دوست دارم و هم از بوی رنگ صورتی و هم مشکی آن لذت می برم. البته خودم را فقط به استفاده از این عطر محدود نمی کنم و در بیشتر موارد انتخاب های دیگری هم دارم اما رایحه این دو عطر سازگاری زیادی با سلیقه من دارد.»


اشکان خطیبی

هنر پیشه محبوبتان چه عطری استفاده میکند


اشکان خطیبی که این روزها علاوه بر بازیگری، سرگرم اداره و گرداندن رستوران شهم هست، از آن دسته افراد یا بهتر بگوییم بازیگرانی است که به ظاهرش اهمیت زیادی می دهد. اگرچه او ترجیح می دهد راحت باشد، اما ناگفته نماند در مراسمی که لازم باشد، لباس های رسمی هم می پوشد.


خطیبی درباره عطر و ادوکلنی که استفاده می کند، می گوید: «همیشه دوست دارم خوش بو باشم، چون فکر می کنم خوش بو بودن یک فرد در برخوردش با دیگران بسیار اهمیت دارد و حتما در ذهن افراد خواهد ماند. در واقع شاید بیراه نباشد بگویم شخصیت افراد را می توان تا حدی از روی عطری که استفاده می کنند شناخت. به همین خاطر سعی می کنم در انتخاب هایم دقت داشته باشم.»


خطیبی از عطرهای مختلفی استفاده می کند اما همیشه بو و رایحه های تلخ را ترجیح می دهد. او می گوید، چند وقت پیش از عطر تلخی استفاده می کرده که شاید تلخ تر از بوی آن دیگر وجود نداشته. عطر دیگری هم که او عاشق بویش است «DKNY» است که آن هم بوی تلخی دارد.

خطیبی می گوید: «البته عطرهای دیگری هم هست که در این مدت خریدم که آنها هم تقریبا رایحه شان تلخ است. برخلاف بیشتر افراد که ترجیح می دهند در تابستان از عطرهای خنک استفاده کنند. من باز هم دوست دارم عطر خودم با همان بوی محبوب و دلنشینش را استفاده کنم.»


مهدی ماهانی

هنر پیشه محبوبتان چه عطری استفاده میکند


ALLURE CHANEL عطر محبوب بازیگر فیلم و سریال های «چهار انگشتی»، «دلنوازان»، «خیابان بیست و چهارم» و ... است. این بازیگر جوان علاوه بر اهمیت زیادی که به پوشش خود می دهد، به فکر تناسب اندامش نیز هست. مهدی ماهانی که بیشتر ترجیح می دهد با ظاهری رسمی در محافل عمومی دیده شود، می گوید: »

من معتقدم هر کس باید به تناسب محل و مراسمی که در آن قرار است در آن حضور داشته باشد، لباس و پوشش خود را انتخاب کند و البته به سایر جزییات هم اهمیت دهد. خود من معمولا از لباس های رسمی بیشتر استفاده می کنم. درباره عطری هم که استفاده می کنم باید بگویم بوهای مختلف را می پسندم اما به طور کلی سلیقه ام به راحیه هایی نظیر ALLURE CHANEL نزدیکتر است. این عطر بسیار خوش بو طرفداران زیادی دارد و من هم یکی از آنها هستم.»


نرگس محمدی

هنر پیشه محبوبتان چه عطری استفاده میکند


ستاره سریال «ستایش» و فیلم سینمایی «آناهیتا» درباره عطر یا در حقیقت عطرهای مورد علاقه اش می گوید: «محصولات کمپانی FG FERRE را خیلی دوست دارم و الان هم یکی از عطرهای این برند را استفاده می کنم. رایحه عطرهای FERRE آنقدر برایم دوست داشتنی است که بعضی وقت ها بدون اینکه حتی بوی عطر جدید این شرکت را تست کرده باشم آن را می خرم و تا به حال هم کم پیش آمده از بوی آن خوشم نیاید. عطر ELLE را هم خیلی دوست دارم، یکی از دوستانم از این عطر داشت و من هم از بوی آن خوشم آمد و خریدمش. سعی می کنم با توجه به موقعیتی که قرار است در آن باشم، عطرم را انتخاب کنم. این روزها دیگر همه می دانند که عطرهایی که برای شب یا روز مورد استفاده قرار می گیرند با هم فرق می کند، یا در سرما و گرما هم از عطرهایی با بوهای متفاوت استفاده می شود.

شاید قبلا هر کسی از عطر به خصوصی استفاده می کرد ولی حالا شرایط آنطور نیست و باید به موارد مختلف اهمیت داد. خودم هم تا جایی که امکان داشته باشدسعی می کنم این مواد را رعایت کنم. چند روز پیش یکی از عطرهای کمپانی LANVINE را هم خریدم، خودم قبلا از این عطر داشتم و چون بویش را دوست داشتم و تمام شده بود دوباره از آن خریدم.»


روناک یونسی

هنر پیشه محبوبتان چه عطری استفاده میکند

همین چند وقت پیش بود که نقش آفرینی او را در سریال «تارهایی» دیدیم. یونسی که تا به حال بازی و نقش های مختلفی را در فیلم و سریال های متعدد تجربه کرده، مثل خیلی از خانم ها از خرید کردن لذت می برد. البته این خرید کردن شامل همه چیز می شود و شاید بیشترین آن هم به لباس اختصاص پیدا کند اما این دلیل نمی شود که روناک یونسی از خرید «Accessories» یا به قول خودمان خرده ریزها غافل شود. در این بین خرید عطر هم برای این خانم بازیگر اهمیت ویژه ای دارد. یونسی می گوید برخلاف لوازم آرایش که معمولا کمتر از آنها استفاده می کند (مگر در موارد خیلی خاص و ضروری) به انتخاب عطرش اهمیت زیادی می دهد. عطرهای مختلفی را هم می شود در زمره انتخاب های این بازیگر قرار داد ولی بویی که بیشتر از بقیه از آن لذت می برد رایحه های تلخ و سردی است که وقتی با هم ترکیب می شوند، بسیار خوش بو به مشام می آیند. نمونه اش هم محصولات GIVENCHY است که ترکیبی از بوهای مورد علاقه روناک یونسی است. البته این عطر شاید خیلی جدید نباشد اما همیشه از بوهای محبوب این بازیگر بوده و هست. او از عطرهای جدید با بوهای تازه و جدید هم استقبال می کند و خیلی وقت ها در خرید عطرهای جدید ریسک می کند.

بهاره افشاری

هنر پیشه محبوبتان چه عطری استفاده میکند


شاید خیلی از طرفداران بهاره افشاری که هنوز هم بعد از چند سال با سریال «او یک فرشته بود» و بازی خوبش در نقش شیطان در ذهن مخاطبان تلویزیون مانده، ندانند که این خانم بازیگر و البته هنرمند به جز فعالیت هایش در عرصه بازیگری، دستی هم در طراحی لباس دارد که البته تا به امروز قدرتمند هم عمل کرد.


پس به هیچ وجه دور از انتظار نیست که بهاره افشاری را همیشه و همه جا از حضور در جشنواره ها گرفته تا مراسم و گردهمایی های سینمایی و تلویزیونی، با ظاهری متفاوت و جالب ببینیم. او می گوید همیشه سعی می کند به ظاهرش اهمیت دهد. این ظاهر شامل همه چیز می شود، از لباسی که قرار است بر تن کند تا عطری که از آن استفاده می کند.

البته او روحیه تنوع طلبی در انتخاب عطر دارد و بوی عطر زود خسته اش می کند. به همین دلیل است که همیشه ترجیح می دهد خودش را محدود به استفاده از برند خاصی در بین عطرها نکند و عطرهای مختلف با بوهای متفاوت را تجربه کند. اما در بین عطرهایی که استفاده کرده و می کند حس خوشایندی نسبت به CK دارد. البته معمولا بوهای مختلف عطرها خاطراتی را برای او زنده می کند. جالب است بدانید برخلاف بعضی ها که فقط بو و رایحه عطری که از آن استفاده می کنند برای شان مهم است، افشاری حتی به شیشه و رنگ عطر هم اهمیت می دهد. او می گوید همیشه دوست دارد عطری که از بوی آن خوشش آمده را بشناسد و حتما آن را تهیه کند. به همین خاطر هم هست که اگر از رایحه عطری که کسی استفاده کرده خوشش بیاید از او سوال می کند و نام عطر را جویا می شود. علاوه بر این به مد روز هم اهمیت می دهد و سعی می کند بر طبق آن عطرهایش را خریداری نماید.


لیلا اوتادی

هنر پیشه محبوبتان چه عطری استفاده میکند

یکی از بازیگرانی که همیشه و در بیشتر محافل سینمایی با ظاهری شیک و رسمی دیده شده، لیلا اوتادی است. او هم مثل دیگر همکارانش به زیبایی و آراستگی اش اهمیت زیادی می دهد. او در این باره می گوید: «اهمیت دادن به ظاهر و پوشش مساله ای نیست که فقط مختص گروه یا عده خاصی از مردم باشد. من عقیده دارم که همه باید به ظاهرشان اهمیت بدهند اما شاید این مساله در بین ما بازیگران به دلیل اینکه بیش از سایرین مورد توجه قرار می گیریم و در چشم هستیم، اهمیت بیشتری داشته باشد. خود من همیشه سعی می کنم نوع پوششم را بر اساس مراسمی که قرار است در آن حضور پیدا کنم انتخاب کنم. این قضیه در مورد عطری که استفاده می کنم هم صدق می کند. این روزها دیگر همه ما می دانیم همانطور که هر لباسی مخصوص مراسمی به خصوص است، موارد استفاده عطرها در مراسم مختلف هم با هم فرق می کند. خیلی کم پیش می آید که در مراسمی رسمی از عطری کاملا اسپرت که بویش مشخص است استفاده شود. من خودم هم سعی می کنم به این موارد تا جایی که مقدور باشد اهمیت بدهم چون فکر می کنم با در نظر گرفتن همه این جزییات است که خوش تیپی و آراستگی یک فرد، چه خانم و چه آقا تکمیل می شود. من خودم از عطرهای مختلفی استفاده می کنم اما عطری که چند وقتی است از آن استفاده می کنم و بویش را خیلی دوست دارم NARCISO RODRIGUEZ است. این عطر بوی گرمی دارد و از آن دسته عطرهایی است که به مشام واقعا خوش بو می آید. البته من از عطرهای دیگر هم استفاده می کنم اما بوی این عطر برایم خیلی دلنشین است. من به کسانی که به دنبال رایحه های خاص هستند، این عطر را پیشنهاد می کنم.»


نیوشا ضیغمی

هنر پیشه محبوبتان چه عطری استفاده میکند


امسال برای نیوشا ضیغمی سالی پرکار با تجربه های جدید بود. او علاوه بر فیلم هایی که در آنها بازی کرد، تجربه سرمایه گذاری و تهیه کنندگی را هم به همراه همسرش پشت سر گذاشت. علاوه بر این، در کنار فعالیت های حرفه ای اش در زمینه بازیگری، از هدفی که مدت هاست در ذهن دارد هم غافل نماند: راه اندازی کلینیک پوست و زیبایی که انواع خدمات و مشاوره های تخصصی در این مرکز به متقاضیان ارائه می شود.

خود خانم بازیگر هم نظارت مستقیمی بر فعالیت های موسسه اش دارد. ضیغمی را هم در مراسم مختلف با پوشش های مختلفی دیده ایم. البته با کمی دقت در لباس هایی که این خانم بازیگر انتخاب می کند به این نتیجه می رسیم که او ظاهر رسمی را بر پوشش های اسپرت ترجیح می دهد. این بازیگر نیز درباره عطر مورد علاقه اش که اتفاقا از پرطرفدارها هم محسوب می شود، می گوید: «Versace CRYSTAL NOIR یکی از رایحه های مورد علاقه من است که ترجیح می دهم از آن استفاده کنم. البته انتخاب و خرید عطر به عوامل مختلفی بستگی دارد، مثلا این که قرار است در چه مراسمی از عطر استفاده کنید، به نظر من اهمیت زیادی دارد اما خیلی ها در کنار عطرهایی که برای مراسم خاص دارند، عطری مطابق سلیقه شان دارند که از آن استفاده روزمره می کنند. عطری که گفتم و مورد علاقه من است، از عصاره های مختلفی تشکیل شده و برای همین بسیار خوش بو است. البته ممکن است سلیقه افراد به مرور زمان برای خرید عطر تغییر کند. من خودم هم عطرهای متنوع با رایحه های مختلف را خریداری می کنم ولی رایحه های نزدیک به هم آنها، سلیقه ام را به خوبی مشخص می کند.»


مهتاب کرامتی

هنر پیشه محبوبتان چه عطری استفاده میکند


یکی از بازیگرانی که همیشه به خوش پوشی در بین همکارانش و حتی مردم شهرت دارد، مهتاب کرامتی است. خانم سفیر صلح یونیسف همیشه و در هر جمعی که برای فعالیت های مختلف اجتماعی اش دیده می شود بسیار شیک پوش و آراسته است.


به هر حال او یکی از اولین بازیگرانی است که به طراحی لباس پرداخت و اتفاقا با برندهای به نام ایرانی هم همکاری داشته. او درباره عطری که استفاده می کند می گوید: «معمولا از برندهای معتبر و شناخته شده ای عطرهایم را می خرم اما بو و رایحه عطری هم که قرار است بخرم، برایم بسیار مهم است. چند وقت پیش در یکی از سفرهایی که به خارج از کشور داشتم عطر Gucci Guilty را برای خودم خریدم و از بوش هم کاملا راضی ام. آن موقع که من این عطر را تهیه کردم، هنوز در بازار ایران زیاد نشده بود اما حالا بیشتر فروشگاه های معتبر عطر و ادوکلن این محصول کارخانه GUCCI را عرضه می کنند. به نظرم این عطر به دلیل رایحه شرقی که دارد به مشام خانم های ایرانی خوش می آید و به دلشان می نشیند. طراحی شیشه این عطر هم شیک و جذاب است و نظر خریدار را جلب می کند.

گردآوری : مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (14 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits