دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
گلچین عکس پروفایل ویژه روز جهانی ایدز
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی مبارزه با ایدز، در این مقاله از مجله اینترنتی دلگرم عکس هایی مناسب این روز تقدیم حضورتان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

عکس پروفایل روز مبارزه با ایدز

10 آذر روز جهانی ایدز است و شما عزیزان می توانید با قرار دادن عکس هایی ویژه این روز برای پروفایل، استوری اینستاگرام، وضعیت واتساپ و ... با این قشر از افراد دنیا همدلی و همدردی کنید.

از این رو در ادامه عکس های روز جهانی ایدز را خواهید دید.

عکس نوشته روز جهانی ایدز

عکس روز ایدز

اولین روز دسامبر برابر با ۱۰ آذرماه، از سال ۱۹۸۸ به عنوان روز جهانی ایدز تعیین شده است و به همین مناسبت هر ساله سعی می شود تا ضمن حساس سازی جامعه با اجرای برنامه های آموزشی آگاهی شهروندان در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری ایدز افزایش یابد.

عکس پروفایل روز ایدز

عکس استوری روز جهانی ایدز

عکس برای روز ایدز

هدف عمده از این کار این است که به عموم مردم یادآوری شود که HIV از بین نرفته است و هنوز کارهای زیادی است که باید انجام شود. هر ساله در این مناسبت یک شعار در نظر گرفته می شود که در سال 2019 شعار روز جهانی ایدز "مراقبت ­های اولیه بهداشتی برای پوشش همگانی سلامت" درون مایه شعار روز جهانی ایدز بود.

عکس به مناسبت روز جهانی ایدز

عکس برای روز جهانی مبارزه با ایدز

عکس نوشته روز جهانی ایدز

ایدز یک نوع نشانگان نقص در سیستم ایمنی بدن است که در طی آن سیستم ایمنی بدن به شدت ضعیف شده و در برابر بیماری های دیگر تاب و تحمل ندارد. همچنین ویروس HIV عمدتاً از طریق آمیزش جنسی (از جمله مقعدی و حتی دهانی) محافظت نشده

انتقال خون آلوده و سرسوزن آلوده و از مادر به فرزند در طول بارداری، زایمان یا شیردهی منتقل می گردد. بدین مظور روز 10 آذر به عنوان روز جهانی ایدز و مقابله با آن نامگذاری شده است.

عکس ویژه روز ایدز

عکس درمورد ایدز

عکس درباره روز ایدز

HIV می تواند کنترل شود اما درمان قطعی ندارد. داروهای ضد HIV می تواند به افراد کمک کند تا مدت ها سلامت خود را حفظ کنند و شانس انتقال ویروس به دیگران را کاهش می دهد.

عکس به مناسبت روز جهانی ایدز

عکس پوستر روز جهانی ایدز

عکس های روز جهانی ایدز

به طورکلی در حال حاضر درمان ایدز به صورت: درمان از طریق ترکیب دارویی، درمان از طریق مقابله با ویروس، عفونت های فرصت طلب و داروهای جایگزین می باشد.

عکس های روز ایدز

عکس پروفایل 10 آذر روز جهانی ایدز

عکس درمورد ایدز

بیماری ایدز دارای سه مرحله است و هر مرحله علائم خاص خود را دارد. مرحله اول عفونت حاد HIV است. اکثر مردم وقتی آلوده به ویروس HIV می شوند به سرعت متوجه نمی شوند، اما کمی بعد ممکن است علائمی را نشان دهد این زمانی است که سیستم ایمنی بدن شما مبارزه می کند، معمولاً در عرض ۲ تا ۶ هفته پس از اینکه ویروس را گرفتید.

عکس مناسب روز جهانی ایدز

عکس روز جهانی ایدز برای اینستاگرام

عکس روز ایدز

این سندروم عفونت ویروسی اولیه نام دارد. علائمش شبیه به سایر بیماری های ویروسی است و اغلب با آنفولانزا مقایسه می شود که علائم معمولاً یک یا دو هفته طول می کشد و سپس به طور کامل از بین می روند که آن ها عبارت اند از: سردرد، اسهال، تهوع و استفراغ، خستگی، درد ماهیچه ها و گلودرد.

عکس نوشته روز ایدز

عکس 1 دسامبر روز جهانی ایدز

عکس پروفایل ایدز

امید است که روزی درمان قطعی برای بیماری ایدز پیدا شود و تمام مبتلایان به این ویروس به طور کامل درمان شوند.

عکس نوشته روز ایدز



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits