دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فروش بیش از ۹۰ عکس در یک نمایشگاه
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
عکس عکاسان- همشهری آنلاین:اولین نمایشگاه و حراج «عکس‌های کوچک» با فروش بیش از ۹۰ عکس در بخش نمایشگاهی و حراج دوم شهریور در گالری آریا به کار خود پای

عکس عکاسان- همشهری آنلاین:اولین نمایشگاه و حراج «عکس‌های کوچک» با فروش بیش از ۹۰ عکس در بخش نمایشگاهی و حراج دوم شهریور در گالری آریا به کار خود پای

فروش بیش از ۹۰ عکس در یک نمایشگاه

عکس عکاسان- همشهری آنلاین:
اولین نمایشگاه و حراج «عکس‌های کوچک» با فروش بیش از ۹۰ عکس در بخش نمایشگاهی و حراج دوم شهریور در گالری آریا به کار خود پایان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که گالری آریا تجربه برپایی دو نمایشگاه «تابلوهای کوچک» در حوزه نقاشی و تصویرسازی را در کارنامه داشت، با هدف جمع‌آوری مجموعه آثاری که ارزش هنری آنها را اندازه اثر تعیین نمی‌کند، نمایشگاه و حراج «عکس‌های کوچک» را برپا کرد و توانست با استقبال مخاطبان در بازدید و خرید آثار رو به رو شود به طوری که فروش بیش از 90 عکس در بخش حراج و نمایشگاه نیز تاییدی بر استقبال مخاطبان است.

این نمایشگاه که از 22 مردادماه افتتاح شد شب گذشته دوم شهریور به کار خود پایان داد؛ در حالی که به گفته مدیر گالری عکس ها تا روز سه شنبه روی دیوار گالری باقی خواهد ماند و امکان بازدید از آن وجود دارد.

نمایشگاه عکس های کوچک با فروش تاثیرگذار 82 اثر از 75 عکاس در بخش نمایشگاهی و فروش 10 اثر در بخش حراج تجربه جدیدی در نمایش و فروش عکس را به نمایش گذاشت.

در این نمایشگاه که از هر اثر سه تیراژ ارائه شده است و قیمت آثار بین 100 تا 250 هزار تومان قیمت گذاری شد از هنرمندانی چون پرهام تقی اف و شادی قدیریان سه تیراز عکس هایشان و از آرمان استپانیان، غزاله هدایت، حامد فرهنگی و گلاویژ مقدم 2 تیراژ از عکس هایشان به فروش رفت که پیشتازان این بخش نام گرفتند.

همچنین در بخش حراج که تا روز آخر نمایشگاه تمدید شد عکس های آرمان استپانیان پیشتاز شد که یکی با 12 پیشنهاد و دیگری با 10 پیشنهاد به فروش رسید.

در این بخش قیمت پایه آثار 200 هزار تومان اعلام شده بود و به ازای هر پیشنهاد 50 هزار تومان به قیمت اثر اضافه می‌شد.

در بخش حراج این نمایشگاه همچنین آثاری از عزیز ساعتی، آرمان استپانیان، شادی قدیریان، بیژن بنی احمدی، فرشاد فدائیان، غزاله هدایت، فرزین شادمهر و شهریار توکلی به نمایش در آمده بود.

آریا اقبال، مدیر گالری آریا در حاشیه اختتامیه نمایشگاه گفت: به نظرم در مجموع تجربه این نمایشگاه عالی بود.

به خصوص اینکه در بخش عکس همان طور که می‌دانیم در بخش فروش با مشکل رو به روست اما در این نمایشگاه با وجود محدودیتی که در ابعاد وجود داشت این تعداد فروش بسیار تاثیرگذار بود.

وی درباره مهمترین نتایجی که از برپایی این نمایشگاه به دست آمد نیز گفت: مهمترین تاکید ما روی نگاه به اهمیت کوچک بودن آثار بود و اینکه اندازه اثر تعیین کننده ارزش اثر نیست و تمام تلاشمان این بود که این موضوع درک شود که گمان می‌کنم نمایشگاه به هدف خود رسید.

خوشحالم که این نمایشگاه هیچ روزی از مخاطب بسیار خالی نبود و ثابت کرد بیننده ها اگر موضوعی را جدی برایشان طرح کنی به آن دقت خواهند کرد و پیگیر آن خواهند بود.

گالری آریا در خیابان ولیعصر، بالاتر از سه‌راه شهید بهشتی، کوی زرین، پلاک ۱۰ واقع شده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits