دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تزیین دکوراسیون منزل با تابلوهای مدرن و خاص
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دکوراسیون منزل با تابلوهای مدرن و شیک : استفاده از وسایل های زیبا و مناسب تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون اتاق پذیرایی دارد. یکی از بهترین وسایل های که میتوانید از آن برای تزئین دکوراسیون اتاق پذیرایی خود استفاده کنید تابلو است.

شیک و مدرنترین مدل های تابلو در دکوراسیون اتاق پذیرایی

استفاده از تابلو های شیک و زیبا با عنوان های متفاوت مانند تابلوی گل و یا شعر های زیبا در دیوار اتاق پذیرایی یکی از بهترین ایده ها برای تزئین دکوراسیون دیوار اتاق پذیرایی است.
یکی از ایده های جذاب و جدید برای زیبایی دکوراسیون اتاق پذیرایی استفاده از تابلو های زیبا و هنری است که تکمیل کننده ی دکوراسیون داخلی است این بار به جای استفاده از تابلو های کوچک که تکمیل کننده دکوراسیون هستند سعی میکنیم از تابلو های بزرگ و شیک استفاده کنیم.

که توجه بیشتری را به خود جلب میکنند و سایر وسایل منزل باید با تابلو هماهنگی پیدا کنند تا دیده شوند. روش هایی که در مدل ها به کار گرفته شده است بسیار هوشمندانه است زیرا تابلو ها انواع گوناگونی دارند .
مثلا برخی از تابلو ها بر اساس چینش و دکوراسیون منزل انتخاب میشوند و هماهنگی پیدا میکنند اما بعضی از تابلو ها رنگ های ترکیبی دارند وبا هرگونه سلیقه و دکوراسیونی هماهنگی ایجاد میکنند استفاده از تابلوهای بزرگ در بسیاری از موارد میتواند تکمیل کننده دکوراسیون اتاق نشیمن باشد .

تزیین خانه با تابلو های مدرن

تزیین خانه با تابلو های مدرن

مثلا اگر فضا نسبت به وسایل و لوازم بیشتر باشد به طوری که تمام لوازم با فاصله از یک دیگر قرار داشته باشند استفاده از یک تابلو بزرگ باعث میشود تا فضای اتاق پر شود و زیبایی بیشتری به آن میبخشد.

تزیین خانه با تابلو های مدرن

دکور خانه با تابلوهای جدید

هنرهای مدرن، تابلوهای نقاشی بسیار شیک و زیبا برای تزئین داخلی خانه بسیار مناسب هستند.

تزیین خانه با تابلو های مدرن

دکور خانه با تابلوهای مدرن و بسیار شیک

تزیین خانه با تابلو های مدرن

از پالت رنگ های طبیعی استفاده کنید.مبل ها و قالیچه را به رنگ کرم انتخاب کنید. یکی از دیوارها را با رنگ تیره از خانواده قهوه ای از جنس کاغذ دیواری یا سنگ بپوشانید.

تزیین خانه با تابلو های مدرن

روی همین دیوار، از خانواده رنگ های گرم همانند قرمز، نارنجی، قهوه ای و کرم یک تابلوی بزرگ از هنر مدرن نصب کنید تا زیبایی فضا چندبرابر شود.

تزیین خانه با تابلو های مدرن

تابلویی از رنگهای طبیعی

اگر دوست دارید به اتاق خود رنگ ببخشید، می توانید از تابلوهای مدرن با رنگ های متفاوت از رنگ زمینه‌ی دکور استفاده کنید.

تزیین خانه با تابلو های مدرن

تابلویی با ترکیب بندی از رنگ دکور خانه

تابلوهای مدرن و رنگی حتما نباید از رنگ های عمیق و خیلی پررنگ تشکیل شده باشند. رنگ های ملایم هم می تواند در فضا اثرگذاری خوبی داشته باشد.

تزیین خانه با تابلو های مدرن

این تابلو، فوق العاده زیبا و متفاوت است. نوعی زندگی و طراوت در خود دارد و بیشتر از هر وسیله دیگری در این بخش از خانه خودنمایی می کند. البته رنگ سفید و روشن دیوار و کاناپه ها هم در جلوه آن بی تاثیر نیستند. این تابلو با کوسن های روی مبل جفت شده است.

تزیین خانه با تابلو های مدرن

تزیین خانه با تابلو های مدرن

تابلوی سبزرنگ در اتاقی که تم اصلی دکوراسیون آن قهوه ای است، خیلی خوب خودنمایی می کند. ترکیب سبز و قهوه ای، ترکیب رنگ های طبیعت هستند که تقریبا همیشه در کنار هم به کار رفته اند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits