دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چند ایده جذاب و مد روز برای دکوراسیون نشیمن خانه شما

چند ایده جذاب برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل

چند ایده جذاب و مد روز برای دکوراسیون نشیمن خانه شما
1
زمان مطالعه: 9 دقیقه
دکوراسیون نشیمن منزل شما رابطه مستقیمی با روحیه و احساسات شما دارد. پس برای طراحی دیزاین آن بسیار خلاقانه و هوشمندانه عمل کنید.

ایده‌هایی جذاب و مد روز برای دکوراسیون نشیمن خانه شما

وقتی کسی وارد خانه شما می‌شود در اولین مرحله اتاق نشیمن نظر او را به خود جلب می‌کند. بنابراین دکوراسیون نشیمن منزل شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شما باید برای طراحی این قسمت، وقت و هزینه بیشتری صرف کنید. البته این به معنای ولخرجی و زیاده روی نیست، طراحان توصیه می‌کنند

دکوراسیون نشیمن را تا حد ممکن متناسب با بقیه منزل خود طراحی کنید و از عناصری در آن استفاده کنید تا هویت منزل و هویت خود شما در آن نمایان باشد. اگر ایده خوبی برای دکوراسیون نشیمن خود ندارید نگران نباشید، در این مقاله اختصاصی از مجله دلگرم ما چندین ایده جالب و جذاب را که به روز هم هستند برای دکوراسیون نشیمن شما معرفی خواهیم کرد تا با الهام از آن‌ها خانه خود را زیباتر و مدرن‌تر طراحی کنید.

مبل‌های کیسه‌ای هم برای لم دادن و استراحت کردن بسیار راحت هستند و هم طرح و رنگ آن‌ها می‌تواند به دکوراسیون نشیمن شما هویت و اصالت بدهد و آن را از یکنواختی خارج کندرنگ‌های روشن و ملایم همیشه انتخاب مناسبی برای دکوراسیون نشیمن نشیمن هستند چون فضایی روشن، آرام و زیبا به وجود می‌آورند که با هر سلیقه‌ای و سبکی تطابق دارد.

دکوراسیون نشیمن خانه

نورگیر بودن اتاق نشیمن اهمیت زیادی دارد چون شما هر روز وقت زیادی را در آن صرف می‌کنید. پس شما باید این محل را طوری طراحی کنید که نور بیشتری دریافت کند.

دکوراسیون نشیمن خانه

وجود اکسسوری‌های تزئینی در اتاق نشیمن به آن هویت و شخصیت می‌دهند. شما می‌توانید از یک اکسسوری مرکزی مثل یک مجسمه خاص و زیبا برای این منظور استفاده کنید.

دکوراسیون نشیمن خانه

استفاده از عناصری با سبک خاص و مشترک (مثل عناصر چوبی، سیمی و ... ) به دکوراسیون نشیمن شما هویت می‌دهد و آن را به فضایی خاص و متفاوت تبدیل می‌کند.

دکوراسیون نشیمن

اگر به دنبال ایجاد عمق در فضای اتاق نشیمن خود هستید با استفاده از کاغذ دیواری یا رنگ، تضاد رنگی لازم را در فضا به وجود آورید.

دکوراسیون نشیمن خانه

رنگ‌ها همیشه می‌توانند تعریف کننده فضا باشند. اگر دکوراسیون نشیمن شما رنگ‌های خنثی و تیره دارد با استفاده از یکی و رنگ روشن به آن روح بدهید.

دکوراسیون نشیمن

فضای اتاق نشیمن می‌تواند بر اساس محیط زندگی شما تعریف شود مثلا اگر در کنار دریا زندگی می‌کنید این حس دریایی را در رنگ‌ها و اشیای محیط به کار ببرید.

دکوراسیون نشیمن خانه

کوچک بودن فضای اتاق نشیمن نمی‌تواند برای زیبایی دکوراسیون آن ایجاد محدودیت کند بلکه این خلاقیت و نوآوری شماست که مرزها را می‌شکند و زیبایی می‌آفریند.

دکوراسیون نشیمن خانه

اگر می‌خواهید اتاق نشیمن شما بزرگ‌تر به نظر برسد استفاده از آینه را فراموش نکنید. آینه باعث می‌شود فضا گسترش پیدا کند و نور در همه قسمت‌های آن انعکاس یابد.

دکوراسیون نشیمن خانه

استفاده از آثار هنری دارای هویت و زیبایی، نشان دهنده ذوق هنری و سلیقه شما به عنوان میزبان است و علاوه بر این فضایی جذاب و چشمگیر می‌آفریند.

دکوراسیون نشیمن خانه

رنگ‌های شاد و روشن هم می‌توانند بخش عمده دکوراسیون نشیمن شما را تشکیل دهند، رنگ‌هایی مثل طیف‌های مختلف آبی، سبز و زرد حسی شاد و مثبت در فضا به وجود می‌آورند.

دکوراسیون نشیمن خانه

اگر نمی‌خواهید در خود فضا از رنگ‌های شاد استفاده کنید این وظیفه را به اکسسوری‌ها محول کنید، کوسن‌ها و روبالشی‌ها و سایر منسوجات ارزان‌ترین راه برای تزریق رنگ به محیط هستند.

دکوراسیون نشیمن خانه

همیشه به تناسب رنگ‌هایی که در کنار هم به کار می‌برید توجه کنید و از رنگ‌هایی که هارمونی یا کنتراست دارند استفاده کنید مثل صورتی و سبز در این فضا که گرمی و زیبایی خاصی پدید آورده است.

دکوراسیون نشیمن خانه

استفاده از طرح‌های سنتی در تزئینات و منسوجات و ... می‌تواند بهترین انتخاب برای دکوراسیون نشیمن شما باشد. این طرح‌ها دارای هویت هستند و شما را از اصل خود دور نمی‌کنند.

دکوراسیون نشیمن خانه

شما مجبور نیستید از استانداردهای معمول در دکوراسیون نشیمن خود استفاده کنید. این مساله به انتخاب و سلیقه شخصی شما بستگی دارد اما هرگز تناسب و هارمونی را فراموش نکنید.

دکوراسیون نشیمن خانه

رنگ‌های خنثی، متالیک و تیره همیشه می‌توانند بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق نشیمن باشند. البته رنگ‌های خنثی از طیف گرم مثل کرم، قهوه‌ای، عسلی و ... انتخاب زیباتری برای خانه‌های معمولی هستند.

دکوراسیون نشیمن خانه

شما می‌توانید از عناصر مختلف برای تزئین فضای اتاق نشیمن خود استفاده کنید، از چیزهایی که در حالت عادی جنبه تزئینی ندارند اما دارای هویت و اصالت هستند.

دکوراسیون نشیمن خانه

عنصری مثل شومینه (اگر در ساحت و طراحی آن استانداردهای لازم و بهینه سازی مصرف انرژی رعایت شده باشد) یک عنصر عالی برای ارتقای دکوراسیون نشیمن است.

دکوراسیون نشیمن خانه

اگر جسارت و شجاعت کافی داشته باشید می‌توانید از رنگ‌های متفاوت و غیر از رنگ‌های خانواده سفید برای رنگ کردن دیوارهای نشیمن استفاده کنید.

دکوراسیون نشیمن خانه

استفاده از تابلو را در اتاق نشیمن فراموش نکنید. یک تابلوی بزرگ و یا چند تابلوی کوچک برای هر دیوار کافی است و حسی از تعلق و اصالت در فضا به وجود می‌آورد.

دکوراسیون نشیمن خانه

همان طور که گفتیم ایجاد رنگ و بافت در یکی از دیوارهای اتاق نشیمن به آن عمق می‌دهد. استفاده از نورهای جانبی غیر از نور مرکزی را هم فراموش نکنید.

دکوراسیون نشیمن خانه

علاقمندان به دکورهای کلاسیک و قدیمی هم می‌توانند از این سبک بهره بگیرند و با عناصر مناسب و هماهنگ با کل دکوراسیون، اتاق نشیمن خود را طراحی کنند.

دکوراسیون نشیمن خانه

استفاده از گیاهان سبز را در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن فراموش نکنی. این گیاهان علاوه بر زیباسازی محیط در سالم کردن هوای اتاق نیز نقش چشمگیری ایفا می‌کنند.

دکوراسیون نشیمن خانه

رنگ سفید می‌تواند رنگ غالب و اصلی شما برای طراحی اتاق نشیمن باشد. اما استفاده از یکی دو عنصر رنگی کوچک و بزرگ را در چنین محیطی فراموش نکنید.

دکوراسیون نشیمن خانه

از این که اتاق نشیمن شما شلوغ شود نهراسید، شما می‌توانید رنگ‌های مختلف را در کنار هم به کار ببرید به شرطی که وحدت و هماهنگی محیط را مد نظر داشته باشید.

دکوراسیون نشیمن خانه

فراموش نکنید که اتاق نشیمن محلی برای گرد هم آمدن اعضای خانواده و آشنایان است پس چیزی که بیش از همه در آن اهمیت دارد احساس راحتی و آرامش است.

دکوراسیون نشیمن خانه

این فضای زیبا و دلپذیر بیش از آن که دیوار داشته باشد پنجره دارد و همین ویژگی باعث شده است که دکوراسیون متفاوت و خاصی در آن شکل بگیرد.

دکوراسیون نشیمن خانه

لازم نیست حتما همه لوازم دکوری را در بوفه و قفسه قرار دهید، روی میز مبلمان در اتاق نشیمن بهترین محل برای قرار دادن برخی از لوازم دکوری است.

دکوراسیون نشیمن خانه

اگر با محدودیت فضا در منزل خود مواجه هستید و اتاق خواب به تعداد کافی ندارید می‌توانید با قرار دادن یک مبل تخت‌شو در نشیمن این مشکل را حل کنید.

دکوراسیون نشیمن خانه

یک دکوراسیون کاملا مدرن را می‌توان با استفاده از رنگ‌های خنثی مثل توسی به وجود آورد. نورپردازی با نورهای گرم به تعادل بهتر چنین فضایی کمک می‌کند.

دکوراسیون نشیمن خانه

استفاده از چراغ‌های خاص می‌تواند به متفاوت شدن فضای اتاق نشیمن شما کمک کند بدون آن که نیاز به اعمال تغییرات اساسی در آن باشد.

دکوراسیون نشیمن خانه

اگرچه نور مرکزی در اتاق نشیمن اهمیت دارد اما نورپردازی‌های جانبی را فراموش نکنید، به خصوص برای قسمت‌هایی که می‌خواهید جلب توجه کنند مثل وینیت‌ها.

دکوراسیون نشیمن خانه

اجازه ندهید محدودیت‌های فضا شما را از هدفتان دور کند. گاهی همین محدودیت‌ها می‌تواند به ساخت فضایی خاص و دارای هویت منجر شود که نظیر آن دیده نشده است.

دکوراسیون نشیمن خانه

استفاده از مبلمان لوکس و گرانقیمت اگرچه برای همه مقدور نیست و توصیه نمی‌شود اما راهی موثر در هویتمند کردن فضا و زیبایی بخشیدن به آن است.

دکوراسیون نشیمن خانه

شما می‌توانید کار دکوراسیون نشیمن را از زمان ساخت منزل خود شروع کنید، مثلا یکی از دیوارها را آجری نگه دارید و با همین دیوار خاص، دکوراسیون اتاق را شکل دهید.

استفاده از عناصر دارای بافت مثل خز و پشم و ... را در دکوراسیون نشیمن خود فراموش نکنید. این عناصر باعث می‌شود دکوراسیون شما گران‌تر به نظر برسد.می‌توانید به جای پر کردن همه دیوارها با تابلو، قسمتی از اتاق را به عنوان یک وینیت در نظر بگیرید و همه تابلوهای کوچک و بزرگ را در آن محل جمع آوری کنید.

دکوراسیون نشیمن خانه

در این دکوراسیون ترکیبی از عناصری مثل صندلی تابی، بافت‌های سنتی و اشیای اگزوتیک مثل مجسمه طاووس استفاده شده و کتابخانه بزرگ این نشیمن نیز قلب آن به شمار می‌رود.

دکوراسیون نشیمن خانه

رنگ‌های شاد و روشن را در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن خود به کار ببرید تا فضایی دلپذیر و جذب کننده برای خود و خانواده خود به وجود آورید.

دکوراسیون نشیمن خانه

طراحی جالب این اتاق نشیمن فضایی به وجود آورده است که هویت خاصی دارد و هیچ کس در آن احساس کسالت و خستگی نمی‌کند.

دکوراسیون نشیمن خانه

رنگ بنفش از رنگ‌هایی است که حالت لاکچری به دکوراسیون منزل می‌دهد و اتاق نشیمن یکی از بهترین محل‌ها برای استفاده کردن از این رنگ است.

دکوراسیون نشیمن خانه

اگر می‌خواهید فضایی خودمانی و دلپذیر در محیط اتاق نشیمن خود بسازید سعی کنید تا حد ممکن آن را به اتاق خواب خود شبیه کنید مثل این نمونه جالب و زیبا.

دکوراسیون نشیمن خانه

همچنین بخوانید:

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۸

دکوراسیون داخلی منزل لوکس

۱۵ ایده در استفاده از چوب درختان در دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون و سیسمونی اتاق نوزاد با مدلهای دخترانه و پسرانه مدل ۲۰۱۷

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدل ۲۰۱۷

دکوراسیون بی نظیر منزل با رنگ بنفش + تصاویر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits