دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مدل دکوراسیون به سبک وینتج در طراحی داخلی منزل
5
زمان مطالعه: 5 دقیقه
سبک وینتج در طراحی داخلی یا vintage چیست؟این به گونه‌ای شاید یک سبک کلاسیک محسوب شود اما آنچه که امروز به طور کلی میتوان گفت و اینگونه در ذهن مردم نقش بسته است...

سبک وینتج در طراحی داخلی

سبک وینتج در طراحی داخلی یا vintage چیست؟

این به گونه‌ای شاید یک سبک کلاسیک محسوب شود اما آنچه که امروز به طور کلی میتوان گفت و اینگونه در ذهن مردم نقش بسته است این است که وینتیج سبکی نوستالژیک با عناصر کهنه و قدیمی است که یاداور خاطرات سالهای دور و گذشته باشد و قاعده و الگوی خاصی ندارد.با دلگرم همراه باشید.

تاریخچه این سبک به بعد از پایان یافتن جنگ جهانی دوم در اروپا برمیگردد که مردم پس از جنگ برای ساختن خانه‌هایشان به خریدن اشیا دست دوم و قدیمی روی آوردند. سبک وینتیج از اوایل سال ۱۹۹۰ میلادی به این ترتیب مورد توجه مردم قرار گرفت.

سبک وینتج در طراحی داخلی

دکوراسیون وینتیج خانه ها هیچ وقت کسل کننده و قدیمی نمی شوند.شما با دکوراسیون زیبا و تخیل خودتان ، می توانید بهترین طراحی را برای اتاق خود اجرا کنید که هرکسی را جذب خود خواهد کرد . در این بخش از دنیای مد نمناک از نحوه ی وینیج کردن خانه برایتان خواهیم گفت.

دکوراسیون خانه را وینتیج کنید

آنچه برای دکوراسیون وینتیج خانه و تغییرات زیبا نیاز دارید:

سبک وینتج در طراحی داخلی


1-الگوهای زیبا:

یکی از فواید طراحی وینتیج کلاسیک این است که هیچ قانون خاصی برای آن وجود ندارد.لازم نیست که هرچیزی در طراحی خانه ، بایکدیگر هماهنگی و مطابقت داشته باشد .
شما می توانید از پتوهای تزیینی ، کاغذ دیواری های زیبا و طرح دار و یک کمد می توانید با یکدیگر مخلوط کنید و زیاد اهمیت ندارد که رنگ ها بایکدیگر مطابقت داشته باشد.

سبک وینتج در طراحی داخلی



2-سفید و آرام:

هنگامی که طرح و رنگ اتاق سفید باشد می توانید از وسایل جانبی برای تزیین بیشتر استفاده کنید . ترکیب رنگ سفید با رنگ هایی مانند صورتی روشن ، آبی یخ که زیبایی خارق العاده ایی می بخشد و در هماهنگی و یکپارچگی اتاق می تواند یک جلوه ی عجیب و غریب بدهد.

سبک وینتج در طراحی داخلی


3-راحتی:

دکوراسیون ایده ال باید در آخر باعث ایجاد آرامش در هرکسی که در آن اتاق یا فضایی که قرار دارد ، بدهد . اگر شما میخواهید که اتاقتان باعث ایجاد آرامش شود می توانید از کوسن های پارچه ایی زیبا ، گلدان و وسایل لوکس استفاده کنید . تخت خواب اتاق کت وشلوار خواب می باشد و هرچه نرم تر و مطابق استانداردهای روز ساخته شده باشد ، می تواند به شما احساس آرامش دهد. اگر احساس کردید که با پهن کردن فرش می تواند جلوه ی زیبایی به اتاق شما بدهد ، خریداری کنید وهیچ نگران هماهنگی و یک پارچگی آن باسایر قسمت های اتاق نباشید . شما یقینا در فضایی که خودتان از ترکیب رنگ هایی که در آن وجود دارد بیشتر لذت می برید.پس هیچ نگران یکپارچگی اتاق نباشید.

سبک وینتج در طراحی داخلی


4-فقط به فکر زیبایی اتاق باشید:


شاید این جمله شمارا حیرت زده کند ، ولی لازم است که بدانید وینتیج کردن اتاق ها فقط و فقط مختص زیبایی اتاق می باشد .شما می توانید برای زیبایی اتاق از عکس های فانتزی و مبلمان مدرن و جذاب و آینه های زیبا و تصاویر پر مفهوم و زیبا برای دکوراسیون اتاق استفاده کنید. شما می توانید از پالت های زیبا که نشان دهنده ی مدرن بودن و زیبایی خانه باشد استفاده کنید و توصیه می شود که از رنگه های روشن برای جلوه ی بیشتر استفاده کنید.

سبک وینتج در طراحی داخلی



5-کف چوبی:

رنگ آمیزی کفپوش با رنگ سفید می تواند احساس شیک بودن و وینتیج بودن اتاق را به شما بدهد. شاید شما شگفت زده شوید که رنگ کفپوش ها می تواند در زیبایی خانه بسیار موثرتر از آن باشد که شما حتی نمی توانید آنرا تصور کنید از جمله با افزودن یک فرش می توانید این زیایی را دو چندان بکنید.

سبک وینتج در طراحی داخلی



6-یک میزی برای جایگذاری لوازمی که برایتان مهم می باشند تهیه کنید:

با اضافه کردن این میز طراحی وینتیج شما کامل خواهد شد. برای انتخاب این مبلمان می توانید از وسایلی که نشان دهنده ی مدرن و کلاسیک بودن می باشد استفاده کنید. این باید نقطه کانونی باشد.
با اضافه کردن این میز به اتاق تان می توانید لوازم آرایش ،بهداشتی ،عطر ها و غیره را در آن نگاه دارید. اگر شما میخواهید که بیشتر به زیبایی خانه تان بپردازید توصیه می شود که از یک میز زیبا که با طرح اتاق شما سازگاری دارد انتخاب کنید.

سبک وینتج در طراحی داخلی


7-ترکیب کردن رنگ ها:

مهمترین چیز برای یاد آوری این است که باید از رنگ هایی که می توانند جلوه ی زیبا و کلاسیک بودن را دهند استفاده کنید. تصوری که شما نسبت به وسایلی که ما در عکس به شما نشان می دهیم ،دارید این است که این وسایل را ما سالیان زیادی این وسایل را جمع آوری کرده ایم که این فکر بسیار اشتباه می باشد. شما می توانید از دکوراسیونی که جلوه ی کلاسیک دارند استفاده کنید و یک اتاق حیرت انگزی طراحی کنید.




سبک وینتج در طراحی داخلی

سبک وینتج در طراحی داخلی


سبک وینتج در طراحی داخلی
سبک وینتج در طراحی داخلی
سبک وینتج در طراحی داخلی
سبک وینتج در طراحی داخلی
منبع: نمناک-پویانو

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی





این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits