دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شهریه مدارس غیرانتفاعی سال 1401-1400 در مقاطع مختلف
1
شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ مدارس غیردولتی و مراکز پیش دبستانی غیردولتی ابلاغ شد.

شهریه مدارس غیرانتفاعی 1401-1400

شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ مدارس غیردولتی و مراکز پیش دبستانی غیردولتی ابلاغ شد.

برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، با استناد به مصوبه نود و سومین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی در سال ۹۹، بخشنامه ی افزایش شهریه ی مدارس غیر دولتی در روز دوشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۰ به مراکز استان ها ابلاغ شد.


شهریه مدارس غیرانتفاعی امسال

شهریه مدارس غیرانتفاعی بسته به نوع مدرسه و برنامه های اجرایی آن تفاوت دارد. بیش از 15 هزار عدد از مدارس غیرانتفاعی در ایران وجود دارد. پوستر شهریه مدارس غیرانتفاعی در سایت mosharekatha.ir درج شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، اداره کل مدارس و مراکز غیر دولتی، شهریه بیش از 15 هزار مدرسه و پیش دبستانی غیر دولتی را در سامانه مشارکت ها ابلاغ کرد.

موسسان این واحدهای آموزشی می توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه پس از ورود به سامانه، از منوی مدارس و آموزشگاه ها نسبت به دریافت پوستر شهریه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است چنانچه مؤسسی نسبت به شهریه ابلاغی معترض است می‌بایست قبل از دریافت پوستر شهریه نسبت به ثبت اعتراض خود در سامانه مشارکت ها اقدام کند. بنابراین پس از دریافت پوستر شهریه امکان ثبت اعتراض وجود نخواهد داشت.

شهریه مصوب مدارس غیردولتی شامل هزینه‌های مرتبط با ارائه برنامه هفتگی مدارس و پیش‌دبستانی‌ها بر اساس ساعات مصوب شورای عالی آموزش‌ و پرورش و ساعات فوق‌برنامه درسی مندرج در الگوی تعیین شهریه است.


شهریه مدارس غیرانتفاعی در کرونا

برای ثبت نام در مدارس غیرانتفاعی آن هم در شرایط کرونا یکی از پرسش های والدین ، میزان شهریه مدرسه غیرانتفاعی در سال تحصیلی 1400-1401 است. شهریه مدارس غیرانتفاعی شامل دو بخش شهریه ثابت و شهریه فوق برنامه است.

یکی از اصلی ترین شرایط تحصیل در مدارس غیرانتفاعی ، با توجه به امکانات آموزشی این مدارس، پرداخت شهریه است. میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی هر سال از سوی آموزش و پرورش تعیین می شود. مدیران مدارس موظف می باشند با توجه به میزان تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای دریافت شهریه مدارس غیرانتفاعی اقدام کنند.

لازم به ذکر است که میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی در هر استان و با توجه به امکانات آموزشی و خدمات ارائه شده در مدارس غیرانتفاعی متفاوت است.

با توجه به اینکه هنوز میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی در سال تحصیلی 1400-1401 اعلام نشده است. برای اطلاع شما از میزان حدودی شهریه این مدارس، شهریه دوره قبل را به اطلاع شما می رسانیم

میانگین حدودی میزان شهریه مدارس غیرانتفاعی با توجه به مقطع تحصیلی:

  • دوره ابتدایی (اول تا ششم) : 2/700/000 الی 7/000/000
  • دوره اول متوسطه (هفتم تا نهم) : 3/500/000 تا 8/500/000
  • دوره دوم متوسطه (دهم تا دوزادهم) : 3/800/000 تا 10/500/000

مبالغ مذکور به صورت نسبی می باشد. میزان شهریه مدارس با توجه به امکانات و خدمات متفاوت خواهد بود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits