دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پین کردن کامنت ویژگی جدید اینستاگرام !
0
ویژگی جدید اینستاگرام در زمینه مدیریت کامنت ها در اختیار کاربران قرار گرفت ، کاربران می توانند کامنت های خود را پین کنند

ویژگی جدید کامنت اینستاگرام

ویژگی جدید اینستاگرام ، پین کردن کامنت و راهی برای مقابله با نظرات نامناسب اشت

از زمانی که فیسبوک توانست اینستاگرام را در اختیار بگیرد، سرعت توسعه این شبکه اجتماعی به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرد. از آن زمان تاکنون این برنامه ویژگی‌های بسیار زیادی را دریافت کرده است.

با این حال هنوز قابلیت‌های زیادی وجود دارند که می‌توان به آن اضافه کرد. جدیدترین قابلیتی که انتشار آن آغاز شده، امکان پین کردن کامنت ها در اینستاگرام است. اولین بار تست این قابلیت در ماه می آغاز شد و حالا برای همگان در دسترس قرار گرفته است.

فیسبوک این ویژگی را به منظور کنترل بهتر کاربران بر روی بخش نظرات پیج‌های خود در نظر گرفته است.

خصوصا برای آن دسته از کاربران که تعداد فالوئرهای بسیار زیادی دارند و زیر هر پست، کامنت‌های فراوانی دریافت می‌کنند. طبیعتا محتوای همه کامنت‎ها یکسان نیست و ترکیبی از نظرات منفی و مثبت است. نظرات منفی با صحبت‌های تند و گاها ناسزا و نظرات مثبت که می‌توانند برای دیگر کاربران مفید واقع شوند.

بدین ترتیب کاربران می‌توانند نظرات را بهتر از گذشته مدیریت کنند. در آزمایشات اولیه، این ویژگی همزمان با ابزاری برای حذف نظرات غیر اخلاقی مورد آزمایش قرار گرفت که این ابزار فقط به مدت دو ماه عمر کرد. برای پین کردن یک کامنت می‌توانید یک لمس با مکث (یا سوایپ به سمت چپ) بر روی کامنت مورد نظر داشته باشید و از بالا آیکون سنجاق را انتخاب کنید.

پین کردن کامنت اینستاگرام

نحوه پین کردن کامنت در اینستاگرام

برای پین کردن یک نظر در اینستاگرام انگشت خود را روی کامنت نگه‌ دارید و به سمت چپ بکشید تا گزینه‌های Report، Delete و Reply را مشاهده کنید. در کنار این سه گزینه کلیدی با آیکون پین را مشاهده می کنید.

اینستاگرام چند سالی می‌شود که در تلاش است، زورگویی و مزاحمت‌های ایجاد شده در فضای این شبکه اجتماعی را کاهش دهد. با تغییر مدیریت این شبکه اجتماعی، سیاست جدید اینستاگرام به صورت جدی تر دنبال گرفته شد و نتیجه آن را می‌توانیم در بخش کامنت‌ها مشاهده کنیم.

حالا اینستاگرام با کمک هوش مصنوعی می‌تواند نظرات توهین‌آمیز را به صورت خودکار حذف کند و یا از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای هشدار دادن به کاربران هنگام نوشتن نظرات و یا پست کردن تصاویر نامناسب و توهین آمیز استفاده می‌کند.

پین کردن نظرات در اینستاگرام شاید تاثیری هم‌چون موارد نام برده نداشته باشد، اما هنوز هم می‌تواند به افراد مشهور، سلبریتی‌ها و یا مشاغل فعال در اینستاگرام کمک کند تا صفحه خود را به صورت بهتری مدیریت نمایند.

در حال حاضر کاربران می‌توانند تا 3 کامنت را پین کنند که بالاتر از دیگر نظرات به نمایش گذاشته شود. در سال‌های اخیر، اینستاگرام تلاش‌های زیادی برای مبارزه با رفتارهای غیر اخلاقی در این شبکه اجتماعی فوق‌العاده محبوب و پرطرفدار انجام داده است. همین باعث شده تا خصوصا بخش نظرات صفحه‌ها وضعیت بسیار بهتری پیدا کنند.

در حال حاضر فیسبوک از هوش مصنوعی برای مسدودسازی خودکار نظرات زشت استفاده می‌کند و از ابزاری بر پایه همین فناوری به منظور هشدار به کاربران پیش از ارسال یک کامنت با محتوای غیر اخلاقی یا کپشن‌های نامناسب استفاده می‌کند. پین کردن کامنت ها در اینستاگرام خصوصا برای سلبریتی‌ها، صفحات تجاری، تولیدکنندگان محبوب محتوا به منظور مدیریت بهتر صفحه‌های خود قطعا می‌تواند مفید واقع شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits