دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی ۳ فن آوری جدید در لوازم خانگی
1
در این خبر قصد داریم با معرفی یخچال فریزر هوشمند Family Hub ، جدید ترین امکانات در ماشین لباسشویی ال جی ™TWINWash و فناوری‌های نسل جدید ماشین‌های ظرفشویی ال جی شما را در جریان جدیدترین فناوری ها در دنیای لوزام خانگی قرار دهیم.

با توجه به پیشرفت دنیای تکنولوژی، لوازم خانگی نیز پا به پای این پیشرفت در حال ترقی هستند، به گونه ای که با مطالعه ی ویژگی ماشین های لباسشویی جدید، شگفت زده خواهید شد. مسلما با رشد این فن آوری ها، نیاز به تعمیرات تخصصی این محصولات نیز بیش از پیش احساس می شود، در صورت بروز مشکل در تمامی مدل های لباسشویی می توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی شما را به مطالعه ی این خبر دعوت می کند.

یخچال فریزر Family Hub با دستیار صوتی هوشمند

معرفی ۳ فن آوری جدید در لوازم خانگی

کاربران یخچال فریزر هوشمند Family Hub از یک قابلیت شگفت انگیز بهره مند هستند. آن ها می توانند ، از طریق دستیار صوتی تنظیمات اجاق گاز را انجام دهند و حتی با اوبر (Uber) ارتباط برقرار کنند؛ دستیار صوتی Bixby که یخچال Family Hub از آن استفاده می‌کند، اطلاعات مربوطه را از طریق صفحه نمایش یخچال به کاربر ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جالب این یخچال که نخستین عرضه‌ی آن در سال 2016 انجام شد، امکان خرید از فروشگاه‌ها با صفحه لمسی است. یخچال Family Hub حتی کنترل سایر دستگاه‌های هوشمند را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کمپانی سازنده این محصول، یعنی سامسونگ، در سال 2017 بروزرسانی‌ای برای سیستم عامل این یخچال ارائه داد. این بروزرسانی به تمام اعضای خانواده امکان ایجاد حساب کاربری خاص خود را می‌‌دهد. به گزارش کارشناسان تعمیرات یخچال ، در سال گذشته نیز قابلیت دستیار صوتی Bixby برای سری سوم یخچال فریزر Family Hub ارائه شد که با اکوسیستم SmartThings ادغام شده بود.

جدیدترین امکانات ماشین لباسشویی ال جی

معرفی ۳ فن آوری جدید در لوازم خانگی

جدیدترین مدل ماشین لباسشویی ال جی که ™TWINWash نام دارد، حاصل ادغام طراحی ماشین‌های لباسشویی درب از جلو و درب از بالا است. چنین طراحی خلاقانه‌ای منجر به نصف شدن زمان شست‌وشو شد؛ به گونه‌‌ای که شستن دو سری لباس در این دستگاه، چیزی کمتر از 50 دقیقه زمان نیاز دارد. ویژگی دیگر این محصول، کاربری ساده آن به دلیل ارگونومیک بودن طراحی آن است. استفاده کنندگان از ماشین لباسشویی ™TWINWash ال جی دیگر نیازی به خم کردن زانوهای خود ندارند و به راحتی می‌توانند البسه‌ی چرک را بدون خم شدن وارد لباسشویی کنند. شست و شوی 6 حالته، دیگر ویژگی خاص سری جدید لباسشویی‌های ال جی می‌باشد. این دستگاه برای آن گروه از افرادی که فضای کافی برای پهن کردن لباس‌های شسته شده ندارند، و یا در فصل زمستان به دلیل سرد بودن هوا امکان پهن کردن و خشک کردن لباس‌های خود را ندارند، قابلیت Dryer حرفه‌ای را درنظر گرفته است. قدرت خشک کنندگی Dryer به حدی است که کاربر می‌تواند بلافاصله پس از شست و شو لباس خود را اتو کرده و بپوشید. آخرین مورد، قابلیت Add Wash است. این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد تا هر زمان که بخواهد، لباس‌های جا مانده از شستشو را به دستگاه اضافه کند.

فناوری‌های نسل جدید ماشین‌های ظرفشویی ال جی

معرفی ۳ فن آوری جدید در لوازم خانگی

روز به روز به فناوری‌های بکاررفته در ماشین‌های ظرفشویی اضافه می‌شود تا ضمن ساده‌تر کردن کار با این دستگاه‌ها، کیفیت شستشوی آنها نیز بالاتر رود. کمپانی ال جی یکی از شرکت‌هایی است که در این زمینه –یعنی افزودن فناوری‌های جدید به ماشین‌های لباسشویی- حرکت رو به جلویی داشته و چه بسا پیشرو بوده است. متخصصین تعمیر ظرفشویی اذعان دارند، برخی از جدیدترین فناوری‌های بکاررفته در نسل جدید ماشین‌های ظرفشویی ال جی که توجه کاربران را به خود جلب کرده‌اند عبارتند از : فناوری TrueSteam (ایجاد ابری از بخار آب بسیار داغ روی ظروف)، قابلیت MultiMotion (بازوی اضافی مجهز با امکان حرکت رفت و برگشتی و دورانی به صورت توام)، قابلیت Dual Zone (امکان تنظیم فشار آب در هر طبقه)، موتور اینورتر دایرکت درایو (موتور جدیدی با 17 درصد کاهش در مصرف انرژی و 40 درصد صرفه‌جویی در مصرف آب)، سیستم Smart Diagnosis (نصب برنامه عیب‌یابی ال جی روی گوشی موبایل هوشمند، تماس با متخصصان مجاز شرکت و فشردن کلید تشیخص عیب و در نهایت رفع عیب ظرفشویی).



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits