دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خداحافظ اسپانیا! گزارش تصویری
1
گزارش تصویری بازی اسپانیا-گزارش تصویری بازی اسپانیا شیلی-باخت اسپانیا-حذف اسپانیا-بازی اسپانیا شیلی-باخت اسپانیا به شیلی-تصاویر بازی اسپانیا و شیلی

تیم ملی فوتبال اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی جهان در دومین دیدار خود در گروه B نیز شکست خورد و مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ را در همان مرحله گروهی وداع گفت. اسپانیایی‌ها ۲ بر صفر مغلوب ملی‌پوشان شیلی شدند

دوئل سرنوشت‌ساز

گزارش تصویری بازی اسپانیا

ملی‌پوشان اسپانیا در دومین پیکار خود که دیداری سرنوشت‌ساز بود، به مصاف تیم ملی شیلی رفتند. اسپانیا در نخستین دیدار خود ۵ بر ۱ از هلند شکست خورده و نیاز به پیروزی داشت. ملی‌پوشان شیلی با توجه به پیروزی در نخستین دیدار مقابل استرالیا در موقعیت بهتری قرار داشتند. تصویر: چارلز آرانخوئز (چپ) در نبرد تن‌به‌تن با داوید سیلوا، ملی‌پوش اسپانیا.

نبرد در مارکانا

گزارش تصویری بازی اسپانیا

دیدار تیم‌های ملی اسپانیا و شیلی در حضور بیش از ۷۴ هزار تماشاگر در ورزشگاه مارکانا در ریو د ژانیرو برگزار شد. داوری این دیدار را مارک گایگر از آمریکا برعهده داشت. تصویر: هوادران خوشبین اسپانیا پیش از آغاز دیدار.

طرفداران شیلی

گزارش تصویری بازی اسپانیا

هواداران پرشور شیلی نیز بخشی از ورزشگاه ماراکانا را در دست داشتند.

آغاز پرشتاب

گزارش تصویری بازی اسپانیا

ملی‌‌پوشان شیلی بازی را با تحرک و پرشتاب آغاز کردند و از همان دقیقه اول کوشیدند که مدافع قهرمانی را زیر فشار بگذارند. خط دفاعی شیلی در عین حال از انسجام برخوردار بود و راه نفوذ بر اسپانیایی‌ها را دشوار کرده بود. تصویر: تلاش آندرس اینیستا، هافبک تکنیکی اسپانیا برای عبور از مارسلو دیاز، ملی‌پوش شیلی.

نخستین گل شیلی

گزارش تصویری بازی اسپانیا

ملی‌پوشان شیلی در دقیقه ۲۰ به نخستین گل خود دست یافتند. وارگاس (راست) در پی دریافت پاسی از آرنخوئز توپ را کوتاه مهار کرد و آن را با نوک پا از میان کاسیاس (دروازه‌بان) و سرجیو راموس، مدافع اسپانیا به تور دروازه چسباند.

گزارش تصویری بازی اسپانیا

صحنه‌ای دیگر از به ثمر رسیدن نخستین گل شیلی.

شادی سفیدپوشان

گزارش تصویری بازی اسپانیا

شور و شادی ملی‌پوشان شیلی پس از باز شدن دروازه اسپانیا.

مالکیت بی‌حاصل

گزارش تصویری بازی اسپانیا

ملی‌پوشان اسپانیا کوشیند که شوک ا پشت سر گذارند و گل خورده را جبران کنند. اگر چه مالکیت و گردش توپ در میان اسپانیایی‌ها کمی بهتر شد، اما تلاش‌های آنان برای خطرآفرینی و گشودن دروازه حریف بی‌نتیجه ماند. یکی از موقعیت‌های اسپانیایی نصیب ژابی آلونسو (چپ در تصویر)، هافبک اسپانیا شد، اما دروازه‌بان شیلی ضربه او را مهار کرد.

دومین ضربه بر پیکر اسپانیا

گزارش تصویری بازی اسپانیا

تلاش‌های تیم اسپانیا ادامه داشت که ملی‌پوشان شیلی دومین ضربه را بر پیکر حریف وارد کردند. ایکر کاسیاس دروازه‌بان اسپانیا ضربه آزاد سانچز را نتوانست خوب دفع کند. آرانخوئز، بازیکن شیلی نیز از موقعیت استفاده کرد و دقایقی پبیش از پایان بازی دروازه اسپانیا را برای دومین بار فرو ریخت.

شادی بیکران

گزارش تصویری بازی اسپانیا

پرده‌ی دوم شادی ملی‌پوشان شیلی پس از باز شدن دروازه اسپانیا. نیمه نخست این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شیلی به پایان رسید.

فرصت‌های از دست رفته

گزارش تصویری بازی اسپانیا

در نیمه دوم هم نبردی تنگاتنگ میان دو تیم در جریان بود و هر دو تیم فرصت‌های خوبی برای دروازه حریف داشتنند. تصویر: سرجیو بوسکه، ملی‌پوش اسپانیا یکی از موقعیت‌های مسلم تیمش را در نیمه دوم از دست داد.

خداحافظ اسپانیا!

گزارش تصویری بازی اسپانیا

شادی یکی از طرفداران تیم ملی فوتبال برزیل از خداحافظی زودهنگام اسپانیا از مسابقات. حال از شمار رقیبان جدی برزیل یکی کم شده است.

تسخیرناپذیر

گزارش تصویری بازی اسپانیا

کلاودیو براوو، دروازه‌بان شیلی یکی از چهره‌های درخشان دیدار تیمش مقابل اسپانیا بود. او با واکنش‌های عالی خود مانع از آن شد که سرخ‌پوش‌های حریف به گل دست یابند.

وداع دور از انتظار

گزارش تصویری بازی اسپانیا

پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه با پیروزی ۲ بر صفر شیلی خاتمه یافت که حال به همراه هلند به مرحله یک‌هشتم نهایی راه یافته است. تیم اسپانیا که به عنوان مدافع قهرمانی راهی برزیل شده بود، در پی دو شکست از مسابقات خداحافظی کرده است. تصویر: ایکر کاسیاس، دروازه‌بان اسپانیا در دو دیدار هفت گل خورد.

ناباوری سرخ‌پوشان

گزارش تصویری بازی اسپانیا

سرجیو راموس، مدافع باتجربه تیم اسپانیا که چندی پیش با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود، روزهایی تلخ را در جام جهانی تجربه کرد. او در دو دیدار ملی‌پوشان اسپانیا مقابل هلند و شیلی چهره‌ چندان موفقی از خود نشان نداد.

هواداران غمگین

گزارش تصویری بازی اسپانیا

ناباوری طرفداران تیم ملی اسپانیا از ناکامی تلخ ملی‌پوشان کشورشان و حذف آنان در همان مرحله گروهی.

عذرخواهی کاپیتان

گزارش تصویری بازی اسپانیا

ایکر کاسیاس، کاپیتان و دروازه‌بان اسپانیا که در دیدار تیمش مقابل هلند و شیلی ضعیف عمل کرد، پس از حذف ملی‌پوشان اسپانیا از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از هواداران تیم اسپانیا عذرخواهی کرد



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits