دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
این داستان اسم نیاوردن ها کهنه شده ؛ برای خیلی ها بد می شود اگر دهانم باز شود - به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، انگار دوئل مهدی پا-داستان-نیاوردن-کهنه-خیلی-دهانم

به گزارش سرویس ورزشی دلگرم، انگار دوئل مهدی پاشازاده و جواد زرینچه ادامه دارد. زرینچه ابتدا حرف از لابی بعضی از پیشکسوتان برای حضور در استقلال خبر داد. در حالی که بحث بر سر حضور زرینچه، پاشازاده و منصوریان در استقلال بود.

پاشازاده جواب زرینچه را داد و حالا زرینچه، مصاحبه کرده و گفته که حتما پاشازاده لابی می کند که به او بر خورده.

مهدی پاشازاده وقتی این خبر را شنید گفت: «متاسفانه از این جور مصاحبه ها در مملکت ما زیاد است. وقتی یکی دو اسم برای مربیگری در استقلال مطرح می شود و این آقا می گوید امیدوارم کسی لابی نکند، به نظر شما منظورش با چه کسی بوده؟ آیا منظورش با بقال سر کوچه بوده یا من و یک نفر دیگر؟ از آقای زرینچه می خواهم وقتی حرفی می زند، طاقت شنیدن جواب را هم داشته باشد. این داستان اسم نیاوردم ها کهنه شده آقای زرینچه. من فقط از خودم دفاع کردم و با کسی هم کاری ندارم»

پاشازاده صحبت هایش را اینگونه ادامه می دهد: «من با جواد رابطه خوبی دارم. او بزرگترم است و احترامش واجب اما از خدابیامرز ناصر خان حجازی این یک چیز را یاد گرفته ام که رک و راست حرفم را بزنم. بخواهم حرفی هم به کسی بزنم می زنم و نمی گویم یک عده یا اینکه اسم نیاوردم.»

پیشكسوت استقلال در خصوص سرمربیگری در تیم سابقش گفت: «قطعا من به دنبال سرمربیگری استقلال هستم و می‌خواهم روی نیمکت این تیم بنشینم اما تا آن زمان هم هر کاری از دستم برآید برای استقلال انجام می‌دهم.»

وی ادامه داد: «امیدوارم هر کس که به استقلال آمد موفق شود. باز هم می گویم نه قلعه نویی با من حرف زده و نه کسی دیگر. من با کسی رودرواسی ندارم و اگر هم به استقلال نیامدم باور کنید از تیم حمایت می کنم. چون موفقیت استقلال موفقیت و شادی میلیون ها ایرانی است.»

پاشازاده در پایان با اشاره به زرینچه گفت: «ظاهرا برخی از دوستان می‌خواهند دستیار قلعه‌نویی شوند و من را جلو می‌اندازند. ضمن اینکه دوست ندارم به کسی بی احترامی کنم، احترام هر کس جای خودش، اما برای خیلی ها بد می شود اگر دهانم باز شود.»

109



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits