دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
غول ایرانی رقیب برزیلی خود را نابود کرد !!
14
ایرج عزیرپور مقابل حریف برزیلی خود به برتری دست یافت.

دلگرم به نقل از خبرورزشی: ایرج عزیزپور در رویداد ONE ۱۶۱ سازمان وان چمپیونشیپ در سنگاپور به مصاف "برونو چاوز" برزیلی رفت و توانست پس از یک نبردِ سه رانده، حریف خود را شکست دهد. عزیزپور با این برد باید در فینال قهرمانی جایزه بزرگ سنگین وزن کیک بوکسینگ سازمان وان چمپیونشیپ به مصاف "کریکلیا" اوکرایی برود.

عزیزپور راند اول را با قدرت شروع کرد و چاوز را با ضربات بالا مورد هدف قرار داد. پس از راند اول، مبارز ایرانی در دور دوم کنترل مسابقه را به دست گرفت و چاوز را کنترل کرد. کیک بوکسر ایرانی در راند سوم تهاجمی ظاهر و در نهایت با اتفاق آرا، برنده مسابقه شد تا ضمن کسب سومین برد پیاپی خود در مسابقات وان چمپیونشیپ، همچنان بدون شکست باقی بماند.

در آن سوی جدول مرحله نیمه نهایی قهرمانی جایزه بزرگ سنگین وزن کیک بوکسینگ، "کریکلیا" اوکراینی، "گوتو اینوسنته" برزیلی را تنها در ۵۲ ثانیه شکست داد و حریف ایرج عزیزپور در دیدار نهایی شد.

عزیزپور و کریکلیا پیش از این، در دو مبارزه به مصاف هم رفته‎اند که سهم هر کدام یک برد بوده است.

عزیزپور پیش از مبارزه با "چاوز" گفته بود که قطعا مقابل حریف برزیلی خود به برتری دست پیدا می‎کند و دوست دارد در دیدار نهایی به مصاف "کریکلیا" برود و باخت قبلی خود به او را بار"تصحیح اشتباه" جبران کند.

همچنین علی فولادی یکی دیگر از مبارزان ایرانی سازمان وان چمپیونشیپ نیز در راند اول "متئوس فیلپه" برزیلی را ناک اوت کرد و پیروز شد.

مبارزه و رویداد اصلی ONE ۱۶۱ سازمان وان چمپیونشیپ با قهرمانی یک موی تای کار در سبک زون به پایان رسید و در آن "توانچای سائنچای" در راند پنجم مقابل "پتچموراکوت پیتچیاندی" به برتری دست یافت و قهرمان شد.

غول ایرانی رقیب برزیلی خود را نابود کرد !!

غول ایرانی رقیب برزیلی خود را نابود کرد !!

غول ایرانی رقیب برزیلی خود را نابود کرد !!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (14 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits