دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازتاب انتقال مهدی طارمی به پورتو پرتغال در آسیا
0
ایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر انتقال مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران به باشگاه پورتو پرتغال را بازتاب داد.

بازتاب انتقال مهدی طارمی به پورتو

مهدی طارمی مهاجم ۲۸ ساله ریوآوه با قراردادی ۴ ساله بطور رسمی به پورتو پیوست.

طارمی که فصل گذشته از الغرافه به فوتبال پرتغال رفته بود نمایش‌های درخشانی داشت و با ۱۸ گل، مشترکاً به کفش طلای لیگ رسید. طارمی اکنون به چهارمین خرید تابستانی پورتو تبدیل شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با انتشار مطلبی روی وب سایت خود خبر انتقال مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به باشگاه پورتوی پرتغال را بازتاب داد و نوشت: مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران در نهایت راهی تیم بزرگ و پرافتخار پرتغال یعنی پورتو شد. مهاجم سابق پرسپولیس و الغرافه به اولین ایرانی تاریخ باشگاه پورتو تبدیل شد. او در فصل گذشته با زدن ۱۸ گل در لیگ پرتغال بهترین گلزن لیگ شده بود.

همچنین سایت AFC در پایان این خبر اولین مصاحبه مهدی طارمی با باشگاه پورتو را هم بازنشر کرد.

طارمی در اولین مصاحبه اش بعد از پیوستن به تیم بزرگ پرتغالی گفت: همیشه آرزو داشتم در یک تیم بزرگ حضور داشته باشیم و در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم. من اولین بازیکن ایرانی تاریخ باشگاه پورتو هستم و می‌دانم این باشگاه یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیاست و من از حضور در این تیم خوشحالم.

وی افزود: برای امضای قرارداد با باشگاه پورتو مصمم بودم چون این باشگاه تاریخ بزرگی دارد و من از این انتقال بسیار خوشحالم. این انتقال برایم بسیار خوب است چون آرزویم محقق شد. همه بازیکنان و هواداران باشگاه پورتو را می‌شناسند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits