دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
صندلی مخصوص مارادونا
0
دیه گو مارادونا فوتبالیست سرشناس و پیشکوست آرژانتینی که اکنون 60 ساله است و در حرفه مربیگری فعالیت می کند صندلی خاصی برای نشستن در کنار نیمکت دیگر بازیکنان دارد..

صندلی دیه گو مارادونا به حراج گذاشته شد

دلگرم: باشگاه خیمناسیا صندلی مخصوص مارادونا را به حراج می گذازد.

دیگو مارادونا هر جای دنیا باشد و در هر باشگاهی کار خود خبرساز می‌شود.وی جدیدا هدایت خیمناسیا لاپلاتای آرژانتین را بعد از حضور در فوتبال مکزیک تجربه می‌کند و بعد از 3 هفته ناکامی توانست اولین برد را با این تیم کسب کند.

صندلی عجیب مارادونا به حراج گذاشته شد / عکس

اسطوره دنیای فوتبال چند سالی است که از عارضه آرتروز زانو رنج می‌برد و همچنان تصیمی برای جراحی ندارد.

وی بازهم با اتفاقی عجیب و غیر معمول مورد توجه قرار گرفت.خیمناسیا لاپلاتای آرژانتین برای وی صندلی جالبی را روی نیمکت طراحی کرد تا دیگو در زمان هدایت تیم روی آن بنشیند.البته روی این صندلی اول اسم و فامیل دیگو مارادونا دیده می‌شود.

باشگاه خیمناسیا قرار است صندلی مخصوص دیگو مارادونا مربی این تیم را به حراج بگذارد. مارادونا هنگام هدایت تیمش از کناره زمین بر روی این صندلی می‌نشیند.

مارادونا فوتبالیست افسانه‌ایست که در باشگاهش چون سلطانی با او رفتار می‌کنند.

دیه‌ گو آرماندو مارادونا در۳۰ اکتبر سال ۱۹۶۰ در بوینس‌ آیرس آرژانتین دیده به جهان گشود. نام دیه‌گو مارادونا در دنیای فوتبال بیش از آنکه به خاطر نبوغ و خلاقیت و بازی‌ های استثنایی او بیاید، به دلیل جنجال‌ ها و اخباری است که از زمان بازیگری او در ناپل ایتالیا همواره حول و حوش این بازیکن شاخص آرژانتینی بوده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits