دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
واکنش دبیاسی سرمربی ایتالیایی درباره پیشنهاد ایران
1
سرمربی ایتالیایی عنوان کرد برای قرارداد با ایران فقط یک سری جزییات باقی مانده است. دبیاسی مربی تیم‌هایی همچون کارپی، مودنا، برشا، تورینو، لوانته، اودینزه و تیم ملی فوتبال آلبانی را در کارنامه دارد.

اولین واکنش دبیاسی درباره پیشنهاد ایران

بعد از حضور آندره آ استراماچونی در تیم فوتبال استقلال که با مشکلات زیادی روبه‌رو شد و در نهایت وی از این تیم جدا شد، مربی دیگری از ایتالیا مدنظر تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است و او جیانی دبیاسی است.

دبیاسی درباره حضور روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: برای حضور در ایران جزییات قرارداد مهم است و تا زمانی که قرارداد امضا نشود، نمی‌شود به صورت قطعی درباره آن صحبت کرد.

من قبلا چندین سال در تیم ملی مربیگری کردم و توانستم در تجربه اول خودم با تیم ملی آلبانی تلاش و تعهد زیادی از خود نشان دهم و در پایان آن اهدافی که خیلی‌ها برای ما غیرممکن می‌دانستند را ممکن کردیم. برای من فرقی نمی‌کند که مربی باشگاهی باشم یا ملی.

هر جا که باشم نهایت توان خود را برای موفقیت به کار می گیرم. اولین کار مهم این است که اهدافی که دارید را معین کنید و برای رسیدن به این اهداف تلاش کنید.

البته روز گذشته سخنگوی فدراسیون فوتبال مذاکره با دبیاسی برای سپردن سکان هدایت تیم‌ملی که در رسانه‌های ایتالیایی مطرح شده بود را تکذیب کرد.

دبیاسی قبلا گزینه مربیگری در تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و استقلال نیز بود و بعد از اخراج سرمربی‌های این تیم‌ها، نام او مطرح شده بود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits