دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
استراماچونی برای بازگشت کل پولش را می‌خواهد!
1
استراماچونی با پرداخت بخش از قرارداد موافقت کرده بود که به ایران برگردد اما علی فتح الله زاده بار دیگر ته دل هواداران استقلال را خالی کرد و طوری حرف زد که انگار قرار نیست استراماچونی برگردد.


آیا استراماچونی به استقلال برمی گردد؟

استراماچونی با پرداخت بخش از قرارداد موافقت کرده بود که به ایران برگردد اما علی فتح الله زاده بار دیگر ته دل هواداران استقلال را خالی کرد و طوری حرف زد که انگار قرار نیست استراماچونی برگردد.

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص صحبت‌هایی که این روزها پیرامون آندره‌آ استراماچونی مطرح می‌شود و این که آیا وی به استقلال برمی‌گردد یا خیر اظهار داشت: واقعیت این است که هر چیزی که این مربی از ما خواسته تاکنون پذیرفته‌ایم. وی برای رفت و برگشت‌هایش به تهران بلیت‌های بیزینس کلاس خواسته که ما آن را پذیرفتیم در ادامه اعلام کرد که برای ۴ نفر باید چنین بلیت‌هایی بگیریم که ما قبول کردیم. سپس خواستار کاهش مدت قراردادش شد که ما این موضوع را پذیرفتیم و در ادامه مسائل دیگری را عنوان کرد که هر چه جلو می‌رویم می‌بینیم کار سخت‌تر می‌شود.

استراماچونی همه پول قراردادش را یکجا می‌خواهد

وی افزود: او در جدیدترین خواسته خود اعلام کرده که تمامی رقم قراردادش را به صورت یکجا می‌خواهد آن هم در حالی که ما بدهی به این مربی را پرداخت کرده ایم. من از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم که اینقدر شفاف با آن‌ها حرف می‌زنم، ولی اینکه یک مربی همه قراردادش را یکجا بخواهد در توان ما نیست.

استراماچونی هم باید مقداری با ما راه بیاید

عضو هیئت مدیره استقلال درخصوص اینکه آیا وی خواستار اضافه شدن قراردادش نیز شده یا خیر گفت: البته نمی‌خواهم چیزی در این زمینه بگویم، ولی فکر می‌کنم حدود ۱۲۰ الی ۱۳۰ هزار یورو در خواست افزایش کرده که باز هم به خاطر اینکه هوادار استقلال این مربی را دوست دارند ما این موضوع را پذیرفته‌ایم، اما او هم باید مقداری با ما راه بیاید. شما دیدید وقتی هواداران تاریخ بازگشت وی را شنیدند به فرودگاه رفتند و این نشان می‌دهد او را چقدر دوست دارند.

وی خاطرنشان کرد: من خیلی دوست دارم استراماچونی به استقلال بیاید، چون هوادار او را دوست دارد، ولی ما نگران هستیم و به نظر شما تا کی باید صبر کنیم؟ هر چه او گفته ما پذیرفته‌ایم، ولی او یک بار باید بگوید چه می‌خواهد. تا الان پولی که باید به این مربی پرداخت می‌کردیم را پرداخت کرده و اگر جلو نباشیم از پرداختی‌ها عقب نیستیم. انتظار داریم استراماچونی بیاید و بنشیند و با هم حرف بزنیم قطعا وقتی رابطه‌ها رو در رو باشد نگرانی‌ها هم برطرف خواهد شد.


عضو هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مجیدی و قلعه‌نویی سرمربی استقلال شوند گفت: شما می‌دانید من مجیدی را دوست دارم، ولی اگر استراماچونی به ایران برنگردد زیاد وقت نداریم. قلعه نویی هم خودش به سپاهان تعهد دارد و ما خودمان الان در مورد وفای به عهد در مورد سرمربی تیم حرف زدیم. یکی از گزینه‌های ما ممکن است مجیدی باشد، ولی ما اسمی نمی‌بریم، چون چند گزینه داریم و تا وقتی استراماچونی خبر ندهد فکر کردن به یک مربی دیگر کار اشتباهی است.

تا چند روز دیگر منتظر استراماچونی می‌مانیم

فتح‌الله ادامه داد: ما امروز با دوستان به این نتیجه رسیدیم که تا چند روز دیگر منتظر استراماچونی بمانیم. مطمئنا آن روز شما متوجه می‌شوید که تا چقدر منتظر وی مانده و عقب‌نشینی کردیم.


وی در خصوص اینکه آیا قبلا ادعا کرده بود مسی را به استقلال می‌آورد گفت: یک مجری از من سوال کرد که اگر مسی ۳۷ ساله شد شما او را به استقلال می‌آورید که من گفتم اگر او ۳۷ ساله شود و هوادار هم بخواهد این کار را می‌کنم. الان هم می‌گویم زمانی که مسی ۳۷ ساله شود کسی او را نمی‌خواهد و اگر هوادار بخواهد او را به استقلال می‌آورم.


فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه آیا استقلال توان این کار را دارد یا خیر تصریح کرد: ما در این سال‌ها یک جا ضربه خوردیم که خیلی عقب افتادیم. در این ۳-۲ سال ۱۴-۱۳ بازیکن خارجی آوردیم که باشگاه را بدهکار کرد. برخی از این بازیکنان مثل بویان برای استقلال زیاد بازی نکردند، ولی صندوق باشگاه خالی شده است، اما اعتقاد دارم با اسپانسرهای پرسپولیس و استقلال برای سال آینده مشکلی نداریم. این را هم باید بپذیریم که ثبات مدیریت نداریم و در این ۵ سال چند مدیرعامل استقلال عوض شده و این وحشتناک است. الان هم معتقدم استقلال و پرسپولیس را نمی‌توانند خصوصی کنند مگر اینکه مدیریت پیمانی انجام شود.

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits