دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تهدید اسکوچیچ به جدایی از صنعت نفت آبادان 
1
دراگان اسکوچیچ با اینکه نتایج بسیار خوبی با نفت آبادان کسب کرده، شایعات مربوط به جدایی اش هر روز جدی تر می شود، ولی جلسات امروز حاوی اخبار امیدوارکننده‌ای برای هواداران تیم بوده است


اسکوچیچ در راه استراماچونی !

دراگان اسکوچیچ با اینکه نتایج بسیار خوبی با نفت آبادان کسب کرده، شایعات مربوط به جدایی اش هر روز جدی تر می شود، ولی جلسات امروز حاوی اخبار امیدوارکننده‌ای برای هواداران تیم بوده است تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان مسابقات دور رفت لیگ نوزدهم با کسب نتایجی خیره کننده، رتبه چهارم رقابت ها را در میان تعجب همگان به خود اختصاص داده ولی بازیکنان این تیم تاکنون تنها 18 درصد دریافتی داشته اند.

این موضوع با عصبانیت و ناراحتی دراگان اسکوچیچ همراه شده، تا جایی که این مربی پستی با این مضمون در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و تهدید به ترک تیم کرده است:« اگر خیلی زود کسی پیدا نشود که به باشگاه کمک کند و حقوق بازیکنان و کادر فنی پرداخت نشود، من می روم. دیگر کافی است. خسته شده ام.»

علی عیسی زاده روز گذشته میهمان برنامه صفحه ورزشی شبکه آبادان بود و توضیحات مفصلی در رابطه آخرین شرایط تیم و اسکوچیچ ارائه داد، که در زیر به مهم ترین بخش هایش اشاره کرده ایم.

بخشی از صحبت های عیسی زاده در رابطه با آینده دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات طلایی پوشان آبادانی بود، که هر روز شایعات جدایی اش به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان، خودش و دستیارانش جدی تر می شود و حالا مدیرعامل باشگاه نیز بر این خبر صحه گذاشته است.

عیسی زاده در پاسخ به این سوال که آینده تیم صنعت نفت آبادان در نیم فصل دوم، با وجود مشکلات مالی عدیده ای که با آن دست و پنجه نرم می کنند، چه خواهد شد، اینگونه توضیح داد:« مشکلات مالی واقعا ما را اذیت کرده و اگر مسئولین کمک نکنند، مشکلاتمان بیشتر از این پیدا خواهد شد. آقای اسکوچیچ بارها با ما جلسه داشته و گفته بازیکنان و کادر فنی باید تامین مالی شوند. اگر با شرایط نیم فصل اول روبرو باشیم، شاید نتوانیم انتظارات مردم را برآورده کنیم.»

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان سپس با اشاره به بندی که می توان باعث جدایی اسکوچیچ شود، بیان کرد: « با توجه به شرایطی که آقای اسکوچیچ در قرارداد دارد، اگر نتوانیم تا بازی سپاهان (هفتم دی ماه) به ایشان و کل مجموعه تیم طبق خواسته ایشان پرداختی داشته باشیم، احتمال قطع همکاری وجود دارد.»

از عیسی زاده در رابطه با پیشنهاد تراکتور برای جذب اسکوچیچ پرسیده شد که او در پاسخ به این سوال گفت:« 20 روز پیش با آقای اسکوچیچ از سوی باشگاه تراکتور تماس برقرار شد؛ خودم آنجا بودم. ایشان گفتند من قرارداد دارم و فعلا نمی توانم مذاکره کنم. با این حال اگر تا 7 دی ماه پرداختی به مجموعه تیم و نه صرفا خود ایشان انجام نشود، به احتمال زیاد جدا می شود.»

این حرف های عیسی زاده شب گذشته در شبکه آبادان مطرح شد و امروز در همین راستا جلساتی میان تصمیم سازان آبادانی برگزار شد تا چاره ای برای حفظ شرایط تیم صنعت نفت که در بهترین شرایط تاریخش حضور دارد، اندیشیده شود.

آنچه از جلسات استانی آبادان مخابره شده، اخبار امیدوارکننده ای به دست هواداران طلایی و آبی پوش فوتبال آبادان به دست می دهد و قرار شده بخش عمده ای از مطالبات بازیکنان، اعضای کادر فنی و همینطور اسکوچیچ پیش از دیدار معوقه هفته دهم لیگ نوزدهم برابر سپاهان به حساب آنها واریز شود تا سرنوشتی که هواداران استقلال با آن روبرو شده اند، گریبان هواداران صنعت نفت را نگیرد.

separator line




این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits