دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
صدر نشینی تیم استقلال در رنکینگ بهترین باشگاههای ایرانی
1
تیم استقلال تهران در جدیدترین رده بندی تیم‌های باشگاهی جهان که در سایت کلاب ورلدرنکینگ منتشر می شود، همچنان رتبه اول ایران را در اختیار دارد.


تیم استقلال در صدر رنکینگ بهترین باشگاههای ایران قرار گرفت

تیم استقلال تهران در جدیدترین رده بندی تیم‌های باشگاهی جهان که در سایت کلاب ورلدرنکینگ منتشر می شود، همچنان رتبه اول ایران را در اختیار دارد. در جدیدترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (دوشنبه ۲۵ آذر) از سوی سایت "کلاب‌ورلدرنکنیگ" اعلام شده است، تیم فوتبال استقلال تهران با کسب ۳۵۹۸ امتیاز و با ۲۶ پله صعود در رتبه ۱۸۳ جهان و نخست ایران قرار گرفت.

پس از استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان با ۳۴۹۳ امتیاز و با ۱۹ پله صعود در رده ۲۰۲ جهان و دوم ایران، و پرسپولیس با کسب ۳۳۲۶ امتیاز و ۲۳ پله صعود در رده ۲۲۱ جهان و سوم ایران قرار گرفته اند. تیم‌های سپاهان، شهر خودرو، صنعت نفت و تراکتور در رده‌های چهارم تا هفتم قرار دارند.

براساس این رده بندی جایگاه ۷ تیم اول جهان نسبت به قبل تغییری نداشته است. تیم بارسلونا با ۱۶۱۱۵ امتیاز همانند رده بندی قبل، در صدر جدول قرار دارد. پس از آبی و اناری پوشان، لیورپول ۱۴۴۳۴ امتیازی در رتبه دوم جای گرفته و والنسیا با ۱۲۸۹۱ امتیاز در رتبه سوم جهان ایستاده است.

separator line




این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits