دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
واکنش باشگاه تراکتور درمورد مذاکره با سرمربی ایتالیایی
1
مدیران تراکتور بعد از قطع همکاری مصطفی دنیزلی سرمربی تیم خود به دنبال انتخاب جانشینی برای این مربی ترکیه‌ای هستند تا هدایت تیمشان را در نیم فصل دوم برعهده بگیرد.

واکنش باشگاه تراکتور درباره مذاکره با سرمربی ایتالیایی

طبق سایت ترانسفرمارکت، باشگاه تراکتور مذاکراتی با دویس مانگیا سرمربی ۴۵ ساله اسبق تیم زیر ۲۱ سال ایتالیا داشته است. این مربی ایتالیایی از تیم وارسه در لیگ دسته پنجم ایتالیا وارد عرصه مربیگری شده است و سابقه هدایت تیم‌هایی همانند پالرمو و باری هم در سوابق مربیگری اش دارد.

آخرین سابقه مربیگری اش در تیم کرایووا در لیگ رومانی بود که با این تیم به قهرمانی جام حذفی در سال ۲۰۱۸ دست یافت، اما در تابستان ۲۰۱۹ از این تیم رومانیایی جدا شد.

علاوه بر این مانگیا همراه با تیم ملی زیر ۲۱ سال ایتالیا در جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۳ به فینال راه یافت، اما این تیم برابر تیم ملی اسپانیا شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد.

یکی از مدیران باشگاه تراکتور درباره مذاکره این باشگاه با مانگیا در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به هر حال زنوزی به دنبال جذب سرمربی خارجی مطرح است و مذاکراتی هم با گزینه‌های مدنظر انجام می‌دهد.

به هر حال مذاکره با مانگیا مربی ایتالیایی را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم چرا که مالک باشگاه با مربیان صحبت می‌کند و ما اطلاع دقیقی در این باره نداریم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits