دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
صحبت های جدید مزدک میرازیی

بالاخره سکوت مزدک میرزایی شکست!

صحبت های جدید مزدک میرازیی
3
مزدک میرازیی که تابستان امسال کشور را به قصد لندن ترک کرد و در شبکه خارجی ایران اینترنشنال مشغول به کار شد در این باره توضیحاتی داد....

توضیحات مزدک میرازیی در مورد مهاجرتش

دلگرم: مزدک میرزایی در واکنش به حرف و حدیث های پیرامونش گفت: بیشتر از ۲۰ سال در شبکه سه کار کردم. دوستانی آنجا دارم که دلم برای خیلی هایشان تنگ شده و درست نیست پشت سر کسی بد گویی کنم.

مجری و گزارشگر سابق صداوسیما که حالا در شبکه فارسی زبان مقیم انگلیس مشغول به کار شده برای اولین بار پس از مهاجرت، درباره ابهامات و شایعات پیرامونش توضیحاتی داد که گزیده ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

* جدایی من از تلویزیون ایران یک تصمیم کاملاً حرفه‌ای بود. در ایران خیلی تلاش کردم و نیرو گذاشتم و به نحو احسنت کار کردم و کم نگذاشتم. متاسفانه اتفاقاتی که رخ داد جالب نبود.

* بیشتر از ۲۰ سال در شبکه سه کار کردم. دوستانی آنجا دارم که دلم برای خیلی هایشان تنگ شده و درست نیست پشت سر کسی بد گویی کنم. فقط همین را بگویم که با عادل خوب کاری نکردند و آن رفتارها با عادل را هضم نمی کنم.

* برنامه نود روزبه روز قوی‌تر شد. هر هفته تلاش کردند و خیلی از آن‌ها بیکار شدند. هیچ کاری ندارند و نمی توانم فکر کنم خانواده‌ای که درآمدی داشته حالا نداشته باشد.

*من دو مجموعه قبلا کار کردم. مجموعه داربی‌ها با ۳۶ قسمت. بعد یک مستند تیم ملی؛ که این‌ها در تهران هستند و مشکلی برایشان پیش نیامده است و به آرشیو بازگشت داده شدند.

* دو مجموعه ۱۳ قسمتی درباره تاریخچه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کار کردم که تقریبا ۹۰ درصد آن تصویربرداری شد. با ۷۳ نفر از بزرگان فوتبال ایران که لطف کردند و در برنامه ما حاضر شدند و منت گذاشتند.
تصاویر آرشیوی داشتیم و با آن‌ها گفتگو کردیم.

مزدک در انگلیس: 20سال در شبکه 3 کار کردم و تصمیم گرفتم دیگر آنجا کار نکنم* من ۵ بار شخصاً به آرشیو رفتم و فقط یک بازی پرسپولیس و پاس را در اختیار من گذاشتند.

در سال ۵۶ و بازی هم صفر - صفر مساوی شد و هیچ چیزی هم نداشت. این‌ها همه در هارد تهران هستند. می توانند به دوستان مراجعه کنند و این مصاحبه‌ها را دریافت کنند و هیچ مشکلی برایش پیش نیامده است؛ من اصلاً یک هارد هم با خودم نیاوردم.

من این مستند را در اختیار شبکه مستند قرار دادم که آن‌ها گفتند دوست داریم طور دیگری این مستند پخش شود. خسته شدم و گفتم نمی‌توانم و تغییراتی می خواستند که من دوست نداشتم؛ و بدون سر و صدا کنار کشیدم.

* پنج، شش نفر از حاضران در برنامه تاریخچه دربی، روزنامه نگاران حرفه‌ای بودند و بزرگان فوتبال ایران بودند. که از آن بین جعفر کاشانی دیگر در میان ما نیست. خدا رحمتش کند.

* هیچوقت اینستاگرام نداشتم. از بس حساب فیک ساختند و نقل قول دروغین منتشر کردند مجبور شدم به تازگی صفحه رسمی بسازم. هیچ کدام از نقل و قول هایی که تا به حال در فضای مجازی منتشر شد برای من نبود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits