دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
واکنش تند انصاری‌فرد به محرومیت کالدرون
1
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: هر اتفاقی رخ می‌دهد سریع علیه این باشگاه رای صادر می‌شود.

واکنش انصاری‌فرد به محرومیت کالدرون

محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان، اظهار کرد: الان شرایط تیم خوب است و در بین مدعیان قهرمانی قرار داریم.

خوب است که بعد از ۱۰ بازی تیم ما در بین چهار تیم اول جدول است که البته اگر پنالتی ما در بازی برابر ماشین‌سازی تبریز به گل تبدیل شده بود الان شرایط بهتری داشتیم.

امیدوار هستیم در چند بازی آینده که با تیم‌هایی غیر مدعی قهرمانی مسابقه داریم بتوانیم عملکرد خوب‌مان را ادامه دهیم.

البته بازی کردن در مقابل این تیم‌ها همیشه سخت‌تر است چون آن‌ها چند برابر توانشان تلاش می‌کنند تا برابر پرسپولیس نتیجه بگیرند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا شیوه و تاکتیک بازی پرسپولیس رضایت‌بخش است یا خیر؟ گفت: با توجه به نفراتی که در اختیار داریم باید بهتر از این‌ها بازی کنیم.

فکر می‌کنم بعد از گذشت ۱۰ هفته آقای کالدرون ترکیب تیم‌اش را شناخته است و امیدواریم در بازی‌های آینده شیوه‌ بازی‌های ما بهتر شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با ایسنا به قرارداد جونیور براندائو با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: تا نیم فصل باید صبر کنیم چون این بازیکن برزیلی بازیکن پرسپولیس است کاری نمی‌توانیم انجام دهیم تا آقای کالدرون درباره‌ی او تصمیم‌گیری کند.

باید منتظر باشیم تا ببینیم سرمربی تیم درباره بازیکنان چه تقاضایی دارند که آن‌ها را انجام بدهیم اما فعلا درخواست جذب یک مهاجم را داده است.

انصاری‌فرد هم‌چنین درباره آخرین وضعیت اختلافات برانکو ایوانکوویچ و باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ما در نهایت با برانکو توافق خواهیم کرد و هواداران نگران این موضوع نباشند.

آن مصاحبه‌هایی که از آقای برانکو در برخی از رسانه‌ها منتشر می‌شود مورد تایید ما نیست مساله‌ای که مهم است این است که ما پیشنهاد خوبی را به آقای برانکو داده‌ایم و مطمئنم او هم در نهایت برای رسیدن به یک توافق با ما مذاکره خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم‌چنین درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هم ادامه داد: تا قبل از بازی برابر نفت مسجد سلیمان مبلغی را به حساب بازیکنان واریز خواهیم کرد تا ان‌شاءالله مشکلات کم‌تر شود البته مشکلات مالی زیادی داریم چون شکایت‌های مختلف به مرور به دست‌مان می‌رسد. وضعیت مالی باشگاه الان چندان مناسب نیست اما تلاش می‌کنیم این مشکلات را برطرف کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره‌ی وضعیت ماریو بودیمیر هم گفت: این بازیکن هم از پرسپولیس شکایت کرده است ما مجبور هستیم مبلغی به او بدهیم، اما دفاعیات خودمان را فعلا ارسال کرده‌ایم تا ببینیم چه اتفاقی در آینده می‌افتد.

انصاری‌فرد در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما از کمیته انضباطی گله‌مند هستیم متاسفانه هر اتفاقی رخ می‌دهد خیلی سریع علیه باشگاه پرسپولیس رای صادر می‌کنند.

من این گلگی را به آقای حسن زاده گفته‌ام و در حالی که اتفاقات بدتری رخ می‌دهد اما همه رای‌ها علیه پرسپولیس است؛ آن‌ها باید دلیل صدور آرا را به پرسپولیس توضیح بدهند.

من به آقای حسن‌زاده هم گفته بودم که مشابه اتفاقاتی که برای پرسپولیس رخ می‌دهد را بی‌پاسخ گذاشته‌اید و مرتب برای پرسپولیس رای صادر می‌کنیم.

ما انتظار داریم آقای حسن‌زاده نسبت به گله‌ها و سوالات ما پاسخگو باشند تا ما هم بتوانیم پاسخ هواداران‌مان را بدهیم. الان درباره این آرا هیچ پاسخی برای هواداران‌مان نداریم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits