دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
واکنش فغانی به قضاوت فینال لیگ قهرمانان آسیا
1
داور بین‌المللی فوتبال ایران که به کشور استرالیا مهاجرت کرده ضمن توضیح درباره‌ آخرین وضعیت‌ حضورش در اِی لیگ استرالیا، در ارتباط با اخبار منتشر شده مبنی بر قضاوت در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، ‌ اعلام کرد: برخلاف آنچه عنوان می‌شود هنوز...

واکنش فغانی به قضاوت فینال لیگ قهرمانان آسیا

علیرضا فغانی در گفت‌وگو با ایسنا و در ارتباط با آخرین وضعیت حضورش در فوتبال استرالیا، اظهار کرد: سه هفته از رقابت‌های اِی لیگ فوتبال استرالیا را پشت سر گذاشته‌ایم و در این مدت سه دیدار را قضاوت کرده‌ام و امروز (شنبه) نیز در ملبورن قضاوت دیداری را از هفته چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال استرالیا بر عهده دارم.

وی در مورد کیفیت برگزاری رقابت‌های اِی لیگ فوتبال استرالیا، خاطر نشان کرد: از نظر برگزاری رقابت‌ها، لیگ فوتبال استرالیا بسیار منظم و سازمان‌یافته است و همه بازی‌ها از طریق شبکه فاکس تی وی پخش می‌شوند و از نظر مدل برگزاری بازی‌ها شاهد تورنمنتی در حد لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

داور بین‌المللی فوتبال ایران در مورد فضای فرهنگی ورزشگاه‌ها و نیز وضعیت حاکم بر فوتبال استرالیا و نیز قیاس آن با فضای فوتبال ایران و وضعیت فرهنگی ورزشگاه‌های کشور، تصریح کرد: اعتراض و حساسیت در رشته ورزشی فوتبال در همه کشورهای دنیا وجود دارد اما تفاوت در این است که در چنین کشورهایی قبل، هنگام و پس از بازی همگی به دنبال فراهم کردن اوقاتی خوب و خوش هستند و هدف آن‌ها تفریح کردن است.

آنها دوست دارند از تماشای فوتبال لذت ببرند و لحظات خوشایندی را برای خود رقم بزنند، در حالی که ما در ایران شاهد چنین مساله‌ای نیستیم و این وجه تمایز آن‌ها با ماست.

فغانی در مورد برنامه قضاوتش در رقابت‌های بین‌المللی آتی، بیان کرد: ۱۹ نوامبر در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی دیدار تیم‌های فوتبال مالزی و اندونزی را قضاوت خواهم کرد و یک هفته پس از آن نیز در سمینار داوران آسیا در مالزی حضور خواهم یافت.

وی در مورد این‌که اعلام شده دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های اوراواردز ژاپن و الهلال عربستان را قضاوت خواهد کرد،

گفت: در ارتباط با قضاوت برگشت لیگ قهرمانان آسیا هنوز برای ما ابلاغیه‌ای نیامده است و تصور می‌کنم این مساله شایعه است.

داور بین‌المللی فوتبال ایران در خصوص وضعیت مهاجرتش به کشور استرالیا نیز عنوان کرد: خدا را شاکر هستم که شرایط به صورت مطلوبی پیش می‌رود و سپهر، فرزند بزرگم در دبیرستان و ساغر در دبستان مشغول تحصیل هستند و بنده نیز مشغول تمرین و انجام مراحل آماده‌سازی به منظور قضاوت هستم و به صورت داور تمام وقت در فوتبال استرالیا فعالیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی علیرضا فغانی و همسرش



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits