دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
حمله تند شجاع خلیل‌زاده به سیاوش یزدانی + فیلم
1
حمله تند شجاع خلیل‌زاده به سیاوش یزدانی:« با فحاشی و دعوا محبوب نمی‌شود.» ادامه صحبت های این بازیکن را میتوانید در ویدیو زیر تماشا کنید.

حمله تند شجاع خلیل‌زاده به سیاوش یزدانی

مدافع پرسپولیس می‌گوید سیاوش یزدانی در این دیدار به بازیکنان تیمش فحاشی کرد و در همه درگیری‌ها حضور داشت.

شجاع خلیل زاده بعد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در داربی ۹۰ گفت: خدا را شکر که سه امتیاز بازی را کسب کردیم. سه امتیاز کمک کرد به صدر جدول نزدیک شویم.

وی با بیان این که جو حاکم بر ورزشگاه بسیار خوب بود، افزود: ما در این بازی بهتر بودیم و بهتر بازی کردیم و حقمان را هم با برد گرفتیم.

مدافع پرسپولیس درباره فحاشی هواداران استقلال به او تاکید کرد: در بازی فحاشی هم پیش می‌آید. هواداران عصبانی می‌شوند و فحاشی می‌کنند. تیمشان نتیجه نمی‌گیرد و آن‌ها هم ناگزیر فحاشی می‌کنند.

خلیل‌زاده درباره انجام خطای پنالتی در این بازی اظهار کرد: یک درصد هم پنالتی نبود. داریوش شجاعیان پای من را زد. ما مانند بقیه نیستیم که انتقاد کنیم چرا داور بد عمل کرد. کالدرون گفت اگر داور هم بد عمل کرد شما بهتر بازی کنید. خدا را شکر با پیروزی در این بازی پنالتی را هم جبران کردیم.

او درباره درگیری سیاوش یزدانی با بازیکنان این تیم تاکید کرد: آدم باید با فوتبال جلوی هوادار محبوب شود. دعوا کردن مال چه زمانی است؟ یزدانی در همه صحنه‌های بازی بود و فحاشی کرد. یک صحنه هم به سیامک فحاشی کرد. امیدوارم کمیته انضباطی او را ببیند. او سال گذشته به ما فحش ناموسی داد اما محروم نشد. این بازی هم فحش داد. این کارها تعصب و غیرت نیست. با فحش دادن و دعوا نمی‌گویند بازیکن تعصب دارد. باید با تعصب بازی کنید که بعد از خروج از زمین نا نداشته باشید.

خلیل زاده درباره بازی کردن کنار حسین کنعانی زادگان گفت: حسین بازیکن خوبی است. فرقی نمی‌کند کدام بازیکن بازی کند. شرایطمان امسال سخت‌تر از سال گذشته است. امیدوارم قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.

فیلم حمله تند شجاع خلیل‌زاده به سیاوش یزدانی




این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits