دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
واکنش بیرانوند به انتشار خبر خداحافظیش از فوتبال
0
در خبرها شنیدیم که علیرضا بیرانوند مرد شماره یک تیم ملی فوتبال و تیم پرسپولیس تهران به دنبال حواشی بازی با تراکتور قصد خداحافظی از فوتبال را کرده است...

واکنش بیرانوند به خبر خداحافظیش از فوتبال

دلگرم: بیرانوند خبر خداحافظی از فوتبال را تکذیب کرد و گفت که به آرزوهای بزرگتر فکر می کند.

در بازی اخیر پرسپولیس با تراکتور سازی تبریز و به دلیل شکایت باشگاه تراکتور سازی از علیرضا بیرانوند به دلیل حواشی به وجود آمده کمیته انضباطی علیرضا بیرانوند را بخاطر توهین به تماشاچیان تراکتور سازی یک جلسه محروم کرد.

پس از اعلام رأی محرومیت یک جلسه‌ای علیرضا بیرانوند که توسط کمیته انضباطی صادر شد، این دروازه بان معروف و ملی پوش در تصمیمی سریع و احتمالا احساسی و شتابزده در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌های داخلی اعلام کرد که از فوتبال ایران می‌رود! این در حالی است که فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده و بیرانوند حتی در صورت تمایل به انتقال به قاره سبز یا کشور‌های عربی باید تا زمستان و پنجره نقل و انتقالات ژانویه صبر کند.

در همین رابطه، علیرضا بیرانوند با بیان اینکه از فوتبال ایران خداحافظی می‌کند، در جملات مختصری به ادعای ایسنا، گفته است: «من از فوتبال ایران خداحافظی می‌کنم و همین الان می‌خواهم موبایلم را خاموش کنم و به شهرستان بروم!» هنوز مشخص نیست منظور بیرانوند جدایی فوری است یا در پایان قراردادش چنین تصمیمی خواهد گرفت.

اما روز گذشته علیرضا بیرانوند در یک مصاحبه به شکل دیگری سخن گفت.
بیرانوند اعلام خداحافظی از فوتبال را رد کرد و گفت که به دنبال آرزوهای بزرگتر است و اگر کسی صدای او را مبنی بر اعلام خداحافظی دارد به عنوان سند ارائه کند .


گفتنی است علیرضا بیرانوند با قرار دادن استوری زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش تلویحا به حکم محرومیت یک جلسه ای خود اعتراض کرد

واکنش بیرانوند به انتشار خبر خداحافظیش از فوتبال



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits