دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روزبه چشمی در آستانه بازگشت به استقلال
0
روزبه چشمی بازیکن ملی پوش استقلال به دلیل اینکه در فصل نقل و انتقالات قرارداداش را با استقلال تمدید نکرده یک بازیکن آزاد است. آیا او برای استقلال به میدان خواهد رفت ؟

چشمی به استقلال باز می گردد ؟

دلگرم: هافبک فصل گذشته استقلال در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد.

روزبه چشمی، بازیکن فصل گذشته استقلال در فصل نقل‌ و انتقالات - تا ۶ شهریور - قراردادش را با این تیم تمدید نکرد به همین دلیل این‌طور فرض شد که این هافبک ملی‌پوش در لیگ نوزدهم برای استقلال به میدان نخواهد رفت.

با این حال امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال بامداد امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگویی تلوزیونی اعلام کرد که مذاکراتی با مدیربرنامه‌های این بازیکن داشته و مانعی برای بازگشت چشمی به استقلال وجود ندارد.

بازگشت دوباره چشمی به استقلال در حالی رخ خواهد داد که تراکتوری‌ها هم روز دوشنبه مذاکراتی با این بازیکن داشتند اما به نظر می‌رسد که چشمی ترجیح داده فوتبالش را در استقلال ادامه دهد.

باتوجه به این که چشمی هم‌اکنون با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد، بازیکن آزاد محسوب می‌شود و انتقالش در خارج از بازه نقل‌ و انتقالات لیگ ایران بلامانع است.

چشمی در سال ۱۳۹۴ با قراردادی سه ساله از صبای قم به استقلال تهران پیوست. وی از همان ابتدایی حضورش در استقلال به مهره ای کلیدی تبدیل شد



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits