دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
افشاگری علی دایی در مورد هویت واقعی مدیر عامل سایپا
2
علی دایی سرمربی سابق تیم فوتبال سایپا سخنانی جنجالی علیه مصطفی مدبر مدیر عامل شرکت سایپا انجام داد . وی مدعی شد که مصطفی مدبر نام واقعی مدیر عامل سایپا نیست

مصطفی مدبر یا سردار غفور ؟

دلگرم : علی دایی پس از اخراج از سمت سرمربیگری از تیم فوتبال سایپا دست به افشاگری علیه مصطفی مدبر مدیر عامل شرکت سایپا زد .

علی دایی که پس از اخراجش یک نشست خبری تشکیل داد در این نشست از شخصیت مدیرعامل باشگاه سایپا افشاگری کرد.

دایی گقت : مصطفی مدبر مدیرعامل باشگاه برای من حضور حقیقی ندارد. تا جایی که ذهن ناقصم یاری می‌کند و من ایشان را می‌شناسم از زمانی که ریاست حراست سازمان صدا و سیما را بر عهده داشت، نامش سردار غفور بوده است. برای من جالب بود که مدبر را برای اولین بار در برنامه نود دیدم و گفتند مصطفی مدبر رئیس سازمان توسعه و تجهیز! تلویزیون را نگاه نمی‌کردم ولی صدا آشنا بود. وقتی تلویزیون را دیدم، متوجه شدم همین سردار غفور خودمان و اردبیلی است! اینکه ایشان چطور مصطفی مدبر شده است برایم سوال است! کاش یکی از سازمان ثبت احوال اینجا بود و می‌توانستم سوال کنم آیا یک نفر می‌تواند کل اسم و فامیلش را عوض کند؟
وی گفت: شنیده بودم به ندرت افرادی فامیلی را عوض کنند و شاید هم اسم را. اینرا آدم‌های حقوقی می‌دانند. مگر می‌شود با عوض کردن شناسنامه، گذشته طلایی و شخصیتت را عوض کنی! متأسفانه موقعی نامه اخراجم به دستم رسید که به کسی دسترسی نداشتم. از شنبه پیگیری می‌کنم. کسی که به اسم مدبر نامه را امضا کرده و قبلاً سردار غفور بوده، می‌تواند مرا اخراج کند؟ من ایشان را به این اسم نمی‌شناسم. نمی دانم چه اتفاقاتی می‌افتد. انگار یکی نمرده باشد و برایش گواهی فوت بگیرند!

مصطفی مدبر ،؛ سردار غفور

سابقه درگیری با مدبر در یک پرونده دادگاهی

سرمربی سابق سایپا یادآور شد: سال ۸۵ یک خانم ۳۰۰ میلیون پول مرا خورده بود. ایشان خودش را از دوستان و آشنایان آقای غفور (مدبر) عنوان می‌کرد. پرونده‌هایش هم هست. از آن موقع این آقا را شناختیم. وقتی گفتم کسانی به باشگاه آمدند که با من خصومت داشتم، اینها را می‌گفتم. در دادگاه هم با تیم حفاظتی ایشان به مشکل خوردیم. از سال ۸۵ که محکومیت این خانم را گرفتم و مدت‌ها در زندان بود و از زندان فرار کرد و دوباره گرفتیم و بازهم فرار کرد، ایشان را می‌شناسم. از آن موقع مدبر را به این اسم می‌شناختم. اینکه چطور غفور از آنجا رئیس سازمان توسعه و مدیرعامل سایپا شد را نمی دانم. مگر ایشان فعالیت ورزشی داشت؟ باید فردا استعلام بگیرم که حکم اخراج و به قول خودشان فسخ قرارداد را می‌شود با حکم ایشان و با نام دیگری صادر شده است را بگیرم یا خیر.

دایی درباره اینکه بهتر نیست خودش تیم بخرد و سرمربی باشد؟ گفت: خیر، آنقدر سرمایه ندارم که بخواهم باشگاه تشکیل بدهم. مطمئناً در این حد نیستم. عاشق فوتبال هستم ولی این بخشی از زندگی ام است.

وی درباره اینکه در بیشتر تیم‌هایی که کار می‌کند مشکل مالی دارد، تصریح کرد: سال قبل پیشنهاد سایپا را به خاطر آقای درویش مدیرعامل تیم که دوستم است قبول کردم و کمترین هزینه را پیاده کردیم. قراردادی که من بستم خنده دار است. مطمئناً به خاطر خیلی چیزهای دیگر به باشگاه آمدم نه به این خاطر که به پول آنچنانی برسم. حرف شما درست است و آدم باید در انتخاب‌هایش بحث دوستی و رفاقتش را کنار بگذارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits