دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آمار تلفات بازی پرسپولیس سپاهان

یک فوتی در بازی پرسپولیس سپاهان + تصاویر

آمار تلفات بازی پرسپولیس سپاهان
1
شب گذشته در جریان بازی پرتنش سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران که در نهایت به تساوی انجامیده بود یک نفر کشته و 245 نفر مصدوم شدند

فوت یک نفر در بازی پرسپولیس سپاهان

دلگرم : دکتر پیمان صابریان در گفت‌وگو با ایسنا درباره حواشی مسابقه فوتبال، بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس و خدمات ارائه شده اورژانس اظهار کرد: متأسفانه از زمان آغاز این مسابقه زد و خوردهایی بین طرفداران هر دو تیم سپاهان و پرسپولیس صورت گرفت که طی آن تا این لحظه ٢۴۵ نفر مصدوم شدند و 44 نفر از آنها برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه یک نفر از مصدومان منتقل شده نیز دچار ارست قلبی یا همان ایست قلبی شده بود گفت: برخی از مصدومان نیز به دلیل پرتاب سنگ دچار جراحاتی از ناحیه سر شده بودند.

درگیری تماشاگران پرسپولیس سپاهان + تصاویر

درگیری تماشاگران پرسپولیس سپاهان + تصاویر

رئیس اورژانس تهران ادامه داد: هشت دستگاه آمبولانس، دو اتوبوس آمبولانس، شش موتورلانس و دو موتور چهارچرخ قبل از آغاز مسابقه در این ورزشگاه مستقر بودند که در ادامه بازی نیز با توجه به افزایش تعداد مصدومان هفت دستگاه آمبولانس دیگر نیز در محل مستقر شدند و گفتنی است که طی درگیری‌های صورت گرفته یکی از تکنسین‌های اورژانس نیز دچار شکستگی از ناحیه سر شد.

وی افزود: جوانی ٣٠ساله نیز پس از خروج از ورزشگاه علی رغم تلاش تکنسین‌های اورژانس به دلیل اوردوز (over dose) جان خود را از دست داد.

درگیری تماشاگران پرسپولیس سپاهان + تصاویر

درگیری تماشاگران پرسپولیس سپاهان + تصاویر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits