دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جزئیات حمایت مالی حسین هدایتی از فوتبالیست های کشور
2
جزئیات حمایت مالی حسین هدایتی از فوتبالیست های کشور / بازیکنانی که از حسین هدایتی پول گرفته اند ، لیست بازیکنان و مبلغ دریافتی آنها از حسین هدایتی

جزئیات حمایت مالی حسین هدایتی از فوتبالیست های کشور

دلگرم : این روزها جلسات محاکمه حسین هدایتی در حال برگزاری است . گفته شده که وی به عابر بانک شهرت داشته و بسیاری از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور را مورد حمایت قرار داده است

در جلسه اخیر دادگاه حسین هدایتی لیستی منتشر شد که در آن اسامی و میزان دریافتی بازیکنان فوتبال از حسین هدایتی را نشان میدهد این لیست به شرح زیر است

گفته شده این‌ تنها لیست پاداش‌ هاست و جدا از ارقامی که هدایتی در فرم اسپانسرینگ در فوتبال هزینه کرده است

۵۰۰ میلیون تومان/ انتقال بیرانوند به پرسپولیس

عابدینی: قول تامین مبلغ قرار داد را از آقاى هدایتى گرفتم. ایشان گفت من قبلاً هم اعلام کردم بودجه آوردن بیرانوند را تامین می‌کنم.

بیرانوند رابطه چندانی با هدایتی نداشت. در عکس دسته جمعی پرسپولیسی‌ها با هدایتی هم غایب بود. اما بعید است از گرفتن پاداش‌هایی که بقیه پرسپولیسی‌ها به مناسبت‌های مختلف از هدایتی گرفتند امتناع کرده باشد. اما اینکه چیزی بیش از بقیه گرفته باشد غیر ممکن است.

۷۰۰میلیون تومان/ انتقال وحید امیری به پرسپولیس

کی‌روش: متأسفانه بدون اطلاع ما به هتل ورود کردند، با آن حق ورودی که دوستانشان در تیم ملی بودند این دلال‌ها نیز به اردو ورود کردند.

امیری همیشه بازیکن بی‌حاشیه‌ای بود و طبیعی است هیچ حرفی در این باره نزده باشد. هر بار خبرنگاری از او در این باره سوال کرد جوابی نگرفت. اما امیری بازیکن گران‌قیمتی است و به احتمال زیاد این پول رد و بدل شده است. امیری هنوز هم به دستگیری هدایتی واکنشی نشان نداده.

حمایت مالی ، حسین هدایتی ، بازیکنان فوتبال

۲۰۰هزار یورو/ بابت قرارداد گولچ با پرسپولیس

ترکاشوند: از این پول فقط ۴۰ هزار یورو به گولچ و ۱۰هزار یورو به ایجنتش رسید. باقی پول به حساب باشگاه واریز شد.

این یکی خیلی جالب است. به گولچ سه ماه هیچ پولی ندادند و او طبق قرارداد پرسپولیس را ترک و به فیفا شکایت کرد. پرسپولیس در فیفا محکوم شد که پول گولچ را بدهد. در نهایت پرسپولیس ۶۰ هزار دلار به گولچ پرداخت کرد تا به این ترتیب از جرائم انضباطی فیفا و کسر امتیاز فرار کند.

۴۰۰هزار دلار/ پول قرارداد فدراسیون با آدیداس

عابدینی: حسین هدایتی به همراه چند تن دیگر نقش مهمی در خرید لباس‌های آدیداس داشتند و به فدراسیون کمک‌های شایانی کردند.

این مبلغ مربوط به همان قرارداد پرمساله و مبهمی است که فدراسیون با آدیداس بسته بود و هرگز اطلاع رسانی درستی درباره‌اش نشد. در روزهای تحریم هدایتی با استفاده از روابطش این پول را به آدیداس داد و پیراهن‌های تیم ملی به مسئولان فدراسیون تحویل داده شد.

۴۰میلیون تومان/ کمک هزینه های درمان حجازی

ناصر حجازی: به جز آقای هدایتی هیچ فرد دیگری در مورد هزینه‌های درمان به من کمک نکرد.

در روزهایی که حجازی در بستر بیماری بود اصلا قبول نمی‌کرد کسی برای هزینه بالای درمان بیماری‌اش به او کمک کند. او به سینه چند نفر از مسئولان کشوری هم دست رد زده بود اما بعد از درگذشت حجازی مشخص شد که هدایتی از این سختگیری حجازی معاف شده بود.

حمایت مالی ، حسین هدایتی ، بازیکنان فوتبال

۷۸میلیون تومان/ مالیات قرارداد برانکو با تیم ملی

برانکو: هدایتی را می‌شناسم و می‌دانم هوادار پرسپولیس است. او به فدراسیون هم کمک کرده است.

رابطه هدایتی و برانکو همیشه خوب بوده. در یک برهه شایعه شده بود برانکو با طاهری مدیر عامل وقت پرسپولیس به مشکل خورده است. دقیقا در همان روزها برانکو عکسی از ملاقاتش با هدایتی منتشر کرد و نوشت: تشکر از تو به خاطرات حمایت‌هایت از تیم و هواداران.

۷۰۰میلیون تومان/ انتقال سید جلال حسینی به پرسپولیس

حسینی: پرسپولیس یک تیم مردمی است که همه می‌توانند به آن کمک کنند. بعدها مشخص می‌شود که به بقیه باشگاه هم چه کمکی شده

حسینی بر خلاف امیری در این باره حرف زد. او در پاسخ به ادعای کی‌روش که گفته بود حسینی و امیری با استقلال به توافق رسیده بودند گفت: امکان ندارد من قرارداد ببندم و زیر قراردادم بزنم. آن موقع قطر بودم و با افتخار به پرسپولیس برگشتم.هر کس مدرکی در این باره دارد رو کند.

۸۰۰میلیون تومان/ بابت خرید ناموفق کاوه رضایی

توفیقی: کاوه با پرسپولیس تمام کرده بود. اگر ما پول بیشتری نمی‌دادیم به استقلال نمی‌آمد. اما شرط او قرارداد یک ساله بود.

در این باره اتفاقات عجیبی افتاده است. هدایتی در این باره گفته: یک روز مدیران پرسپولیس تماس گرفتند و گفتند بابت امضای قرارداد با کاوه ۸۰۰ میلیون لازم دارند. من هم این پول را دادم. اما کاوه رفت استقلال. مدیران پرسپولیس هم آن ۸۰۰ میلیون را ندادند و صرف چیزهای دیگری شد.

۱,۲۰۰میلیارد تومان/ بازگشت طارمی از ترکیه

وکیل طارمی: تماس با طارمی برای شما کاری نداشت. در این مدت هیچ کس نگفت طارمی رضایت‌نامه گرفته است. همه هم می‌دانستند ریزه شکایت کرده است.

اگر یادتان باشد هدایتی در برنامه ۹۰ یک فایل صوتی از گفتگویش با مهدی طارمی پخش کرد که طارمی در آن خطاب به هدایتی می‌گفت: «حاجی! من فقط به عشق خودت برمی‌گردم!» هدایتی این فایل را پخش کرد تا ثابت کند برای طارمی پول واریز کرده است.

۵۰میلیون تومان/ کمک به هزینه های درمان پورحیدری

فریده شجاعی: روزی که هدایتی برای عیادت به بیمارستان آمده بود، فاکتور را دید و آن را پرداخت کرد.

در روزهایی که پورحیدری در بستر بیماری بود خانواده‌اش برای پرداخت هزینه‌های بیمارستان حسابی به زحمت افتاده بودند. باشگاه استقلال هم نمی‌توانست کمک چندانی به او بکند. اما هدایتی که قبلا به ناصر حجازی هم کمک کرده بود بخشی از هزینه‌های درمان پورحیدری را تقبل کرد.

۳۰۰میلیون تومان/ تسویه قرارداد حمید درخشان

درخشان: هدایتی تا الان ریالی برای پرسپولیس خرج نکرده است و فقط وعده و وعید می‌دهد. چک برگشتی او در جیب من است.

درخشان که از هدایتی چک گرفته بود بارها بابت پاس نشدن این چک مصاحبه کرد و به هدایتی طعنه زد. هدایتی اما سعی کرد پاسخی به او ندهد. فقط یک بار در صفحه شخصی‌اش نوشت: جواب ابلهان خاموشی است. آن هم از نوع دلال جماعت!

حمایت مالی ، حسین هدایتی ، بازیکنان فوتبال

۴۰۰سکه بهار آزادی/ پاداش دومین قهرمانی متوالی پرسپولیس

ترکاشوند: این ۴۰۰ سکه هم بخشی از قرارداد اسپانسرینگ استیل آذین با پرسپولیس بود.

هدایتی کل این سکه‌ها را به عنوان پاداش برد ۴ بر دو در دربی به طاهری داد. اما بعدها مشخص شد طاهری به بازیکنی فقط ۳ سکه داده است و بقیه سکه‌ها فروخته شد و به حساب باشگاه واریز شد. کمی بعد هم ترکاشوند سند فروش سکه‌ها را منتشر کرد تا ثابت کند پول به حساب باشگاه واریز شده.

۸ میلیارد تومان/ کمک به باشگاه ملوان بندرانزلی

صادق درودگر: چیزی بین من، شما و خدا هست که امیدوارم این مسئله همچنان بین من و شما و خدا بماند و مجبور نشوم خیلی مسائل را بگویم.

درودگر آن روزها مدیر عامل ملوان بود اما از اینکه هدایتی به وعده‌هایش در قبال ملوان عمل نکرده شکایت داشت. هدایتی اما در مصاحبه‌ای مدعی شد که از ۸ میلیاردی که وعده داده بود به ملوان بدهد، فقط ۱۶۰ میلیونش باقی مانده که منتظر است نماینده باشگاه ملوان برود و پول را بگیرد!

۹۰۰میلیون تومان/ پاداش به تیم ملی جام ملت های ۲۰۱۵

هدایتی: طبق قولی که دادم سریعا پس از برد شیرین تیم ملی انجام وظیفه شد. راستی رنگ قرمز چه قدر به بازیکنان تیم ملی می‌آید.

این پول بعد از صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ به مسئولان داده شد. هدایتی شخصا به هتل محل اقامت تیم ملی در استرالیا رفت و این پاداش را داد. هر چند بعدا اعلام شد این پاداش نصف مبلغی است که قبلا وعده داده شده بود و باعث عصبانیت کی‌روش شد.

۴۰۰میلیون تومان/ بازگشت رضائیان از ترکیه

رضاییان: من نخواستم تو این تیم بمونم و آخر به هر بدبختی که بود راضیشون کردم که قراردادم رو فسخ کنم.

رضاییان هم هرگز حرفی درباره هدایتی نزد. او هم مثل بیرانوند در عکس دسته جمعی پرسپولیسی‌ها با هدایتی غایب بود. اما او هم چند هفته بعد از بازگشت طارمی به پرسپولیس، از ترکیه به تهران آمد. هدایتی ۴۰۰ میلیون به بازیکنی داد که قراردادش با ریزه اسپور فسخ شده بود.

۴۰۰هزار دلار/ پاداش دومین قهرمانی متوالی پرسپولیس

هدایتی: در دو مرحله پنج و هفت ماهه بنابر تقاضای آقایان فدراسیون فوتبال برای قسط مطالبات آقای کی‌روش پرداختی داشتیم

در روزهایی که اوضاع مالی فدراسیون بد بود هدایتی به کمک فدراسیون رفت. کی‌روش اما بعد از خراب شدن رابطه‌اش با هدایتی گفت: «من اینگونه ایجنت‌ها که به اصطلاح به آنها دلال گفته می‌شود را اگر در تیم ملی بخواهند فعالیت کنند، قبول نخواهم کرد و نخواهم پذیرفت.»

یک میلیارد تومان/ کمک به باشگاه سپیدرود

نظرمحمدی: اگر سپیدرود به لیگ برتر صعود کرد کمک های مادی و معنوی بود که از سوی خیرخواهانی امثال هدایتی به این تیم تزریق شد.

هدایتی حداقل در ۳ مرحله به حساب باشگاه سپیدرود پول واریز کرد. این پول‌ها مربوط به زمانی است که سپیدرود در دسته یک بازی می‌کرد و با این کمک‌های مالی اوضاع تیم بهتر شد و به لیگ برتر صعود کرد. شایعاتی هم درباره خرید سپیدرود توسط هدایتی منتشر شد.

۱,۴۰۰میلیارد تومان/ بابت جذب خلعتبری از عجمان

علی دایی: هدایتی با این کار نشان داد که یک پرسپولیسی واقعی است و جا دارد از او تشکر کنم.

خلعتبری با قراردادی گران قیمت به تیم عجمان امارات پیوسته بود. اما درست در همان روزها ایران و امارات به مشکل خوردند و قرار بر این شد خلعتبری هر طور شده به ایران برگردد. به همین دلیل رویانیان به هدایتی رو زد و از او برای پرداخت مبلغ رضایتنامه خلتعبری کمک گرفت.

تنها باشگاه پرسپولیس وام‌دار هدایتی نیست و با مرور دیدارها، ملاقات‌های خصوصی و البته کمک‌های نقدی آقای عابربانک می‌توان فهمید که او دست به نقد‌ترین عابربانک‌ در سال‌های گذشته بوده. از کمک به سرخ‌های تهران تا یاری به فدراسیون فوتبال و البته ساپورت مالی باشگاه‌های ملوان و سپیدرود. آیا همه باید پولی که از هدایتی گرفته‌اند برگردانند؟

بیشتر بخوانید

حسین هدایتی : حواشی ،تمامی فعالیتها و اتهامات حسین هدایتی + فیلم

ماجرای احضار پرسپولیسی ها به دادگاه حسین هدایتی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

رضا | ۵ سال پیش
اگر که یک صدم این پولها بر روی نوجوانها و جوانهایی که پر از استعداد هستند سرمایه گزاری میشد، شاید یکی از قدرتهای فوتبال جهان بودیم.
حیف که راه رو کج میریم همیشه ...
0
0

hits