دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ماجرای درگیری فیزیکی علیرضا حقیقی و معاون استقلال و پیامدهای آن
1
درگیری لفظی علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس و معاون تیم فوتبال استقلال منجر به درگیری فیزیکی و شکستن بینی خظیر معاون استقلال شده است این ماجرا حواشی زیادی به دنبال داشته است

علیرضا حقیقی بینی خطیر را شکست

دلگرم : بحث لفظی دروازه بان سابق پرسپولیس و معاون استقلال باعث شدت آن و درگیری بین طرفین شد و اکنون علیرضا حقیقی در کلانتری به سر می‌برد.

از ساعاتی قبل خبری مبنی بر درگیری علی خطیر و علیرضا حقیقی منتشر شد که در نهایت اکنون با تایید این موضوع، مشخص شده دروازه بان سابق پرسپولیس به دلیل این ماجرا در کلانتری به سر می‌برد.

علیرضا حقیقی که برای عقد قرارداد با یکی از تیم‌های یونانی راهی آتن شده بود، با شدت گرفتن بیماری مادرش که منجر به بستری شدن و کما او شده بود، به ایران بازگشت. او طی این روز‌ها البته تمرینات اختصاصی خود را در مجموعه انقلاب دنبال می‌کرد که البته امروز خبرساز شد. دروازه بان سابق پرسپولیس که امروز برای تمرینات اختصاصی در این مجموعه حضور یافته بود، با معاون ورزشی باشگاه استقلال درگیری فیزیکی یافت که در نهایت منجر به بستری شدن علی خطیر شده است.

طبق شنیده‌ها در محلی که این دروازه بان به همراه مربی خود در حال تمرین بود، خطیر نیز حضور داشته که تردد معاون استقلال به همراه کارگرانی که برای تخلیه بار به همراه داشته، باعث بحث لفظی طرفین شده و در ادامه با دخالت علیرضا حقیقی و درگیری فیزیکی شکل گرفته، خطیر روانه بیمارستان شده و شکایتی علیه دروازه بان پرسپولیس تنظیم می‌کند.

گفته های معاون استقلال در مورد درگیری با حقیقی

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفتگو با ورزش سه درباره درگیری خود با علیرضا حقیقی گفت: باشگاه استقلال مجموعه ورزشی انقلاب را برای تمرینات اجاره کرده است. با دو کامیون برای تخلیه تجهیزات حضور داشتیم و من نیز برای نظارت و بررسی امکانات در این مجموعه حضور داشتم. بعد از اینکه سر و صدا زیاد شد، مربی دروازه بان‌های دروازه‌بانی به نام علیرضا حقیقی که من او را نمی‌شناسم به سراغ من آمد و گفت: چرا اینجا حضور دارید که من توضیحاتی را به او ارائه کردم. ادامه صحبت‌های ما به بحث کشیده شد که حقیقی از دور داد زد که چه اتفاقی افتاده است و من نیز که او را نمی‌شناختم، گفتم شما؟ که حقیقی از راه دور با سرعت سمت من آمد و با سر به صورت من زد و من نیز هم اکنون در بیمارستان هستم.

وی در ادامه صحبت‌های خود با تاکید بر خواسته خود گفت: آن‌ها به من گفتند که حضور شما غیر قانونی نیست، زیرا ما زمین را اجاره کردیم، اما حراست این موضوع را تکذیب کرد. حقیقی نیز باز داشت شده و امشب نیز قطعا در بازداشت خواهد بود.

خطیر در پاسخ به این سوال که آیا با حقیقی وارد جدال شده، گفت: نه اینطور نیست. بینی من کامل شکست و پس از آن حراست مجموعه نزد ما آمدند و به حقیقی گفتند که چه کسی به شما اجازه داده وارد مجموعه شوید. پس از آن هم حقیقی بازداشت شد و من هم به دادسرا رفتم. پس از آن هم به بیمارستان مراجعه کردم.

او افزود: این افراد فکر می‌کنند می‌توانند هر ناهنجاری در جامعه به وجود بیاورند. ممکن بود به جای من هر کس دیگری حضور داشت. این را هم در نظر بگیرید که چون من معاون باشگاه استقلال بودم روند قضائی با سرعت بیشتری طی شد. امکان داشت این بازیکنان با پول‌هایی که در می‌آورند و وجهه‌ای که برای خودشان ایجاد می‌کنند، هر کاری را در جامعه انجام دهند. امیدوارم یک روزی این موضوعات حل شود.

معاون باشگاه استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا حقیقی همچنان بازداشت است، توضیح داد: تا جایی که من مطلع هستم او بازداشت است. البته من روند قضائی را خیلی مطلع نیستم ولی به من اطلاع دادند که او در بازداشت است. فعلاً سه چهار نفر هم به من زنگ زده‌اند که رضایت بدهم ولی من تا آخرش این قضیه را پیگیری می‌کنم، نه به این خاطر که معاون باشگاه استقلال هستم بلکه به این خاطر که این بازیکنان فکر می‌کنند با پول و قدرتی که به دست می‌آورند و به یک سلبریتی تبدیل می‌شوند قادر هستند هر ناهنجاری را در جامعه ایجاد کنند

خطیر در پایان گفت: تا دقایقی دیگر راهی اتاق عمل می شوم تا بینی ام را که از چند جا شکسته است، مورد جراحی قرار دهم.

واکنش باشگاه استقلال به درگیری علیرضا حقیقی با علی خطیر

باشگاه استقلال نسبت به درگیری میان علیرضا حقیقی و علی خطیر واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به درگیری علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و علی خطیر معاون این باشگاه، واکنش نشان داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با توجه به اتفاقی که صبح روز چهارشنبه در مجموعه انقلاب تهران رخ داده و باعث درگیری و حمله یکی از بازیکنان سابق فوتبال ایران به دکتر علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال شد، باشگاه استقلال اعلام می کند این پرونده را از طریق مجاری قانونی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری خواهد کرد.

باشگاه استقلال به صورت قطعی و کامل این هتک حرمت و گستاخی در یکی ازمیادین ورزشی را تا حصول نتیجه نهایی دنبال و با توجه به اینکه علیرضا حقیقی پیش از این نیز سابقه چنین اقداماتی داشته به هیچ وجه از حق و حقوق خود کوتاه نخواهد آمد و اجازه نخواهد داد تا این توهین به خانواده باشگاه استقلال بی جواب بماند.

امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال با حضور در بیمارستان آتیه پیگیر وضعیت معاون ورزشی باشگاه استقلال شد و ملاقاتی با او داشت. در حال حاضر علی خطیر برای عمل جراحی روی بینی خود آماده می شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits