دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پیام کیروش برای عادل فردوسی‌پور چه بود ؟
2
کارلوس کیروش برای عادل فردوسی پور در اینستاگرامش پیام داد . این سرمربی ، امروز صبح از ایران رفت ، او قبل از رفتنش پیامی را برای عادل فردوسی پور فرستاد و از او تشکر کرد . عادل فردوسی پور همیش حامی او بوده است .

مجله دلگرم : کارلوس کیروش حالا دیگر مربی سابق کشور است . این سرمربی ، امروز صبح از ایران رفت ، او قبل از رفتنش پیامی را برای عادل فردوسی پور فرستاد و از او تشکر کرد . عادل فردوسی پور همیش حامی او بوده است .

کارلوس کیروش ، در اینستاگرام خود نوشت :

عادل عزیز،
نامه‌ای سرگشاده به یک طرفدار تیم ملی:
ممنون بابت فرصتی که در اختیار من قرار دادی تا به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در آخرین مصاحبه من با تو، احساسات فردی و ملی‌ام را به اشتراک بگذارم.

من اینکار را بدون خوابیدن بعد از آخرین بازی انجام دادم. این دردناک بود که با یک باخت تمام شود. این رویای تیمی ما بود که به طرفداران تیم ملی یک پایان خوش را ارائه دهیم. این ممکن نشد، ولی همانطور که همیشه گفته شده، بازیکنان من بهترین تلاش خود را کردند تا شادی و افتخار را به مردم بدهند. من فکر می کنم آن ها بخاطر کارهایی که در 8 سال گذشته کردند مستحق صلح، احترام و تقدیر هستند.

باور دارم که اکنون وقت انتقاد نیست بلکه یک فرصت است تا با استفاده از تجربیاتی مثبتی که در داستان 8 ساله خود گرفتیم، پیشرفت کنیم. ما به خودمان افتخار می کنیم چون به دنیا تصویر با پرستیژ و قابل احترامی را از فوتبال ایران نشان دادیم.
این چیزی است که در زندگی حرفه‌ای فوتبال ما اهمیت دارد. اینکه همیشه بدانیم برای چه بازی می کنیم. بدون اهمیت به اینکه در این راه با چه مشکلات و تبلیغاتی روبرو شدیم. ما اینکار را به شیوه خودمان و با یک دیگر، برای مردم انجام دادیم.
اجازه دهید مردم با آزادی انتخاب خود بدون تاثیر دست‌کاری‌هایی که از روی بدخواهی انجام می‌شود, قضاوت نهایی را انجام دهند.

نامه کیروش به عادل فردوسی پور

بیشتر بخوانید

کارلوس کی روش چقدر برای ایران درآمدزایی داشته است؟

پس از کیروش چه کسی سرمربی تیم ملی خواهد شد ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits