دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
محدثه آسیایی رکوردار روپایی و داور فوتبال

محدثه آسیایی داور نوجوانِ فوتبال کشور را بهتر بشناسید

محدثه آسیایی رکوردار روپایی و داور فوتبال
3
محدثه آسیایی کیست ؟ محدثه آسیایی نوجوان 19 ساله کرجی است ، دانشجوی ترم یک علوم ورزشی ، داور فوتبال ، بازیکن فوتبال و رکوردار تعداد روپایی در آسیاست در مورد او بیشتر بخوانید و ببینید

محدثه آسیایی کیست ؟

محدثه آسیایی نوجوان 19 ساله کرجی است، دانشجوی ترم یک علوم ورزشی است و اکنون داور فوتسال کشور است . همینطور بازیکن تیم ملی جوانان فوتبال کشور است.

محدثه و رشته فوتسال

محدثه آسیایی از ده سالگی وارد رشته فوتسال شده که با تشویق مربی و تمرینات مستمر توانست به موفقیت برسد. او رکوردار تعداد روپایی در آسیاست و انگیزه خود از رکورد زدن ، کسب رتبه اول شدن در زدن روپایی در بین دختران ایرانی عنوان کرده است.

حدود ۳ سال است که در مراسم مختلف تلویزیونی و افتتاحیه‌های ورزشی به عنوان بانوی روپایی زن دعوت می‌شود تا هم بر استرسش غلبه کند و هم بتواند و حامی مالی پیدا کند.

محدثه آسیایی

تعداد روپایی محدثه و ثبت در گینس

محدثه ، روپایی زدن را از سه سال پیش شروع کرده است . به گفته محدثه او روپایی زدن را از دو تا و سه تا شروع کرده و توانسته اولین رکورد او با ۸۶۹۴ روپایی در ۶۰ دقیقه نام در برج میلاد ثبت کند. چندی بعد محدثه توانست رکورد خود را تغییر دهد و در 3 ساعت و 11 دقیقه ، حدود 21000 روپایی بزند و فعلا محدثه آسیایی رکوردار روپایی در آسیاست و به گفته وی قصد ثبت رکورد در گینس را دارد. هم اکنون رکورددار روپایی خانم اروپایی است که حدود 8 ساعت

محدثه و عنوان داوری

محدثه آسیایی در سن 14 سالگی موفق به کسب عنوان داوری فوتبال شده است ، با این احتساب او ، جوان ترین داور فوتسال کشورمان است .


divider

تهیه و گردآوری در : مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.7 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits