دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
حاضرم2ميليارد بيشتربه پرسپوليس بدهم ، حسین هدایتی
0
هدايتي:حاضرم2ميليارد بيشتربه پرسپوليس بدهم - 2 ميليارد بيشتر به پرسپوليس - اميررضا خادم - حسين هدايتي - نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در امور استقلال و پرسپولیس - اسپانسر پرسپولیس

حسين هدايتي به اظهارات ديروز اميررضا خادم واکنش نشان داد و گفت حاضرم2ميليارد بيشتربه پرسپوليس بدهم

هدايتي:حاضرم2ميليارد بيشتربه پرسپوليس بدهم

به گزارش "ورزش سه"، امیررضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در امور استقلال و پرسپولیس، روز قبل طی مصاحبه‌ای اعلام کرد: هرکسی که حاضر است حمایتی که تا کنون اسپانسرها از دو تیم پرسپولیس و استقلال کرده‌اند را در همین سطح و نه بیشتر انجام دهد، جلو بیاید. خادم مدعی شده بود اسپانسر باشگاه پرسپولیس 30 میلیارد تومان و اسپانسر باشگاه استقلال 20 میلیارد تومان است. هرکسی هم که میتواند به همین اندازه پرداخت کند جلو بیاید، من رضایت اسپانسرها را میگیرم تا آنها جایگزین شوند.

همین اظهارنظر از سوی خادم باعث واکنش حسین هدایتی شد. مالک باشگاه استیل آذین در گفت و گو با ورزش سه در این رابطه اظهار داشت: من این ادعای آقای خادم را شوخی تلقی میکنم و بعید میدانم چنین ادعایی اصلا صحت داشته باشد، چراکه طبیعتا قراردادی بین طرفین امضا شده و طبق قانون دو طرف به یکدیگر تعهد دارند. اما اگر واقعا آقای خادم و وزارت ورزش چنین تصمیمی دارند من همینجا اعلام میکنم که با عنوان مالک استیل آذین حاضرم دو میلیارد تومان بالاتر از اسپانسر پرسپولیس به باشگاه پرداخت کنم.

هدایتی که در ابتدا یکی از متقاضیان قبول اسپانسرینگ پرسپولیس بود در پاسخ به این سوال که چه دلایلی باعث عدم توافق او با خادم شد گفت: بهرحال اختلافاتی بود. از تعداد اعضای هیئت مدیره گرفته تا نوع مدیریت و خیلی مسائل دیگر.

هدایتی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از اسپانسر فعلی پرسپولیس دارد افزود: بله، شناخت خوبی از هم داریم و اسپانسر پرسپولیس کماکان از آذرماه سال 91 به ما بدهکار است. امیدوارم آقایان به فکر ما باشند، چون ما همچنان پشت در انتظار میکشیم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits