دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رهبر انقلاب: در فرایند تبدیل دانشجوی امروز به مدیر برجسته فردا، توکل به خدا شرط است
0
رهبر انقلاب: در فرایند تبدیل دانشجوی امروز به مدیر برجسته فردا، توکل به خدا شرط است - سیاست رهبری - رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به-رهبر-انقلاب-فرایند-تبدیل-دانشجوی-امروز

سیاست رهبری - رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به چهل و هشتمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا تاکید کردند: فرزندان ملّت ایران که در دانشگاههای مختلف جهان به کسب دانش مشغولند، همچون نهال ارزشمند ریشه در خاک کشور سرافراز خود

رهبر انقلاب: در فرایند تبدیل دانشجوی امروز به مدیر برجسته فردا، توکل به خدا شرط است

سیاست رهبری - رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به چهل و هشتمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا تاکید کردند: فرزندان ملّت ایران که در دانشگاههای مختلف جهان به کسب دانش مشغولند، همچون نهال ارزشمند ریشه در خاک کشور سرافراز خود دارند و ثمرات ارزشمندی را تقدیم میهن و ملّت خود خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، متن این پیام که در مرکز اسلامی امام علی(ع) وین پایتخت اتریش، از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد اژه ای نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان در اروپا قرائت شد، به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
جوانان و فرزندان ملّت ایران که در دانشگاههای گوناگون جهان به کسب دانش مشغولند، نهال هایی ارزشمندند که ریشه در خاک حاصلخیز کشور سرافراز خود دارند و همچون برادران و خواهرانشان در دانشگاههای زنده و پر تحرک کشور، ثمرات ارزشمندی را تقدیم میهن و ملّت خود خواهند کرد، انشاءالله.
این است آن اندیشه ئی که ذهن دانشجوی ایرانی را در هر نقطه از جهان باید همواره مشغول دارد. کیفیت فراگیری و انتخاب دانشی که فرا می گیرید و روحیه و رفتاری که در این دوران تحصیلی، شخصیت شما را نمایان می سازد، یکسره باید از این اندیشه تابناک، سرچشمه بگیرد و راه شما را مشخص سازد.
در فرایند پرهیجانِ تبدیل دانشجوی امروز به مدیر و انسان برجسته ی فردا، بیش از همه چیز، توکل به خدا و استمداد از لطف و رحمت او به کار شما خواهد آمد. این است آنچه استعدادهای شما را شکوفائی و گام شما را استواری و دل شما را آرامش می بخشد.
به امید آینده ی درخشان شما و کشور، همه تان را به خدای بزرگ می سپارم و برای شما دعا می کنم.
سید علی خامنه ای

/2727



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits