دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازگشایی مهد کودک ها با اوج گیری مجدد کرونا فعلاً منتفی است
0
ستاد ملی مبارزه با کرونا با بازگشایی مهدهای کودک در سراسر کشور موافقت نکرده است .

آیا مهد کودک ها باز میشوند

مهد کودک ها باز نمی شوند .

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به عدم موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا با بازگشایی مهدهای کودک گفت: بر همین اساس بازگشایی مهد کودک ها ها فعلاً منتفی است و با متخلفانی که اقدام به بازگشایی مهدها کنند، برخورد می‌شود.

حبیب‌الله مسعودی فردی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به ورود سازمان بهزییستی کشور به مسئله کودک آزاری اینستاگرامی در خراسان رضوی اظهار کرد: کاری که این زن با کودک انجام می‌داد، بسیار مجرمانه بوده اما با توجه به بررسی‌های انجام شده مشخص نشده که فردی که کودک را سیلی می‌زند، مادر کودک باشد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، سازمان بهزیستی با دادگستری و پلیس فتا در خراسان رضوی همکاری داشته و نهایتاً فرد ذکر شده شب گذشته دستگیر شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همچنین در ارتباط با آخرین وضعیت بازگشایی مهدهای کودک در سطح کشور گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هنوز موافقت و مجوزی مبنی بر بازگشایی مهدهای کودک اعلام نشده است که البته سازمان بهزیستی پیشنهاداتی مبنی بر بازگشایی حداقل مهدهای کودک با رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی ارائه کرده است.

فرید گفت: سازمان بهزیستی درخواست داده که برخی از مهدهایی که پدر و مادران آنها شاغل هستند با رعایت نکات بهداشتی باز شوند اما با همین پیشنهاد نیز تا به امروز موافقت نشده است و بازگشایی مهدهای کودک فعلاً منتفی است.

وی با اشاره به اینکه مهدهای کودک، مجاز به بازگشایی مهدها نیستند، گفت: در صورتی که این اتفاق بیفتد، سازمان بهزیستی با آنها برخورد خواهد کرد و خانواده‌ها می‌توانند از طریق شماره 3000012333 و همچنین از طریق بهزیستی استان و شهرستان این موارد را پیگیری کنند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits