دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فوتبالیست معروف شکنجه گر ساواک بود
2
فوتبالیست ساواکی کیست ؟ زندانی سیاسی و از انقلابیون سرشناس دهه ۵۰ از فوتبالیستی سخن گفته که شکنجه گر ساواک بوده اما بعد از انقلاب گذاشتند زندگی کند.

فوتبالیست های ساواکی

فوتبالیست ساواکی کیست ؟

زندانی سیاسی و از انقلابیون سرشناس دهه ۵۰ از فوتبالیستی سخن گفته که شکنجه گر ساواک بوده اما بعد از انقلاب گذاشتند زندگی کند.

دلگرم سیاسی به نقل از خبرآنلاین : هادی غفاری با بیان اینکه ساواک در ورزش حضور پر رنگی داشت، اظهار کرد: فوتبالیست‌های بزرگی وجود داشتند که همکار ساواک بودند و بعد از انقلاب هم متاسفانه انقلاب خیلی به آنها بها داد. ساواکی بودند،

می‌دانم، کارمند ساواک بودند؛ در شکنجه‌گاه حضور داشتند، فوتبالیست هم بودند. اینها به زور به ما می گفتند ساکت شویم، حرف نمی‌زدیم.

وی افزود: مُرد و رفت. نمی‌خواهم پرده‌ دری کنم. فوتبال یک مجموعه‌ای بود برای آنکه فقط باند جلادی و وابسته به خودشان را در ورزش داشته باشند. ورزشکاران خوب و عزیز ما هیچ کدام میدان نداشتند.

این فعال سیاسی ادامه داد: چرا باید تختی از دنیا برود؟ تختی که سالم سالم بود.

بروید از خانواده تختی، از بابک بپرسید؛ آقای تختی یک روز پرونده پزشکی ندارد؛ شب بخوابد و صبح بیدار شود. ببخشید، مغز گوسفند نخورده ایم.

آقای تختی چرا باید سکته کند؟ مگر در سن سکته بود؟ مرد قهرمان، سالم، بهداشتی شدید و ورزشکارانی که همه از صحنه پرت شدند و آدم‌های دیگر را می‌آوردند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits