دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهزیستی به چند قلوها مستمری می دهد

مستمری بهزیستی برای چند قلوها اعلام شد

بهزیستی به چند قلوها مستمری می دهد
2
سازمان بهزیستی کشور برای چندقلوها مستمری در نظر گرفته است . واجدین شرایط می توانند به اداره بهزیستی محل سکونت خود مراجعه کنند...

مستمری بهزیستی چندقلوها

دلگرم: چندقلوها ار بهزیستی مستمری دریافت می کنند. خانواده های واجد شرایط با در دست داشتن مدارک لازم به بهزیستی مراجعه فرمایند .

فریبا درخشان نیا مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات پرداخت مستمری به خانواده‌های دارای فرزند چندقلو، اظهار کرد: این کمک هزینه برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو تا پایان ٦ سالگی کودکان ارائه می‌شود و همچنین تمام خانواده‌های کم درآمد دارای فرزند ٣ قلو و بالاتر از کمک هزینه معیشت به صورت ماهیانه بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی کشور بیان کرد: خانواده‌های دارای فرزند ٢ قلو که در آزمون وسع در دهک ١ تا ٣ قرار می‌گیرند هم واجد شرایط دریافت کمک هزینه معیشت مستمر ماهیانه هستند.

مبلغ مستمری بهزیستی برای چندقلوها

وی افزود: خانواده‌های دارای فرزند ٢ قلو که در آزمون وسع در دهک ٤ تا ٧ قرار می‌گیرند، به صورت موردی از حمایت برخوردار خواهند شد که در همین بهمن ماه هم ٤٠٠ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد، یک نوبت دیگر هم قبل از عید دریافت می‌کنند و سال آینده هم به صورت موردی (احتمالا فصلی) مبالغی به حساب آن‌ها به صورت متمرکز واریز خواهد شد.

نحوه دریافت مستمری بهزیستی برای چندقلوها

درخشان نیا گفت: سرپرستان خانوار باید درخواست خود را با در دست داشتن مدارک شناسایی خود و فرزندانشان، همچنین اجاره نامه یا هر مدرکی که محل سکونت آن‌ها را تأیید می‌کند، ارائه دهند.

مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی کشور ادامه داد: خانواده‌های واجد شرایط می‌توانند به ادارات بهزیستی محدوده سکونت خود مراجعه کنند و بعد از انجام بررسی‌ها توسط مددکاری اجتماعی، می‌توانند از مزایای این کمک هزینه بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های مددکاری اجتماعی استعلاماتی انجام می‌شود، افزود: فرآیند بررسی مددکاری اجتماعی کاملا تخصصی و نیازمند همکاری خانواده‌هاست.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits