دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ثبت نام حج تمتع ۹۹ آغاز شد + جزئیات
1
مدیر حج و زیارت استان گیلان آخرین جزئیات از ثبت نام و تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران متقاضیان حج تمتع سال 99 را اعلام کرد...

ثبت نام حج تمتع 99

دلگرم:نحوه ثبت نام حج تمتع سال 99 و سایت تکمیل اطلاعات زائرین اعلام شد.

مدیر حج و زیارت گیلان از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع خواست نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند و گفت: اسامی و مشخصات کاروان‌ها برای انتخاب و ثبت‌نام در دهه اول اسفندماه امسال اعلام خواهد شد.

حسن فعال در گفت‌وگو با ایسنا،‌ از فراخوان دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع خبر داد و اظهار کرد: این فراخوان ویژه تشرف به حج تمتع سال ۱۳۹۹ است.

وی با اشاره به فراهم شدن مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع ۹۹، افزود: سازمان حج و زیارت برای حضور حجاج کشورمان در این مراسم عبادی و سیاسی، برنامه‌ریزی لازم را در دستور کار دارد

separator line

سامانه ثبت نام حج تمتع 99

فرآیند ثبت نام حج تمتع ۹۹ شامل؛ انتخاب کاروان ها، ثبت نام و پرداخت قسط اول تشرف به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می گیرد.

برای نام نویسی و انتخاب کاروان نیازی به مراجعه دفاتر زیارتی نیست و محدودیت زمانی ارائه مدارک به مدیران جهت قطعی نمودن ثبت نام برداشته شده است و زائران می توانند بدون تجمع در دفاتر و به مرور زمان در روزهای بعد از ثبت نام به دفتر مدیر کاروان مراجعه کرده و مدارک قید شده در اطلاعیه را ارائه نمایند تا ثبت نام خود را قطعی کنند.

لذا از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ می‌خواهیم چنانچه تاکنون اقدام به به‌ روزرسانی و تکمیل اطلاعات خود نکرده‌اند، با مراجعه به سامانه «https://www.reserve.haj.ir» اقدام و کد پیگیری دریافت کنند.

ثبت نام حج تمتع ۹۹ آغاز شد + جزئیات

نحوه ثبت نام حج تمتع 99

پس از ورود به سامانه ثبت نام حج تمتع 99 اگر قصد ثبت نام دارید کادر سمت راست و اگر قصد تکمیل اطلاعات خود را دارید از کادر سمت چپ اقدام کنید .

در کادر سمت راست شماره قبض که به عنوان ودیعه گذار دریافت کرده اید را به همراه سایر مشخصات درج شده وارد نمایید و ثبت نام خود را انجام دهید

و چنانچه قبلا ثبت نام شده اید کد رهگیری دریافت شده از سامانه را به همراه کد ملی تان وارد کرده تا به سایت وارد شده و اطلاعاتتان را تکمیل و یا ویرایش کنید

separator line

آخرین مهلت ثبت نام حج تمتع 99

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه زمان‌بندی و نحوه مراجعه اولویت‌های مذکور و اسامی و مشخصات کاروان‌ها برای انتخاب و ثبت‌نام در دهه اول اسفندماه امسال اعلام خواهد شد،

گفت: در صورت عدم انتخاب و ثبت‌نام در کاروان‌ها توسط مشمولین تشرف در زمانبندی اعلام شده، اولویت‌های ذخیره یعنی اولویت‌های نیمه اول اردیبهشت سال ۱۳۸۶ به بعد به صورت روزشمار فراخوان خواهند شد.

فعال تصریح کرد: کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع با مراجعه به سامانه رزرو حج نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه گیلان در حج تمتع امسال ۴۶۹ زائر داشت،‌ خاطرنشان کرد: کاروان‌های گیلان در حج تمتع ۹۸ مدینه‌قبل بودند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (1 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits