دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اعلام مسیر‌های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کرمانشاه
2
امسال روز 22 بهمن مصادف با چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی است . مسیرهای راهپیمایی در این روز برای کرمانشاهی ها اعلام شد...

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه

دلگرم: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که مزین به نام فجر سلیمانی است زمان و مسیر‌های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۸ اعلام کرد.

سلام و درود خداوند بر روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره)، سلام و درود خداوند بر ارواح شهیدان گرانقدر ایران زمین، سلام و درود خداوند بر روح ملکوتی حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و سلام و درود خداوند بر مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی.
اینک در لحظات شورانگیز سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و طلیعه‌ی چهل ودومین بهار عزت وآزادی، در پرتو انقلاب اسلامی‌واندیشه‌الهی‌پیر روشن‌ضمیر جماران حضرت‌امام‌خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه و رهبرمسلمین‌جهان‌حضرت‌امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) طنین"مقاومت" و "استکبار ستیزی"ملت ایران" به تحقق وعده الهی بیش از هر مقطع تاریخی، فروپاشی و اضمحلال حاکمیت مستکبران و استقرار "حکومت جهانی مستضعفین" بر زمین را نوید می‌دهد
و ملت مجاهد و شهید پرور ایران اسلامی، در چهلمین روز شهادت سیدالشهدای مقاومت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، یاد و خاطره حماسه آفرینی‌های شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشته و برگ دیگری از افتخارات انقلاب اسلامی را ورق زده و با حضور وصف ناپذیر در راهپیمایی باشکوه و تماشایی ۲۲ بهمن، حماسه جهاد و مقاومت را در پرتو ولایتمداری برای جهانیان به نمایش می‌گذارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که مزین به نام فجر سلیمانی است زمان و مسیر‌های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۸ را به شرح زیر اعلام کرد:

  • مسیر شماره ۱ ـ چهارراه مدرس به سمت میدان آزادی
  • مسیر شماره ۲ ـ سه راه ۲۲ بهمن به سمت میدان آزادی

ساعت شروع راهپیمایی 22 بهمن 98

ساعت شروع راهپیمایی در روز 22 بهمن سال 98 در کرمانشاه ۹:۳۰ صبح اعلام شده است



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits