دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چطور کد شهاب دریافت کنم
0
این روزها که حمل و نقل پول نقد تقریبا خطرناک است و جیب برها منتظر جیب های پر پول هستند! کسی بدون کارت های بانکی خود به خیابان نمی رود.

چگونه کد شهاب بگیریم

دلگرم: این روزها که حمل و نقل پول نقد تقریبا خطرناک است و جیب برها منتظر جیب های پر پول هستند! کسی بدون کارت های بانکی خود به خیابان نمی رود.

امنیت کارت های بانکی در مقایسه با پول نقد بسیار بالاست.

ضمن آنکه خدمات ارائه شده در هنگام خرید و فروش و امنیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارائه کد شهاب یکی از این خدمات است که اگر در دریافت آن تعجیل نکنید، با مسدود شدن حساب روبه رو خواهید شد! چرا که زمان دریافت آن رو به اتمام است!

کد شهاب یک شناسه هویت الکترونیکی بانکی برای هر مشتری ست که توسط سامانه نهاب ایجاد می‌شود‌. کد شهاب رابط اصلی میان سامانه‌های بانکی و نهاب می‌باشد.

به عبارتی عدم داشتن شماره شهاب به معنای مسدود شدن ارائه خدمات به شما از جانب سامانه ساتنا، چکاوک، شاپرک، پایا و.. خواهد بود.

۱_ شما می‎توانید با ورود به سامانه زیر استعلام دارا بودن یا نبودن کد شهاب را دریافت کرده و درصورتیکه فاقد کد مربوطه باشید، می‌بایست به تمامی شعب بانک ملی ایران مراجعه نمایید.https://bmi.ir/fa/shahab

۲_ همچنین از طریق اپلیکیشن بله و با ورود به لینک زیر، می توانید کد شهاب خود را با وارد کردن کد ملی، کد فراگیر اتباع خارجی یا شناسه حقوقی، استعلام کنید. http://ble.ir/shahab_bot

منبع: آخرین خبر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits