دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جانشین ابومهدی المهندس چه کسی است ؟
4
معاون رییس ستاد نیروهای الحشد الشعبی گفت که مجاهدین و فرماندهان الحشد الشعبی و گروه های مقاومت، «هادی العامری» رییس سازمان بدر را به عنوان جانشین «ابومهدی المهندس» برگزیده و به نخست وزیر عراق پیشنهاد کرده اند.

جانشین ابومهدی المهندس کیست ؟

«ابوعلی البصری» امروز جمعه افزود که با هدف نبودن خلاء در رهبری نیروهای الحشد الشعبی، فرماندهان و مجاهدین الحشد و گروه های مقاومت اسلامی در عراق، بر سر نام هادی العامری برای جانشینی ابومهدی المهندس به توافق رسیده اند.

وی اضافه کرد که هادی العامری تاریخ روشنی از مبارزه و جهاد دارد و در عراق به شیخ مجاهدین معروف است.

به گفته وی، مجاهدین و فرماندهان الحشد الشعبی از شیخ مجاهدین خواسته اند که این سمت را بپذیرد و پرچم مقاومت بعد از ابومهدی المهندس را در عراق به دست بگیرد.

این مقام عالی در تشکیلات الحشد الشعبی تاکید کرد که مقام معظم رهبری بر اساس امر ولایی خود در جمهوری اسلامی ایران، سردار حاج «اسماعیل قاآنی» را به عنوان فرمانده جدید نیروهای سپاه قدس برگزیده ، اما در عراق فعلا در شرایطی هستیم که توصیف دولت، دولت پیشبرد امور است.

البصری ابراز امیدواری کرد که نخست وزیری به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با این انتخاب موافقت کند.

وی از دست دادن دو فرمانده بزرگ محور مقاومت در منطقه را ضایعه بزرگی برای همه مجاهدین و محور مقاومت دانست و در عین حال تاکید کرد که: هرگز مقاومت در برابر نیروهای استکبار و استعمار با شهادت این عزیزان، متوقف نخواهد شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits