دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آمار اولیه کنکور ارشد ۹۹ اعلام شد
1
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بر اساس آمار اولیه بیش از ۴۸۱ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کردند.

آمار اولیه کنکور ارشد 99 اعلام شد

حسین توکلی افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۹۹ از روز شنبه ۱۶ آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org آغاز شد و با توجه به مهلت تمدید شده ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۸ آذرماه ۹۸ به پایان رسید.

وی گفت: بر اساس آمار اولیه تعداد ۴۸۱ هزار و ۸۲ نفر در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند. آمار نهایی متعاقبا اعلام می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی و پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه ها و موسسات دولتی و دانشگاه ها و موسسات غیردولتی و پردیس های خودگردان برگزار می شود.

توکلی تاکید کرد: کارت ورود به جلسه آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در روزهای ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

وی گفت: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در دهه دوم خردادماه ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند در نیمه دوم خردادماه ۹۹ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits