دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سهمیه ۳۰ درصدی فرزندان شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان
0
مشاور سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: در تمامی آزمون‌های استخدامی ۳۰ درصد استخدامی‌های دولتی به فرزندان شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان اختصاص می‌یابد که اجرای آن به شرط قبولی این افراد در آزمون‌ها است.

سهمیه فرزندان شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان

دلگرم : مشاور سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: در تمامی آزمون‌های استخدامی ۳۰ درصد استخدامی‌های دولتی به فرزندان شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان اختصاص می‌یابد که اجرای آن به شرط قبولی این افراد در آزمون‌ها است.

قاسم علی‌اکبری شامگاه شنبه در همایش رسیدگی به مشکلات امور ایثارگران استان اردبیل اظهار داشت: امنیت و اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا ایثارگران، جانبازان و رزمنداگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را مشکلات مربوط به اشتغال عنوان کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات و مسائل خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان مربوط به اشتغال فرزندان و خانواده‌ آنها است که تمامی دستگاه‌های در صدد برطرف کردن این مشکل هستند.

علی‌اکبری با بیان اینکه ۳۰ درصد استخدامی‌های دولتی به فرزندان ایثارگران اختصاص می‌یابد تصریح کرد: در تمامی آزمون‌های استخدامی ۳۰ درصد استخدامی‌های دولتی به فرزندان شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان اختصاص می‌یابد که اجرای آن به شرط قبولی این افراد در آزمون‌ها است.

مشاور سازمان امور اداری و استخدامی کشور بیان کرد: طبق قانون دولت موکلف است تا پایان برنامه ششم توسعه تمام فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی استخدام شوند و به‌شکل جدی پیگیر اجرای آن هستیم.

وی اظهار کرد: فرزندان شهدا و جانبازانی که در دستگاه‌های اجرایی در حال خدمت هستند با رده‌های استخدامی مختلفی همچون پیمانی، رسمی آزمایشی و رسمی قطعی تبدیل وضیعت می‌شوند که از سوی دیوان اداری رای صادر شده و برای برطرف کردن مشکلات تبدیل وضیعت فرزندان شهدا و جانبازان تلاش می‌کنیم.



دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits