دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
واکنش یک تشکل سیاسی به دستگیری روح‌الله زم
1
در پی دستگیری روح‌الله زم حزب ندای ایرانیان طی پیامی اعلام کرد که انتظار می رود تا خشک شدن تمامی ریشه‌های داخلی و خارجی شبکۀ دروغگو و تفرقه افکن، اقدامات امنیتی و ضد جاسوسی ادامه داشته باشد.

واکنش یک تشکل سیاسی به دستگیری روح‌الله زم

در بیانیه حزب ندای ایرانیان آمده است:

روح الله زم که تحت لوای آزادی بیان و رسانه در واقع بزرگترین آسیب زننده به آزادی بیان و اخلاق بود طی عملیات اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد. شُکر بر درگاه ایزد منان که این عنصر شرّ آفرین و دشمن آگاهی و امید به دام عدالت گرفتار شد، وسپاس از مرزبانان امنیت کشور در حوزه‌های مختلف اطلاعاتی و امنیتی که توانستند بار دیگر اقتدار سیستم امنیتی و ضد جاسوسی جمهوری اسلامی ایران را ثابت کنند ؛ انتظار می رود تا خشک شدن تمامی ریشه‌های داخلی و خارجی شبکۀ دروغگو و تفرقه افکن، اقدامات امنیتی و ضد جاسوسی ادامه داشته باشد.

شاهد بودیم قصد اصلی شبکۀ معلوم الحالی که در طی این مدت به اسم آگاهی و اطلاع رسانی در واقع به لجن پراکنی و اختلاف افکنی مشغول پراکندن تخم یأس و بی اعتمادی در میان مردم بود، چیزی جز تضعیف، تجزیه و نابودی ایران عزیز نبود.

مدیران و صحنه گردانان این سایت دروغ‌پرداز اهداف پلیدشان را به واسطۀ دمیدن بر آتش اختلافات مدنی، تفاوتهای قومیتی، دروغ پردازی، تبلیغ فعالیت های تروریستی و مواردی از این دست دنبال می کردند و در این راه بی شرمانه از هیچ گونه تهمت و افترا و اتهام زنی ابائی نداشتند.

حزب ندای ایرانیان ضمن تقدیر از همه‌ی دستگاه‌ها و نهادهای حافظ امنیت کشور و اعلام حمایت از تداوم این اقدامات ضروری هشدار می‌دهد که ملت بزرگ ایران اجازه نمی‌دهد اختلاف سلایق داخلی محملی برای چنین موج‌سوارانی شود که غایتی جز نابودی ایران را دنبال نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی روح الله زم مدیر آمد نیوز + ماجرای دستگیری

نحوه دستگیری روح الله زم مدیر کانال آمد نیوز توسط سپاه + جزئیات دقیق

اولین اعتراف روح الله زم پس از دستگیری + فیلم

واکنش آیت الله رئیسی به دستگیری روح الله زم سرشبکه آمدنیوز

فیلم جزئیات دستگیری روح الله زم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits