دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کشته شدن قاتل شهید امینی
5
میلاد امینی مدافع امنیت از مامورهای نیروی انتظامی شاهین شهر اصفهان در درگیری با سارقین به شهات رسید . جزئیات ماجرا را در دلگرم دنبال کنید...

قاتل شهید امینی کشته شد

دلگرم: قاتل شهید میلاد امینی مدافع امنیت در درگیری مسلحانه با ماموران نیروی انتظامی در اصفهان به هلاکت رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دیشب در رصد انتظامی و درعملیاتی ضربتی و هوشمندانه و با استفاده از شگردهای پلیسی ماموران نیروهای انتظامی قاتل در یکی از محله های اصفهان شناسایی و در درگیری مسلحانه با نیروی انتظامی عامل اصلی این جنایت فردی 45ساله به هلاکت رسید و همدست قاتل هم فردی 24 ساله دستگیر شد.

سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه در این عملیات از متهم یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 2 قبضه اسلحه گرم و 60 تیر جنگی کشف شده، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروهای انتظامی بر سر پیمان خود برای حفظ امنیت، تا پای جانشان ایستاده اند و اجازه نا امنی را به هیچ کسی نخواهند داد.

به هلاکت رسیدن قاتل شهید امینی مامور انتظامی شاهین شهر+ فیلم

میلاد امینی پلیس شاهین شهر

separator line

ماجرای شهادت شهید امینی مامور انتظامی شاهین شهر

10 روز پیش در کنترل محورهای مواصلاتی شاهین شهر استوار یکم میلاد امینی با سارقان مسلح درگیر و ازناحیه شکم و دست مجروح و پس از دو روز بستری در بیمارستان شهید شد و جان خود را در حفظ امنیت مردم فدا کرد.در آن درگیری سرباز وظیفه از همکاران نیروی انتظامی هم با اصابت گلوله مجروح شد و سلامتی این سرباز اکنون روبه بهبود است.پیکر مطهر شهید ناجا استوار یکم میلاد امینی 11 مهر در شهر درچه تشییع و در گلزار شهدای ولاشان این شهر به خاک سپرده شد.از شهید بزرگوار میلاد امینی یک فرزند دختر یک و نیم ساله به یادگار مانده است.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits