دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ارتباط بن سلمان پادشاه عربستان و بازیگر هالیودی

ارتباط بن سلمان پادشاه عربستان و ستاره هالیوود ؟

ارتباط بن سلمان پادشاه عربستان و بازیگر هالیودی
0
مدتی است رسانه های عربی شایعه ای را در فضای رسانه‌ای منطقه پخش کرده اند. شایعه‌ای که مربوط به ارتباط محمد بن سلمان(ولی عهد عربستان سعودی) و لیندسی لوهان( بازیگر مشهور 33 ساله هالیوودی) است...

بن سلمان و بازیگر هالیوودی

دلگرم: طبق اخبار منتشر شده، محمد بن سلمان به لوهان بسیار نزدیک شده و با هواپیمای اختصاصی این بازیگر هالیوودی را به محل اقامت خود آورده تا با او دیدار کند.

مدتی است رسانه های عربی شایعه ای را در فضای رسانه‌ای منطقه پخش کرده اند. شایعه‌ای که مربوط به ارتباط محمد بن سلمان(ولی عهد عربستان سعودی) و لیندسی لوهان( بازیگر مشهور 33 ساله هالیوودی) است. طبق اخبار منتشر شده، محمد بن سلمان به لوهان بسیار نزدیک شده و با هواپیمای اختصاصی این بازیگر هالیوودی را به محل اقامت خود آورده تا با او دیدار کند.

بر اساس گزارش الخلیج الجدید، بن سلمان هدایای بسیار گران قیمتی به لوهان داده و با او ملاقات خصوصی داشته است. الخلیج الجدید منبع اطلاعاتی خود را افراد مطلع نزدیک به نیویورک پست معرفی می‌کند و تاکید دارد که بر اساس اطلاعات این افراد، ارتباط بین ولی عهد و ستاره هالیوودی جدی است.

الخلیج الجدید مدعی است که لیندسی لوهان و محمد بن سلمان ابتدا در سال قبل و در حاشیه مسابقات فرمول یک همدیگر را ملاقات کرده اند. دوستان لیندسی لوهان هم تایید کرده اند که مکاتبات و ملاقاتی بین بن سلمان و لوهان رخ داده است. با این حال، وکیل لوهان این ادعا را به شدت رد کرده است.

الخلیج الجدید تاکید دارد که لیندسی لوهان در دبی مشغول به کار است و بعید نیست با افراد مشهور وثروتمندی مانند بن سلمان یا حکام مشهور عرب دیدار و حتی معاشقه داشته باشد. یکی از نزدیکان لوهان می‌گوید که سران عرب همه مجنون و شیفته بازیگر هالیوودی شده اند.

به غیر از شایعه شدن اسلام آوردن لیندسی لوهان( که مدتی است پخش شده است)، حضور او به عنوان بازیگر در یک فیلم پرخرج عربستانی نیز می‌تواند علت علاقه عربها و بن سلمان به این بازیگر باشد.

یکی از دوستان لیندسی لوهان تاکید دارد که روابط بن سلمان با این بازیگر هالیوودی پیش از پررنگ شدن خبر قتل جمال خاشقچی(روزنامه نگار معروف سعودی که به دستور ولی عهد عربستان تکه تکه شد) بوده و بعد از پخش شدن این خبر در رسانه های دنیا رابطه این دو کمرنگ شده است. با این حال، برخی دیگر تاکید دارند که رابطه بازیگر مشهور با بن سلمان هنوز هم ادامه دارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits