دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سامانه پیگیری و حل مشکلات کارت سوخت اعلام شد !
13
طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان، اجرایی خواهد شد. شماره تلفن حل مشکلات کارت سوخت اعلام شد...

تلفن حل مشکلات کارت سوخت اعلام شد

دلگرم: سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: افرادی که قبلا در سامانه دولت همراه ثبت‌نام کرده‌اند، نگران دریافت کارت سوخت خود نباشند؛ چراکه تلاش ما این است که نهایتا تا ۲۰ مردادماه کارت این افراد را در اختیارشان قرار دهیم.

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه زمانی اطلاعات در سامانه دولت همراه ثبت می‌شود که شماره موبایل، اطلاعات کارت خودرو و کارت بانکی به نام یک نفر باشد، اظهار کرد: مقرر شده که کارت سوخت به همان آدرسی که برای کارت خودرو ثبت شده ارسال شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا ۲۰ مردادماه کارت سوخت به‌دست تمام متقاضیان می‌رسد، تصریح کرد: قرار نیست که از این تاریخ کارت آزاد جایگاه‌داران حذف شود اما محدودیت‌هایی در این حوزه اعمال خواهد شد و به تدریج طرح استفاده از کارت سوخت شخصی اجرایی می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اظهار داشت: تلاشمان این است که در چهار کلان شهر تهران، کرج، تبریز و اصفهان کارتهای سوخت تا ۲۰ مردادماه ارسال شود.

کاهی همچنین درباره تمدید مهلت اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت، اظهار کرد: این طرح قرار است به‌طور تدریجی اجرایی شود و اینگونه نیست که اگر فردی در تاریخ مقرر وارد جایگاه شود، نتواند سوخت‌گیری کند.

با توجه به اجرای مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی برای الزامی شدن عرضه بنزین با استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی از بیستم مردادماه امسال، لازم است مالکان خودرو و موتورسیکلت که دارای کارت هوشمند سوخت شخصی هستند، به منظور شناسایی مشکلات احتمالی و کسب اطمینان خاطر از صحت عملکرد کارت سوخت، طی روزهای باقی مانده حداقل یک نوبت سوختگیری از طریق کارت‌های سوخت شخصی خود انجام و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، موارد را به سامانه ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند.

طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان، اجرایی خواهد شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.1 از 5 (13 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits