دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اظهارات مدیرعامل کاله در برنامه علی ضیا جنجالی شد

گفته های مدیر عامل شرکت کاله در برنامه فرمول یک جنجالی شد + ویدئو

اظهارات مدیرعامل کاله در برنامه علی ضیا جنجالی شد
6
گفته های صریح و بی پرده غلامعلی سلیمانی در برنامه زنده فرمول یک جنجالی شد . روزنامه جوان نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد...

گفته های مدیر عامل کاله در برنامه علی ضیا جنجالی شد

دلگرم : در آخرین برنامه پخش شده از سری برنامه فرمول یک ، سلیمانی مدیر عامل کاله مهمان علی ضیا در این برنامه بود.

در این مصاحبه جنجالی، سلیمانی عنوان کرد که تولید پنیر یکی از سخت ترین کارهاست.

او همچنین عنوان کرد که تولید مشروب نیز کار دشواری است. سپس افزود که در دنیا طعم ۳ چیز شبیه به هم هستند یعنی در هر موقعیتی طعم آنان متفاوت کرد. مدیر عامل شرکت کاله این ۳ چیز را شراب، پنیر و زن اعلام کرد که سبب واکنش مجری برنامه فرمول یک و سپس کاربران شده است.

عده ای از کاربران جمله مدیر عامل شرکت کاله را نوعی توهین به زنان خواندند و معتقدند که او اخلاق خانم ها را متغیر خوانده است که قضاوت درستی نیست.
عده ای دیگر از کاربران نیز عنوان کردند که او فرد شوخی است و از جنبه طنز این مسئله را مطرح کرده است.


روزنامه جوان نیز نسبت به صحبتهای غلامعلی سلیمانی در برنامه فرمول یک واکنش نشان داد

روزنامه جوان نوشت:
نمی‌شود روی آنتن زنده تلویزیون هر چیزی را به سرعت ممیزی کرد و جلوی حرف‌هایی را که به صورت زنده در حال پخش است گرفت، اما چرا باید شاهد این شرایط باشیم که تلویزیونی که می‌تواند به صورت بالقوه تریبونی با نزدیک به ۸۰ میلیون مخاطب باشد، اینچنین ارزان در اختیار افرادی قرار بگیرد که نمی‌دانند در چه جایگاهی قرار گرفته‌اند و از بایدها و نبایدهای حضور در مقابل دوربین تلویزیون چیزی ندانند.
همانطور که تلویزیون در برنامه‌های اقتصادی نیز تعرفه‌های خاصی برای معرفی برندها و حتی نام بردن از آن‌ها دارد. تقریباً می‌شود گفت که هیچ چیز در تلویزیون در رابطه با برندینگ رایگان نیست و هر برند تجاری برای آنکه نام، لوگو یا فعالیتش در تلویزیون یا رادیو معرفی شود باید طبق تعرفه‌ای که از سوی اداره بازرگانی صداوسیما مشخص می‌شود هزینه پرداخت کند.
پس به احتمال زیاد مدیر آن شرکت تولیدکننده نیز مشابه سایر فعالان حوزه اقتصادی جهت حضور در یک برنامه پر بیننده تلویزیون باید هزینه‌ای پرداخت کرده باشد ولی آیا این هزینه‌کرد می‌تواند ضامنی بر این باشد که هر چیزی از تریبون تلویزیون پخش شود؟! مسلماً در اینجا قصور بر گردن شبکه تلویزیون و گروه برنامه‌ساز است که نتوانسته‌اند مهمان برنامه را توجیه کنند که صرف حضور در تلویزیون ولو با پرداخت هزینه نمی‌تواند مجوزی برای بیان هر مسئله‌ای باشد.
هر گونه خدشه وارد کردن به جایگاه رسانه ملی به عنوان رسانه تراز جمهوری اسلامی بازخوردهای فراگیری پیدا می‌کند. نمونه اخیر این بازخوردها مهمان برنامه فرمول یک شبکه یک سیماست که از تشابه میان زن، شراب و پنیر می‌گوید و مجری وامانده از اینکه چه تصمیمی بگیرد که اوضاع را در اختیار خود قرار دهد، صرفاً به خنده و واکنش‌های دستپاچه متوسل می‌شود. این برنامه و مجری آن پیش از این نیز سابقه حاشیه‌سازی از این دست را داشته‌اند و عجیب است که مدیران رسانه ملی نتوانسته‌اند آن‌ها را توجیه کنند که تریبون تلویزیون جمهوری اسلامی تریبون ارزان قیمت و پیش پا افتاده‌ای نیست که اولاً بشود آن را محلی برای دیده شدن هر شخصی قرار داد و درثانی ارزش‌ها و هنجارهای جامعه اسلامی را فدای درآمد ناشی از حضور صاحبان صنایع و تجار کرد که به دلیل پرداخت هزینه حضور در تلویزیون برای خود حق هر گونه اظهارنظری را در نظر گرفته‌اند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.5 از 5 (6 رای)  

۳ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

اتابک احمدی | ۳ سال پیش
قلم خوبی داری ولی فقط به درد عمت میخورد . این که یه شوخی کوچو لو کرد که از این مزاح ها هر لحظه باید باشد .
0
3
رضا | ۴ سال پیش
روزنامه جوان میگوید روی آنتن زنده نمیشود هر چیزی را به سرعت ممیزی کرد و نتیجه میگیرد که نباید هنجارهای اسلامی فدا(!) شوند. این درحالی است که در همه جهان اگر سخنی زنده پخش شد که هنجار شکن بود، فردایش یا روزهای دیگر نقدش میکنند و اصلا چیز مهمی نیست که این روزنامه میخواهد جلوی آزادی بیان نسبتا ذره‌ای صدا و سیما را بگیرد. از طرف دیگر این روزنامه و مسئولانش میدانند که حمایت مردمیشان را از دست داده‌اند و بجز روزی‌خواران دولتی کمتر کسی به این روزنامه اهمیت میدهد برای همین هوچیگری میکند.
0
3
رسول | ۴ سال پیش
اقای سلیمانی حرفشو زد و به نظرم روز نامه جوان جارچی و بیهود گو هایی خواستن بار روکش تمیز بکشن به ماجرا ایشون کسی هست که شغل ایجاد کرده با شعار پول ملت رو پارو کنند !>.. حواسمان به عمل ها باشد !
0
3

hits