دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
درگیری پلیس با یک زن در تهرانپارس به جرم آب بازی + فیلم
16
ویدئوی درگیری پلیس با یک زن در تهرانپارس بخاطر آب بازی در فضای مجازی منتشر شد ، به دنبال آن پلیس نیز برای ارائه توضیحات وارد عمل شد ...

درگیری پلیس با یک زن در تهرانپارس بخاطر آب بازی

دلگرم : فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که درگیری و ضرب و شتم یک خانم جوان توسط پلیس را نشان میدهد.

این ماجرا که در پارک پلیس تهرانپارس رخ داده به گفته ی پلیس به دنبال تماس تلفنی و اعتراض مردم با 110 صورت گرفته است

به گفته ی پلیس مردم نسبت به رفتار سخیف تعدادی دختر و پسر به هنگام آب بازی به پلیس شکایت کرده اند .

فیلم درگیری پلیس با یک زن در تهرانپارس


بیشتر بخوانید :

ویدیو جزئیات کامل رفتار خشونت‌آمیز یک مأمور با یک دختر از زبان پلیس

واکنش پلیس به ویدئوی درگیری با یک دختر جوان در تهرانپارس

در پی انتشار فیلمی از درگیری بین چند مامور پلیس و یک دختر جوان در یکی ازپارک‌های تهران و طرح انتقاداتی به نحوه برخورد صورت‌گرفته، پلیس پایتخت توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ در توضیح خود آورده است: «عصر روز شنبه یکم تیرماه در پی تماس تلفنی تعدادی از شهروندان مبنی بر حضور چند دختر و پسر در پارک پلیس منطقه تهرانپارس و انجام حرکات نامتعارف و به دور از شئون اخلاقی از سوی آنان، واحد گشت کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شد

در بررسی اولیه مشخص شد پنج دختر و پسر که فاقد حرکات طبیعی و نرمال و همچنین پوشش مناسب بودند، با انجام شوخی‌های سخیف، نامتعارف و به دور از شئون اخلاقی و عرف جامعه با یکدیگر، موجبات جریحه‌دار شدن احساس شهروندان و به دنبال آن نارضایتی و اعتراض دیگر افراد حاضر در پارک را فراهم کرده‌اند.»

مأموران پس از حضور در محل، ابتدا ضمن ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر این افراد، آنان را به رعایت عفت و هنجارهای اجتماعی دعوت کردند که در مقابل این رفتار مأمور پلیس، یکی از این افراد ضمن ایجاد جوسازی شروع به فحاشی نسبت به مأموران کرده که در نتیجه این ماجرا سه پسر و دو دختر دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.»

این گزارش افزوده است: «در بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود این افراد به دلیل مصرف مواد مخدر توهم‌زا فاقد حالت طبیعی بوده‌اند؛ لذا در این خصوص اقدامات قانونی صورت گرفت.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ در عین حال افزوده است: «همچنین با دستور فرمانده پلیس پایتخت علاوه بر انجام تحقیق از شاهدان این ماجرا، فیلم کامل این اتفاق که بخش‌هایی از آن در فضای مجازی منتشر شده، به دقت مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته و چنانچه مأمور پلیس مرتکب خطایی خارج از چهارچوب مقررات شده باشد با وی برخورد و نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.»

در پایان این توضیح آمده است: «برخورد با این‌گونه جرایم که موجب جریحه‌دار شدن عفت عمومی جامعه می‌شود علاوه بر اینکه از مطالبات جامعه به شمار می‌آید از وظایف پلیس نیز محسوب می‌شود.»

واکنش اینستاگرامی هنرمندان به ماجرای درگیری در تهرانپارس به جرم آب بازی

تهمینه میلانی با انتشار تصویری از این فیلم در اینستاگرامش نسبت به این ماجرای تلخ واکنش نشان داد

درگیری پلیس با یک زن در تهرانپارس به جرم آب بازی + فیلم

میلانی نوشت :
چی بودیم ، چی شدیم؟ ▪️
از دیدن فیلم این فاجعه فرهنگی متاثر شدم.
برای همین فقط یک تصویر از کل فیلم را در صفحه گذاشتم.
تو خود حدیث مفصل بخوان از این تصویر!
براستی این رفتار وحشیانه چه چیز زیبایی را تبلیغ و نهادینه خواهد کرد؟!
این همه خشونت برای آب بازی ؟!
جز خشونت افسار گریخته که دامن حتی روابط عادی ما در کوچه و خیابان را گرفته است.
بسه ! واقعا بسه.
از ما که گذشت ، بگذارید جوانان جوانی کنند.

separator line

پرستو صالحی هم با انتشار این ویدئو نوشت :
منتظرم دلیل این رفتارِ وحشیانه رو بدونم که به هیچ دلیلی قابل قبول نیست ... این چندمین باره شاهد رفتارهای این چنینی هستیم
آیا برادران نیروی انتظامی مثل پزشکان محرم اعلام شدن که اجازه دارن اینجوری به بدن یک زن دست بزنن؟! خدایا پناه می برم به تو و دیگه نمی دونم وسطِ اینهمه درد از گرونی و فقر و بیکاری و اعتیاد و ... این دردهای این شکلی و کجای دلم بزارم
#نه_به_خشونت
پ ن : چون قاعدتا فردا قصه ای روایت خواهد شد که یا این دختر جانی و دزد و ... بوده یا اون اقا از محارمش من از الان گفتم بگم بر فرض مثال قصه ی شما واقعی ولی باز فرقی نمی کنه با سهل انگاری پلیس که در این تصویر دیده میشه چه کنیم ؟

separator line

حسن آقا میری روحانی جنجالی نیز با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد



آقا میری نوشت :
” دختر "
امشب یه ویدئو دیدم که یکی از مامورین نیروی انتظامی به بدترین شکل ممکن داشت یه دختر رو میکشید توی ماشین ناجا!
من اصلا نمیدونم اون دختر چه کار کرده بوده اما مطمئنم که این نوع برخورد ها نه قانونی هست نه انسانی
شما به چه حقی به دختر مردم دست میزنی، ناجا کلی مامور خانم داره که میتونند این کار رو انجام بدند تازه اونها هم نمیتونند اینجور برخورد کنند .
امروز بیشتر از هر روز دیگه باید حقوق مردم رعایت بشه مردمی که صد نوع تحریم و گرونی و تورمِ جور و واجور رو دارند تحمل میکنند دیگه نباید شاهد این بی مهری ها از سوی کسانی باشند که اتفاقا باید باعث دلگرمی و امید مردم باشند.
اگه فردا این دختر رو هم نمیبرید از مامور عذرخواهی کنه و کتاب بهش هدیه بدید! و بعد از خودش و مادرش عکس منتشر کنید حداقل تو رفتارهاتون تجدید نظر کنید.
من این روزها روزی صد بار آرزوی مرگ میکنم
من خودم دختر دارم نمیدونم الان پدر و مادر این دختر تو چه حالی هستند اما میدونم اصلا حالشون خوب نیست به دلایلی فیلم رو منتشر نکردم اگر خودم یه روزی کنار سردار شهید هدایتی نبودم و اخلاص و زحماتش رو ندیده بودم شاید الان یه جور دیگه متن مینوشتم.
آقای دولت ما حالمون خوب نیست لطفا بیشتر از این حال ما رو به هم نزنید.
بزارید نفس بکشیم، بزارید کنار هم شاد باشیم، بزارید تصمیم اشتباه نگیریم.
علی علیه السلام وقتی تو مرزهای حکومتش با معاویه ماموران معاویه حمله کرده بودند و به یک دختر بچه ی یهودی که تو پناه حکومت علی علیه السلام بود جسارت کرده بودند و خلخال از پاش باز کرده بودند فرموده بود: مرد از این داغ بمیره حق داره
الان اگر امیر المومنین (ع) این ویدئو رو میدید چی میفرمود؟
یا لطیف
سید حسن آقامیری
ویدئو: دخترم حِلما موهاش گیر میکرد تو شونه و دردش میگرفت من متوجه نبودم مادرش گفت: حسن تو شونه میکنی چیزی نمیگه
( دختره دیگه، دوست داره باباش موهاش رو شونه کنه)
چقدر حااالم بده امشب

separator line

درگیری پلیس با یک زن در تهرانپارس به جرم آب بازی + فیلم
درگیری پلیس با یک زن در تهرانپارس به جرم آب بازی + فیلم

عزل 2 مامور در ماجرای درگیری با دختر در پارک پلیس

سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح رعد درباره حواشی پارک پلیس گفت: در این رابطه دو همکار که یکی از آنها جانشین کلانتری است از مسئولیت عزل و در بازداشت هستند.

وی ادامه داد: همچنین افراد در این پارک به طور کامل کشف حجاب کرده بودند و همچنان در بازداشت هستند، جرم این افراد نیز کشف حجاب، هنجارشکنی و توهین به پلیس است.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: بر اساس تماسی که جمعی از شهروندان در پارک پلیس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 داشتند در حدود ساعت 4 و 30 دقیقه روز شنبه اول تیرماه اعلام می‌کنند که عده‌ای جوان در این پارک حضور دارند که رفتارهای ناشایست و هنجارشکنانه انجام می‌دهند و به شدت هنجارها را زیر پا گذاشتند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران مرکز فوریت‌های 110 در این محل حاضر می‌شوند گفت:‌ با حضور ماموران در این محل مشاهده می‌شود تعدادی جوان رفتار ناشایست می‌کنند و رفتارهایی را انجام می‌دهند که باعث ناراحتی مردم شده است. در گام اول جانشین کلانتری محترمانه و دوستانه به این افراد تذکر می‌دهد و مردم نیز شاهد این ماجرا بودند اما بلافاصله این افراد شروع به توهین و فحاشی و حمله به پلیس می‌کنند. در ادامه همکاران من قصد انتقال این افراد به کلانتری را دارند که آن اتفاق رخ می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مستندسازی از این ماجرا صورت گرفته است گفت: ما مستندسازی انجام می‌دهیم اما در این مورد دوربین نداشتیم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (16 رای)  

    ۲۳ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    محمد | ۳ سال پیش
    پلیس باید دست از این وحشی گری ها برداره مردم زیر فشار اقتصادی هستند اون وقت این گیر دادن به آب بازی دختر ا
    4
    3
    محمد | ۴ سال پیش
    واقعا که جای تأسف اگه واقعا اون دختر کشف حجاب کرده ی با پسرا بوده اصلا هرچی ک کرده ولی واقعأاینجور رفتارا انصافه اگه انسان یکم شعور داشته باشه واقعأ درک میکنه این ماجرارو اگه واقعا نیروی انتظامی میخواد ازین جور چیزا منع کنه خوب برای مردا پلیس مرد وجود داره وبرا زن ها پلیس زن‌وجود داره ن اینکه ی مرد نامحرم بیاد ب ی دختر نامحرم دست بزنه و بزور با مشت ولگد سوار ماشین کنه دختر مردم
    3
    4
    امین | ۴ سال پیش
    دستگیری مجرم زن توسط پلیس مرد را خلاف شرع می داند و لی خلاف شرع مجرم را اصلا خلاف نمیداند
    2
    5
    اسکندر | ۴ سال پیش
    باسلام خطاب من به اخوند بی خاصیت ، حسین آقا میریه که با پول و شهریه امام زمان تو حوزه رشد کردو حالا شروع به دفاع از فاسدین میکنه ، ای بی هویت آیا تو خدا را میبینی که به جای دفاع از قانون از مجرم دفاع میکنی ؟پلیس میتونه به دست این آزادی خواهان به اصطلاح البته دستبند . تو هم یک بی بصیرت
    3
    3
    اسکندر | ۴ سال پیش
    باسلام ، شما نگاهی به پلیس آمریکا کنید و برخورد بد آنان ، اگر این وحشی گری بی شرف بازی ها و اهانت به مامورین پلیس در آمربکا اتفاق می افتاد ، قطعا این دختران و پسر ان بی هویت که به حقوق شهروندی احترام نمیگذارند کشته و یا به شدت مجروح می شدند ، پلیس باید برخورد کنه نمیشه که همه جا پلیس زن باشه ، چرا به پلیس حمله کنیم ، آیا این فاسدین در پارک ها که بی عفتی کردند عملشان بد نبود ، آیا جای مظلوم و ظالم عوض شده؟
    3
    4
    م ن | ۴ سال پیش
    پول حرام میخورن هار شدن افتادن بجون چندتا بچه اگر راست میگن برن دنبال دکل نفتو......
    4
    4
    سارا | ۴ سال پیش
    ببینم کسی که به اصطلاح خودت داری از حقوق زن طرفداری میکنی و چرت و پرت مینویسی و پلیس رو خراب میکنی،حاضری خواهر یا دختر خودت بی حجاب و با مشت پسر این اداها رو در بیارن،اگه حاضری که حاشا به غیرتت،
    والا پدر و برادر هر کسی که باشه اینجور دختری رو فکر نکنم بهش بگن بارک الله از فردا برو بیشتر با پسرا تو پارکها هر غلطی دوست داری بکن،
    شورشو در اوردین،اینجور چیزا هم مینویسین و پلیس رو هم خراب میکنین
    تو فرانسه و امریکا و هر کشور دیگه ،جرات نمیکنن به پلیس بگن تو،اونوقت تو ایران طلبکارن و توهین میکنن ،و میگن بذارین هر غلطی دلمون میخواد بکنینم
    2
    5
    پاسخ ها:
    سیاهرگ | ۴ سال پیش
    آهااان الان داری با فرانسه و آمریکا مقایسه میکنی. قربون درک بالات برم از باقی جهات هم مقایسه کن. ضمنا اونجا با کسی که داره باعث سلب آسایش مردم و ارتکاب جرم (توجه کن .. جرررررم) میشه برخورد میشه. پلیس اونجا قدرتشو از قانون میگیره و قانون هم برای مردم وضع میشه. ولی پلیس ما قدرتشو از کی میگیره؟؟؟؟ و قانون ما برای چه کسی وضع میشه
    4
    1
    انیسا | ۴ سال پیش
    واقعا تاسف داره که در این جامعه اب بازی جرمه فقر و فساد اقتصادی و اختلاس ازاده
    3
    3
    پاسخ ها:
    نازی | ۴ سال پیش
    هیچی نمیدونی حرف نزن
    1
    2
    نیما | ۴ سال پیش
    آب بازی که جرم نیست اما در مکان عمومی کشف حجاب کردن و اختلاط جرمه
    تو مکان خصوصی میتونن اما هر کاری را در مکان عمومی نمیشه انجام داد
    1
    5
    قانون فصل الخطاب است | ۴ سال پیش
    واقعا تو هیچ کجای دنیا پلیس رو انقدر ذلیل نمی کنند که تو مملکت ما به خاطر سیاست بازی عده ای و اینکه نشون بدن طرفدار آزادی (بخوانید ولنگاری) هستند و تو انتخابات بتونن رای این جماعت رو بدست بیارن، به پلیس وظیفه شناسی که ناباورانه مورد حمله یک دختر بی بند و بار که بی حجاب در ملا عام داشته با جوان های لا مذهب تر از خودش شوخی های زننده و زشت انجام میداده، قرار میگیره، حمله می شه و از نماینده مجلس تا مجری تلویزیون همه برای دخترای جامعه اشک تمساح میریزن.
    0
    3
    حامی حقوق مدنی | ۴ سال پیش
    چرا همیشه به جای دفاع از قانون از قانون گریز دفاع می شود. خانم هایی که بر خلاف قانون کشف حجاب کرده اند الان شده اند شاکی و مامور بیچاره ای که به خاطر انجام وظیفه و در حین انجام ماموریتی که با شکایت اهالی انجام شده، آماج حملات و فحش های رکیک این خانم های هنجارشکن قرار گرفته الان باید جوابگو باشد. یکی بیاید بگوید این خانم ها چرا اولا قانون شکنی کرده اند و ثانیا چرا به پلیس اهانت کرده و فحش داده اند. آیا این جرم مضاعف نیست. بیچاره پلیس 110 که اگر کارش را انجام نده فحش می خوره و اگر انجام بده هم فحش می خوره. بدبختی این است که برخی ها همانند این آقای روحانی نما که در فیلم دیدید میان و از به جای قانون از قانون گریز حمایت می کنند. آیا در شان یک روحانی است که دخترش هر چند که به سن تکلیف نرسیده بیاورد و جلوی دوربین به همه عالم سر مکشوف دخترش را به نمایش بگذارد.
    2
    3
    پاسخ ها:
    محسن | ۴ سال پیش
    حتما موهای این دختر بچه هم واسه بعضیها تحریک کنندست و احساسات عمومی و اجتماعی جریحه دار میشه......
    3
    2
    رضا | ۴ سال پیش
    این جور دخترها و از جمله پرستو صالحی محرم و نامحرم حالیشونه؟! اینجور موقع ها پناه میبرن به خدا. کمرتونو بزنه ریاکارهای منافق
    2
    2
    فربد | ۴ سال پیش
    اینا همش برنامه ریزی شده و برای خراب کردن وجهه ناجا تو ذهن مردمه
    1
    3
    میعاد | ۴ سال پیش
    مملکت امام زمانی بهتر از این نمیشه
    2
    1
    پاسخ ها:
    فرهاد صمدی نارمکی | ۴ سال پیش
    اگه گرگی درلباس میش گله أتودرید پس حتماًمی گی همه ی میش ها درنده اند برای همینه که امام زمان ومقصر می دونی یا اگه اینطور نیست عداوتت بامملکت و افراد این مملکت نیست .
    0
    2
    ۳۱۳ | ۴ سال پیش
    این مملکت امام زمانی نشده که شما اینجوری
    توهین می کنین
    0
    3
    جعفری | ۴ سال پیش
    احترام به قوانین هر جامعه ای صد در صد وظیفه همه انسانهای متمدنه . حجاب اجباری قسمتی از قانون این جامعه است که خانمهای غیر ایرانی و غیر مسلمان هم بدو ورود به ایران با هر مقام و جایگاهی که باشن بهش احترام میذارن . اما رفتار اون مامور با توجه به وجود مامور خانم در سازمان نیروی انتظامی غیر قابل توجیح است . از طرفی این مامور هنوز مشغول بکار است و دروغ گفتن به اذهان عمومی از همه این اتفاقات زشت تره .
    0
    1
    مردم | ۴ سال پیش
    دختره مواد مخدر زده بعدم پریده به صورت پلیس سیلی زده عینکشم شونده شما یه تیکه فیلم رو گذاشتید با عنوان آب بازی
    2
    3
    پاسخ ها:
    یکتا | ۴ سال پیش
    از کجا میدونی که مواد مخدر زده. چرا انقدر مطمینی؟؟؟
    0
    4
    امیر | ۴ سال پیش
    من نمیدونم چرا بعضی ها از این دختر و پسر که اصلا معلوم نیست پدرشون کیه مادرشون کیه .... اصلا کجا بزرگ شدن دفاع میکنن ..... به نظرم هدف اینجور افراد که فقط منتظر این سوژه ها هستن ایجاد جلب توجه هست و میخوان خودشون رو آدم خوبه نشون میدن
    1
    2
    
    hits