دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خودکشی عبدالرضا داوری، مشاور احمدی‌نژاد صحت دارد ؟
0
پس از رسانه ای شدن زندگی شخصی محمد نجفی شهردار سابق تهران این روزها خبر فشار رسانه ای همسر مشاور احمدی نژاد و ماجرای خودکشی وی جنجالی شده است...

خودکشی مشاور احمدی نژاد

دلگرم: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت به خبر خودکشی عبدالرضا داوری واکنش نشان داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت درباره اخبار منتشر شده در خصوص خودکشی عبدالرضا داوری، مشاور محمود احمدی‌نژاد، اعلام کرد: با بررسی‌های صورت گرفته تاکنون خبری در این رابطه در یافت نشده است.

صبح امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه عبدالرضا داوری، مشاور محمود احمدی‌نژاد صبح امروز بر اثر خودکشی در منزل خود درگذشت. طی روزهای اخیر تحت افشاگری بی‌سابقه رسانه‌ای همسرش قرار داشت.

همسر عبدالرضا داوری مشاور احمدی نژاد

درباره "الهام سلمانی" همسر "عبدالرضا داوری" اطلاعاتی در دست نیست. به جر یکی دو فریم عکس در کنار همسرش و احمدی‌نژاد. او در چند روز گذشته با انتشار توییت هایی درباره ارتباط یک پرستو با همسرش جنجال ساز شده است.

الهام سلمانی همسر عبدالرضا داوری در چند توییت از نفود یک پرستو به زندگی شخصی همسرش عبدالرضا داوری خبر داد.

الهام سلمانی در یک رشته توئیت ادعا کرد که عبدالرضا داوری هزینه مدرسه فرزندانش را صرف هزینه زندگی و اجاره منزل پرستویی با نام "ف- کاف " کرده است.

سلمانی همچنین در توئیتی دیگر مدعی شد که عبدالرضا داوری او را به اقدام قهر آمیز تهدید کرده و خواستار این شده که اعلام کند اکانت توئیترش هک شده است.

آیا عبدالرضا داوری، مشاور احمدی‌نژاد خودکشی کرده است؟

در همین حال صبح امروز عبدالرضا داوری از چهره‌های نزدیک به احمدی نژاد و عضو دفتر او در واکنش به توییت‌های همسرش «الهام سلمانی» که مدعی وجود یک «پرستو» در زندگی مشترکان شده، در گفتگو با انصاف نیوز گفت در آستانه‌ی جدایی از سلمانی است و پرستویی هم در کار نیست.

داوری که از شش روز پیش در توییتر فعالیتی نداشته در پاسخ به سوال یکی از دوستانش درباره‌ی اینکه آیا از آنچه توسط خانم الهام سلمانی در دو روز اخیر در توییتر منتشر شده خبر دارد یا نه گفت: موبایلم را سرقت کرده‌اند دسترسی به تلگرام و توییتر ندارم. ولی خواهرم دیشب یک چیزهایی را نشانم داد.

مشاور احمدی‌نژاد: می‌خواهم همسرم را طلاق بدهم

داوری در پاسخ به این سوال که «شما که چند وقتی است جدا زندگی می‌کنید. جریان این توییت‌ها چیست؟» گفت: نوروز پارسال که از زندان به مرخصی درمانی آمدم یک موضوعاتی پیش آمد و من هم تصمیمی از چند سال پیش داشتم که از ایشان جدا بشوم.

او درباره‌ی ادعای در کار بودن یک پرستو هم گفت: آنهایی که به من نزدیک‌ترند، چه در دفتر آقای احمدی نژاد و یا امثال خود شما، این را می‌دانید که حداقل یک سال است به طور جدی دنبال طلاق بودم.

خانواده‌ی ایشان و خانواده‌ی خودم در جریان هستند. مساله‌ی خاصی نیست، دو تا آدم در مقطعی تصمیم دارند که زندگی تشکیل بدهند و یک جایی هم به این نتیجه می‌رسند که توافقی نیست و سازشی نیست و نهایتا بر اساس قانون جدا می‌شوند. این حقشان است. اینکه ماجرا را به مسایل امنیتی و پرستو نسبت بدهند برایم عجیب بود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits