دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کتک خوردن یک زن به خاطر امر به معروف در گیلان + فیلم
7
به دنبال امر به معروف افرادی که در مقابل شهرداری خمام گیلان در حال رقصیدن بودند، زن گیلانی آمر به معروف به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است...

کتک زدن زن آمر به معروف در گیلان

دلگرم: زن گیلانی آمر به معروف در خمام توسط ضاربان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مرکز گیلان امام جمعه خمام گفت: ضاربان این بانوی گیلانی افرادی بودند که با کشف حجاب کامل، در مقابل شهرداری خمام در حال رقصیدن بودند. حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حامد اسدالله‌ زاده با بیان اینکه عوامل ضرب و شتم این بانوی آمر به معروف با ۳ خودرو بودند که دو خودرو از افراد محلی و یک خودرو شخصی بود افزود: این بانوی مؤمنه به خانم‌های بی‌حجاب در حال رقص تذکر لسانی می‌دهد سه نفر از آن‌ها به وی حمله کرده و تلاش می‌کنند تا چادر او را از سرش بردارند.

وی با اشاره به حمله‌ ور شدن افراد خاطی به این بانوی محجبه گفت: یکی از خانم‌ها بی حجاب از پشت به این بانوی محجبه حمله کرده و او را به زمین می‌زند و زمانی که متوجه تلاش وی برای تماس گرفتن با نیروی انتظامی می‌شوند تلفن همراه او را نیز می‌شکنند. وی تصریح کرد : کودک ۱۰ ساله این بانوی آمر به معروف هم توسط یک مرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت .


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان هم گفت: ضاربان غیر بومی بودند ودر حال حاضر افراد متخلف یکی از خودروها دستگیر شده و دو خودروی متخلف دیگر متواری و تحت پیگرد قانونی هستند. حسن کربلایی از مراجع قضایی و دادستانی خواست برای رسیدگی جدی به چنین اقدامات هنجارشکنانه‌ای به‌عنوان مدعی‌العموم ورود کند.

رئیس حوزه قضایی بخش خمام نیز تاکید کرد: با جرائم منافی اخلاق و عفت عمومی قاطعانه برخورد می‌شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (7 رای)  

    ۱ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    فرهاد صمدی نارمکی | ۴ سال پیش
    این بانوی به اصلاح مؤمنه که امر به معروف رو مثل نماز واجب میدونه به آقازاده ها وژن برتر ها ودزدها واختلاس کننده هایی که به بالا بالا ها بند اَندوراست راست تواین مملکت میگردند وقوه ی قضائیه هم جرأتش اُ نداره بازداشت که هیچی بهشون بگه بالا چشتون ابروإ حالا این بانو یه ترمز بریده وجود داره به این حضرات هم امربه معروف کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..
    ...............
    .(الی یوم القیامة).
    2
    0
    
    hits